חיים רמון: לא נוטה ימינה | |||||
אברהם בן-עזרא (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 7:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=118052 | |
יש גם יתרונות לרגיעה... | |
חזי (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 8:58) | |
א- נחסכו קורבנות יהודים. ב- הדבר הרחיק את הסכנה של הקמת ''מדינה'' פלסטינית גם בגדה. ג- מיגורו הצבאי של החמס, היה יוצר לישראל בעיות חדשות: למשל: האם למסור חזרה את השלטון שם לאבו-מאזן וליצור בעיות צבאיות חדשות ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118054 | |
העלוקה . | |
אריה עירן (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 10:13) | |
עלוקות הן סוג של תולעים , שצבען בדרך כלל שחור . אך יש גם עלוקות בצבע ירוק אדום ולבן . העלוקות מתקדמות בעזרת שני כפתורי הצמדה . האחד נצמד ואז העלוקה התכווצת או מתכופפת ומצמידה את הכפתור האחר . כעת היא מרפה מהאחיזה הראשונה ומתמתחת . בחזרות מרובות על תהליך זה מצליחה העלוקה להתקדם . העלוקות נחלקות לסוגים שונים .יש מהן כ-500 סוגים . חלקן חיות בים וחלקן ביבשה . אלה גם אלה זקוקות לסביבה רטובה . העלוקות נצמדות למקור המזון ואינן מרפות עד שהן אוספות בגופן מזון פי 5 ממשקלן הראשוני . העלוקות הנפוצות ביותר הן עלוקות השותות את דמו של הפונדקאי אליו הן נצמדות . לאחר שנצמדו אליו הן פוצעות אותו בעזרת שורות אחדות של שיניים קטנות . הן מחדירות אל הפצע שנעי חומרים . האחד גורם להעדר תחושת כאב באיזור הפצוע , זהו חומר אילחוש . השני הוא חומר מונע קרישה . חומר זה גורם לדימום שיימשך לפעמים עד 10 שעות מאז עזבה העלוקה את קורבנה- מזונה . ניתן ךמצוא עלוקות ביבשה בעיקר ביערות המשווניים הלחים כמו ברזיל ודרום מזרח אסיה . אך הן מצויות גם במיקווי מים קטנים במזרח התיכון . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118078 | |
העלוקה . | |
ספינר (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 14:54) בתשובה לאריה עירן | |
אתה מציין שבאיזה שלב העלוקה מניחה לקרבנה והולכת למקום אחר.אבל הפלסתינים נשארים פה.עלינו.זה אומר שאנחנו פונדקאי משובח או שהם עלוקה כזו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118062 | |
חיים רמון כמו לולב | |
חכם ציון (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 11:25) | |
נוטה לכיוון הרוח......... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118081 | |
גאון חדש-מופז! | |
ע.צופיה (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 16:05) | |
שאול מופז שאמר שהסכם הרגיעה הוא הסכם כניעה-כפי שד''ר בן-עזרא כתב. הוא אותו שאול מופז (ואין אחר בילתו) שהיה שר הבטחון בחלק ניכר מהשנים שהקאסמים ביקרו אותנו מספר פעמים ביום וברוב תעוזתו ,גבורתו,עוז רוחו וחכמתו הצבאית לא הצליח לעצרם. הוא גם לא ה ת נ ג ד להסכם הכניעה,כי אז היה צריך לשלם בכיסאו ומי פראייר כזה שישלם בכיסאו? מופז? השתגעתם,עד שהגיע הלום,הוא ישלם בכיסאו? למה? וכי מה קרה? כולו הסכם כניעה ? אז הוא אמר,ביג דיל ! אולמרט הרי עושה זאת בכדי להמשיך להיות ראש ממשלה, אך הוא ,מופז-איש הכבוד ,גבור החייל העשוי ללא חת-רק לשם עם ישראל ! אני יכול להבין ולהעריך אנשים חלשים, אנשים המצוקה,איני יכול אלא לבוז ללקקני התחת של הציבור. אגב, בקטע הזה של ההצבעה בקבינט גם רמון נופל בקטגוריה של מופז. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118083 | |
גאון חדש-מופז! | |
שובר שתיקה (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 16:15) בתשובה לע.צופיה | |
אני שמח שאתה מזלזל בשניהם. זה עושה לי את היום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118095 | |
גאון חדש-מופז! | |
ע.צופיה (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 20:29) בתשובה לשובר שתיקה | |
אין דבר שגורם לי יותר נחת מאשר לעשות לך את היום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118085 | |
שאלה | |
עמיש (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 16:20) בתשובה לע.צופיה | |
במה זה עוזר לאולמרט להמשיך ולהיות ראש ממשלה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118088 | |
שאלה | |
שובר שתיקה (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 16:29) בתשובה לעמיש | |
אולמרט אינו השאלה ואינו התשובה. הוא הבעיה. השאלה הנכונה היא במה זה עוזר לשמאל שאולמרט ממשיך להיות ראש הממשלה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118096 | |
שאלה | |
ע.צופיה (יום ראשון, 22/06/2008 שעה 20:29) בתשובה לעמיש | |
כתבתי זאת בציניות,אל תקח זאת ברצינות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118104 | |
התשובה ברורה . | |
אריה עירן (יום שני, 23/06/2008 שעה 5:28) בתשובה לעמיש | |
בפוליטיקה , אתה לא צריך להיות צודק . אתה רק צריך ''להיות אחד מהחברה'' . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118108 | |
התשובה ברורה . | |
ע.צופיה (יום שני, 23/06/2008 שעה 6:41) בתשובה לאריה עירן | |
צודק זה מה שאתה חוןשב. ''חברה'' זה מה שהציבור חושב. בכדי להיבחר בפוליטיקה צריך יותר את הציבור מאשר אותך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118110 | |
התשובה ברורה . | |
אריה עירן (יום שני, 23/06/2008 שעה 9:48) בתשובה לע.צופיה | |
הגדולה של מנהיג באה לביטוי בזה שהוא מצליח לשכנע את ''החברה'' שהוא צודק ושיבואו איתו . בזה הוא שונה מ ''שבשבת רוח'' של החברה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118122 | |
התשובה ברורה . | |
ע.צופיה (יום שני, 23/06/2008 שעה 15:49) בתשובה לאריה עירן | |
כל מי שמנצח בבחירות הוא אחד שהצליח ''נקודתית'' לשכנע את ה''חברה'' שהוא צודק ושיבואו איתו. אחרת הוא לא היה מנצח. מידת הגדולה במנהיג היא כמה מהבטחותיו והצהרותיו הצליח להגשים בתקופת כהונתו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118124 | |
התשובה ברורה . | |
אריה עירן (יום שני, 23/06/2008 שעה 17:14) בתשובה לע.צופיה | |
אני לא מסכים איתך . איש שלטון שיש לו תכנית פעולה זעירה יכול להצליח בה ולדבריך הוא מנהיג מעולה . לעומתו אחר שמטרתו אדירה והצליח להגשים רק את חלקה הוא כשלון . בקריטריונים האלה יוליוס קיסר היה כישלון ונירון קיסר היה הצלחה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118126 | |
התשובה ברורה . | |
ע.צופיה (יום שני, 23/06/2008 שעה 17:29) בתשובה לאריה עירן | |
בדרך כלל איש שלטון עם ''תכנית זעירה'' לא היה נבחר. לעומת זאת איש שלטון עם מטרות אדירות שהצליח להגשים מקצת מהן הוא בגדר שרלטן וכנראה רימה את ציבור בוחריו. איני בקיא במיוחד ביוליוס קיסר ונירון קיסר.המבחן הטוב ביותר הוא נשיאים אמריקאים. קרטר הביא איתו תקוות מרקיעות שחקים וסיים כנשיא די עלוב בהישגיו. לרונלד ריגן כולם לעגו והוא מוטט את הגוש המזרחי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118127 | |
התשובה ברורה . | |
אריה עירן (יום שני, 23/06/2008 שעה 18:05) בתשובה לע.צופיה | |
אני לא יודע מה הבטיחו שני אלה לבוחריהם . צ'רציל הבטיח להלחם במחיר דם יזע ודמעות וקיים . דה גול הבטיח לסיים את מלחמת אלג'יר ואכן סיים . קאסטרו הבטיח חופש ושיגשוג ונכשל . נאצר הבטיח יציאה מהעוני ונכשל . בגין הבטיח ''בדם ואש יהודה תקום'' ונכשל . בו גוריון הבטיח '' ממעמד לעם'' והצליח . שרון הבטיח כמה דברים ולא קיים אף אחד . עובדיה יוסף הבטיח מעט וקיים מעט , לכן הוא מנהיג קטן . לפיד הבטיח מעט ולא קיים דבר . גם ידין , גם ליפקין-שחק . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118129 | |
התשובה ברורה . | |
ע.צופיה (יום שני, 23/06/2008 שעה 18:49) בתשובה לאריה עירן | |
שרון הבטיח לחסל את הטרור והצליח,לפחות מיו''ש. עובדיה יוסף הוא מנהיג גדול לקהילה הדתית-ספרדית. לגבי כחילוני אין לו שום משמעות אך זה אינו מקטין ממנהיגותו כי ממילא הוא לא שאף להנהיג אותי. לגבי היתר אין בינינו הבדלים גדולים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118185 | |
לא נוטה ימינה ולא שמאלה - החוטיני | |
מהנדס אזרחי (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 4:36) | |
הוכח פוליטית כי החוטיני הינו הסימן הטוב ביותר לדמוקרטיה כי הוא: מפריד בין הימין לשמאל. מבליט את שני הגושים. דואג למרכז, ומאחד את מבטי העם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118201 | |
חיים רמון, איש מהפכות | |
חזי (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 10:39) | |
בניגוד לרוב הפוליטיקאים הישראליים, חיים רמון הינו אדם בעל חשיבה עצמאית, ומוכן ללכת גם נגד הזרם, אם הוא חושב שצריך. לזכותו אפשר לזקוף הרבה השגים פוליטיים, אולי החשובה מכולן, ערעור החשיבה המאובנת של ההסתדרות, שבסופו של דבר הביאה לזעזועה וחידושה מהבסיס... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118204 | |
חיים רמון, איש מהפכות | |
דוד סיון (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 11:56) בתשובה לחזי | |
אני מסכים עם הפיסקה הראשונה שלך. לגבי ההסתדרות ישנה בעיה משום שהוא לא השלים את המשימה שנטל על עצמו והשאיר את האירגון בידים של עמיר פרץ. תקופץ עמיר פרץ למעשה עצרה את התהליך. מצד שני העובדה שרמון עבר לממשלה העלתה את עניין חוק הבריאות הממלכתי שגם אושר (הרבה בזכותו של רמון). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118207 | |
חיים רמון, איש מהפכות | |
ע.צופיה (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 14:28) בתשובה לדוד סיון | |
למיטב ידיעתי חוק הבריאות הממלכתי קדם למעברו להסתדרות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118216 | |
מודה ו... ירוחם | |
דוד סיון (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 17:17) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118217 | |
מודה ו... ירוחם | |
ע.צופיה (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 17:36) בתשובה לדוד סיון | |
חשבתי שדה בוקר? זה לא רחוק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=118219 | |
מודה ולא עוזב? | |
דוד סיון (יום רביעי, 25/06/2008 שעה 19:27) בתשובה לע.צופיה | |
טוב שרחוק כי אין צורך להתחבא. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |