בטר פלייס - האמנם? | |||||
ע. צופיה (שבת, 26/07/2008 שעה 9:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=119916 | |
עדיין תהיה הבעיה של ייצור חשמל זול | |
חזי (שבת, 26/07/2008 שעה 9:11) | |
כל עוד מייצרים חשמל מדלקים אורגניים, מחירו יהיה גבוה, וזה לא יהיה פתרון לטווח ארוך של תחבורה זולה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=119924 | |
אז לא נלך על ליתיום.... | |
חכם ציון (שבת, 26/07/2008 שעה 11:47) | |
מה קרה? יש פריצות דרך בשלבים שונים בסוגי מנועים שונים, כולל בפרוייקט הישראלי של אגסי. בסוף הפתרון יהיה בבעירת מים, אבל אז נחזור לאותה בעיה שאין לנו כמעט מים לשתיה בעולם ובקרוב כולנו נהיה צמאים. לכל היותר נחזור למפץ הגדול ונתחיל את העולם שוב מבראשית, כי בני האדם לא יודעים להסתדר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=119932 | |
אז לא נלך על ליתיום.... | |
חזי (שבת, 26/07/2008 שעה 15:21) בתשובה לחכם ציון | |
חכם ציון, עדיף שתשמור את חוכמתכה לנושאים שאתה מבין בהם... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=120000 | |
עוד על הרעיון של אגאסי | |
דוד סיון (יום ראשון, 27/07/2008 שעה 14:25) | |
הוא ''כנראה מתכוון'' לארגן שרות מינויים, משתמשים בדומה לעיסקאות המוצעות לנו על ידי חברות הפלאפון. כל מנוי יחתום על קצובת מילים חודשית, גישה לרשת הארצית של הטעינה וגם למוסכים בהם יחליפו לו בטריות כאשר צריך. אם המינוי לא רוצה את המכונית יותר הוא פשוט מחזיר אותה (http://www.nytimes.com/2008/07/27/opinion/27friedman...). נאמר שם שהכוונה ליישם את התוכנית כבר בשנה הבאה... זו כמובן דרך לעקוף את בעיית המחיר של המכונית והזמן שלוקח להחליף בטריות ועוד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=120005 | |
עוד על הרעיון של אגאסי | |
ע.צופיה (יום ראשון, 27/07/2008 שעה 15:29) בתשובה לדוד סיון | |
אבל,עדיין, אין בטריה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=120008 | |
עוד על הרעיון של אגאסי | |
חזי (יום ראשון, 27/07/2008 שעה 17:06) בתשובה לע.צופיה | |
אגב, לפני למעלה משנתיים, היה מיזם כזה בפריס. גם בנושא מכוניות אשר נטענות, וגם ''מאגר מכוניות'' אשר יהיה אפשר להשתמש ללא בעלות על מכונית מסויימת. ראיתי אפילו כתבה בטלויזיה אשר מראה ''לקוחות'' אשר נגשים לתחנות ''תדלוק'' דהיינו מילוי המצבר בחשמל. מאז לא שמעתי על הפרוייקט. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=120010 | |
עוד על הרעיון של אגאסי | |
ע.צופיה (יום ראשון, 27/07/2008 שעה 17:19) בתשובה לחזי | |
בכתבה זו( בהמשך לכתבה קודמת) העלתי את בעיה הסוללה שהיא כנראה הבעיה הקריטית ב''מכונית החשמלית''. יש גם בעיות עם ענין תחנות התדלוק, בעיקר בעיות של תקן אחיד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=120013 | |
עוד על הרעיון של אגאסי | |
חזי (יום ראשון, 27/07/2008 שעה 17:52) בתשובה לע.צופיה | |
ברור שהרעיון היה לתת דחיפה לנושא הרכב החשמלי. הסולל היא הבעיה הטכנית העכשוית. אחרי שתפתר בעיה זו, יהיה צורך בייצור המוני הן של הסוללה והן של מכוניות חשמלית, כדי להגיע למחיר זול, שווה לכל נפש. במצב זה, עניין התדלוק יהיה עניין פעוט. לא תהיה בעיה להקים נקודות טעינה חשמלית בכל פינה בעיר, ולייד חניות של מכוניות. רק צריך לא לשכוח, שהדבר לא יאפשר נסיעה ''בזול'' כמו שהיינו רוצים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=120017 | |
עוד על הרעיון של אגאסי | |
ע.צופיה (יום ראשון, 27/07/2008 שעה 18:25) בתשובה לחזי | |
נושא נוסף שעלה הוא התקינה של הסוללה. כיום אין תקינה מחייבת וללא תקינה מחייבת תהיה בעיה בנקודות הטעינה. מי שיקבע את התקינה המחייבת ירויח הרבה כסף כי הוא יהיה היצרן המועדף. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=120020 | |
עוד על הרעיון של אגאסי | |
דוד סיון (יום ראשון, 27/07/2008 שעה 20:38) בתשובה לע.צופיה | |
על הבעיה הזאת ה''אין בטריה'' כמובן לא כתוב שם. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |