להמן ברדרס, מריל-לינץ, AIG ומי הבא בתור? | |||||
ע. צופיה (שבת, 20/09/2008 שעה 21:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=122307 | |
יש לך בעיה עם תאוות בצע? | |
דוד סיון (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 8:09) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122308 | |
יש לך בעיה עם תאוות בצע? | |
ע.צופיה (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 8:16) בתשובה לדוד סיון | |
כן, היא גורמת לאנשים לעשות מעשים הגורמים נזק לרבים אחרים. לך אין בעיה עם זה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122309 | |
יש לך בעיה עם תאוות בצע? | |
דוד סיון (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 8:34) בתשובה לע.צופיה | |
לא. כי היא גם גורמת לאנשים לעשות דברים טובים וראויים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122340 | |
ימה? אתה שומע טוב? | |
סתם אחד (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 21:21) בתשובה לדוד סיון | |
תאוות בצע הוא דבר טוב בשבילך? יחיאל אבואב | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122354 | |
זאת אחת האפשרויות! | |
דוד סיון (יום שני, 22/09/2008 שעה 9:18) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122311 | |
בונוסים על פי רווחים | |
צדק (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 10:27) | |
יש הרבה סוגי רווחים, רווח גלמי, רווח ברוטו, רווח ריאלי, רווח נומינלי, רווח אחרי מס......... יש ברווחים הרבה רמאות - רווחים על מכירת נכסים שהם רווח ריגעי ולא רווח מהותי הנובע מפעילות של החברה. רווחי מניות - רווחים רגעיים על סמך תנודות שוק ופסיכולוגיה. אלו נקודות מעטות המצביעות על עוצמת ההונאה האפשרית בתחום הזה, שניתן לראותן במדורי הכלכלה. אם רוצים לתת בונוסים על רווחים, יש לתת אותם על רווחים נטו בלבד, הנובעים מפעילות עסקית ישירה של החברה בלבד, בניכוי כל הרווחים הנובעים משערי מניות, מכירות חד פעמיות, שערי ריבית, וכדומה. נקודה נוספת, רווחים יחשבו רק רווחים שניגבו בפועל ולא רווחים עתידיים הנמצאים על הנייר בלבד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122312 | |
כיצד ארה''ב | |
סתם אחד (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 10:44) | |
תממן 800 ביליון דולר ותקנה את החובות של הבנקים? האם היא תדפיס כסף? או אולי תמכור אג''ח (רבית חייבת להיות גבוהה?) לציבור? מהנדס אזרחי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122316 | |
כיצד ארה''ב | |
ע.צופיה (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 14:05) בתשובה לסתם אחד | |
מה שהממשל מציע לבתי המחוקקים בארה''ב לאשר זו למעשה מסגרת כוללת. בפועל,ספק אם יהיה ניצול של רבע מזה. מאיפוא יבוא הכסף? ממכונות הדפוס. הרי גם כך התקציב האמריקאי הוא גרעוני. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122324 | |
כיצד ארה''ב | |
סתם אחד (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 19:37) בתשובה לע.צופיה | |
אם הכסף יבוא ממכונת הדפוס הרי שאנו מדברים על ירידת הערך של המטבע הדולרי כיצד אוכל להגן על עצמי? מהנדס אזרחי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122325 | |
כיצד ארה''ב | |
ע.צופיה (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 20:36) בתשובה לסתם אחד | |
אם אתה חי בארה''ב, אין משמעות רבה לירידת ערך המטבע מבחינה פנים-מדינתית. מנגד ''הדפסת כסף'' בדרך כלל גורמת לעליית האינפלציה. אישית, איני חושב שיהיה שימוש רב במסגרת שהממשל מבקש מבתי המחוקקים לאשר לו. זה יותר יחסי-ציבור ואמצעי הרגעה. אם אתה חי בארץ אחרת ומשכורתך ב-$. תבקש לקבל במטבע מקומית או מיד תמיר אותם למטבע מקומי. האם להגנה מסוג זה התכוונת? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122361 | |
כיצד ארה''ב | |
סתם אחד (יום שני, 22/09/2008 שעה 10:19) בתשובה לע.צופיה | |
אני גר בארה''ב, קליפורניה הדפסת כסף או אינפלציה מורידה את כוחו של הדולר, כך אני מבין. אולם מה יעשה אחד תושב כמוני שיש לו חסכון בבנק... צריך להגן על הכסף לא? מהנדס אזרחי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122363 | |
פשוט מאד | |
דוד סיון (יום שני, 22/09/2008 שעה 10:32) בתשובה לסתם אחד | |
לחפש אפיק חסכון ''סולידי'' שההחזר (הריבית) מכסה יותר מערך האינפלציה. יש עם עצה כזאת בעיה כי אינני יודע אם קיים אפיק כזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122373 | |
כיצד ארה''ב | |
ע.צופיה (יום שני, 22/09/2008 שעה 15:11) בתשובה לסתם אחד | |
למען השקיפות: איני יועץ השקעות ואין בכוונתי לייעץ בנושא. אני עונה למשתתף תמים בתום-לב. הדרך היחידה העומדת בפניך להתגונן מפני ''הדפסת הכסף'' (במידה ותהיה)שפועל יוצא ממנה הוא החשש לעליית מדד המחירים (''אינפלציה'')היא השקעה נבונה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=122339 | |
אני לעומתך חושב שהמשבר ייעצר עד סוף 2008 | |
סתם אחד (יום ראשון, 21/09/2008 שעה 21:18) | |
והנזקים יתוקנו במהלך 2009 ולכן היא תהיה שנת פריחה מישקית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=144149 | |
חלק מהתוצאות של הקריסה | |
דוד סיון (יום רביעי, 23/12/2009 שעה 6:41) | |
מסתבר שעבודתו של הגוף שמטפל בהחזר חובות של הבנק הקורס נאלץ לשלם בונוסים כדי שיוכל להחזיר חובות שגרמו לקריסתו (http://finance.yahoo.com/news/Collapsed-Lehman-Pays-...). הוא משלם את הבונוסים לסוחרי הנגזרות, הנכסים המורכבים שהם יצרו ושהיו גורם עיקרי בקריסת להמן ברדרס וכל המערכת הפיננסית. בלעדיהם זה כנראה בלתי אפשרי לעשות את העבודה של פירוק הנכסים לגורמים ואז להחזיק חובות. משלמים בונוסים לגורמי המשבר כדי להחזיר חובות! | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |