''תהרוג מאה תורכים ותנוח...'' | |||||
אורי אבנרי (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 16:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=113763 | |
זה מה שעשינו להם . | |
אריה עירן (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 17:33) | |
מכרנו להם סבון . מכרנו להם משחת שיניים . סללנו להם כבישים . הבאנו לכפריהם מים . יזמנו מפעלים שיעבדו בהם . מאנאלפביתים הפכנו אותם ליודעי כקרוא וכתוב . קנינו מהם מוצרים . ריפאנו את תחלואיהם . הגדלנו את רמת חייהם ואורך חייהם . לאבנרי נתקע בראש רעיון . אי אפשר לשכנע אותו שהוא טועה . הוא לא משתכנע משום טיעון . הוא החליט שהיהודים צריכים לחיות בשלום עם הערבים . למה ? ככה ! לא עוזר להזכיר שהיהודים תמיד היו בקונפליקט עם העם שבתוכו ישבו . לא עוזר להראות שהערבים גרועים יותר מכל נוצרי . לא עוזר להוכיח שהמוסלמים לא מקיימים הסכמי קורייש . לא עוזר שהפער הכלכלי בין היהודים והערבים יגרום שוב ושוב לפוגרומים = טרור . לא עוזר להראות ש- 200.000 ערבים לפני מאה שנה הם היום 7.5 מיליון . לא עוזר להראות ש- 17 מיליון יהודים לפני 70 שנה הם 13.2 מיליון היום . אבנרי תקוע על רעיון אירופי ישן שאינו נכון ואינו רלוונטי . רעיון רומנטי מטופש . ועבור יודעי היסטוריה ראוי לזכור שההגיון שנוצר ביוון ולא דווקא באולימפוס היה מוטעה והוחלף בהיגיון אחר . עוד ראוי לזכור שאתונה וספרטהלחמו זהנגד זה מאות שנים . לבסוף ניצחו הספרטאנים ומיד אחר כך נכבשו כולם בידי רומא . גם צריך לזכור את הקשר שקשר גורדיוס ורבים נכשלו בפתיחתו עד אלכסנדר שפתח אותו במכת חרב . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113764 | |
תורת ההיגיון אינה קימת אצל אדם שהוא חד צדדי | |
soria (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 17:34) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113767 | |
שרות העתקה מיוחד לאבנרי | |
אריה עירן (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 17:55) | |
מצאו את ההבדלים, מאת מרדכי בן חורין: אנו והפלסטינאים בשטיפת מוחנו השכיחו לנו ולעולם [וגם לאויבינו] את האמיתות הבסיסיות: ליהודים, ישראל היתה ארצם במשך 4000 שנה. לערבים, פלסטין לא היתה מעולם מדינה. ליהודים, ירושלים היתה והינה ''הכתובת'' של תפילתם במשך 2000שנה. לערבים, לא היתה זהות פלסטינית אלא כלל ערבית וירושלים לא נשוא תפילתם. ליהודים, יש רק מדינה אחת. לערבים, יש 21 מדינות. ליהודים, יש מדינה בשטח של 12.000קמ'ר לערבים, יש שטח הגדול מאירופה והוא 10.000.000קמ'ר. ליהודים, אין אוצרות טבע. לערבים, אוצרות טבע והכנסות שלמעלה מ-4 טריליון $ לשנה. היהודים, מעולם לא עשו פרעות בערבים. הערבים, פרעו ב-1921,1929,1936,1947,1950 וב-20 שנות אינתיפאדות. היהודים, הפריחו את שממת ארץ-ישראל, יבשו ביצות, חיסלו המלריה ונטעו עצים. הערבים, חיסלו את ארץ ה''חלב ודבש'', החריבו את השדות ושרפו את היערות. היהודים, כן הכירו בעיקרון החלוקה בהחלטת ועדת פיל ב-1937 הערבים, לא הכירו בעיקרון החלוקה בהחלטת ועדת פיל ב-1937 - 2 - היהודים, הסכימו לעיקרון החלוקה בהחלטת האומות המאוחדות ב-1947 הערבים, לא הסכימו לעיקרון החלוקה בהחלטת האומות המאוחדות ב-1947 היהודים, לא פעלו באלימות נגד השכנים ב-1948 הערבים, כל מדינות ערב תקפו ופלשו לישראל ב-1948. היהודים, הכריזו על מדינה ב-1948. הערבים, לא הכריזו על מדינה במשך 19 שנות אי-כיבוש [1948-1967]. היהודים, קלטו את מליון העולים, פליטי מדינות ערב. הערבים, משמרים את אחיהם הפלסטינאים במחנות פליטים. היהודים, מקבלים עזרה מהעם היהודי. הערבים, לא עוזרים אלא רק נותנים לפלסטינאים רק כלים לרצח ולמוות. היהודים, נתונים למתקפות אנטישמיות במסווה של התקפה על מדינתם. הערבים, נהנים מתקשורת שבויה בשקר, בסילוף האמת ועלילות. היהודים, רוב רובם, מחנכים את הדורות הבאים, לשלום. הערבים, כולם, מחנכים את ילדיהם, לרצח ולשנאה. היהודים, רבים בתנועות ה'שלום'. הערבים, והאיסלם, ב''גיהאד'' המחסל וללא תנועת שלום אחת. היהודים, רובם, מכירם בזכות האחר לחיות ולהתקיים. הערבים, כולם, לא מכירים בזכותינו לחיות ורוצים לחסלנו. היהודים, רוצים מזרח תיכון חדש. הערבים, רוצים מזרח תיכון חרב. היהודים, מקדשים את החיים. הערבים, מקדשים את המוות. מרדכי בן-חורין, סביון, ת.ד. 2170 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113774 | |
אמת הערבים, והאיסלם, ב''גיהאד'' המחסל ללא תנועת שלום אחת | |
soria (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 19:19) בתשובה לאריה עירן | |
תמיד קיוותי שאבנרי וחבר מרעיו יקימו מפלגת שלום ביחד עם המפלגות הערביות ומנגד מפלגת שלום פלשתנאית למען עתיד ילדינו אך במקום בל''ד קיבלנו בבל''ת ובמקום טיבי קיבלנו טיזי ובמקום אבנרי קיבלנו קומוניסטים שאבד עליהם הקלח בקיצור מפלגת תר''ח תרתי משמע חרפנים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114012 | |
שרות העתקה מיוחד לאבנרי | |
Israeli101 (יום שישי, 14/03/2008 שעה 5:02) בתשובה לאריה עירן | |
כל דבריך אמת מלבד 2? עשינו כן פרעות בערבים! שטח ישראל 21.000 קמ''ר לא 12.000 (-: | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114072 | |
הלוואי והיינו עושים פרעות בערבים | |
מישלינגפוץ1 (שבת, 15/03/2008 שעה 10:52) בתשובה לIsraeli101 | |
אבל לצערי עשינו ערפאת אחד יותר מדי וגם לא ידענו לחסלו בזמן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113795 | |
2500 והם אפילו לא תורכים | |
יוסלה (יום שני, 10/03/2008 שעה 5:25) | |
''במשך שלוש שנים, שבהן נהרגו כ-2,500 פלסטינים, מתוכם לפחות 600 שהוגדרו על ידי השב''כ כמחבלים - ונפצעו 14 אלף, נפתחו רק 72 חקירות מצ''ח. מתוכן, רק 13 הסתיימו בהגשת כתבי אישום. העונש החמור ביותר שפרקליטיו של הפצ''ר, האלוף מנחם פינקלשטיין, הצליחו להשיג לנאשמים הוא מאסר על תנאי (במסמך לא מפורט מה תקופת המאסר על תנאי) ועיכוב בקידומו של הקצין המורשע בשנתיים.'' [מתוך כתבה של עקיבא אלדר ב'הארץ' יום שלישי, 6 בינואר 2004] | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113939 | |
2500 והם אפילו לא תורכים | |
מישלינגפוץ1 (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:04) בתשובה ליוסלה | |
רק 2500? כמה מאכזב השלום הזה !!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114013 | |
2500 והם אפילו לא תורכים | |
Israeli101 (יום שישי, 14/03/2008 שעה 5:05) בתשובה ליוסלה | |
''כתבה של עקיבא אלדר ב'הארץ''' למה ציפתה מעוקר ישראל? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113799 | |
הדמגוג אבנרי | |
חזי (יום שני, 10/03/2008 שעה 6:50) | |
כתב: '' בסוף השבוע שעבר הרג צה''ל בעזה 120 פלסטינים, מחציתם אזרחים, ביניהם עשרות ילדים. זה לא ''תהרוג תורכי ותנוח''. זה ''תהרוג מאה תורכים ותנוח''. אם לפלסטינים אין ערך לחיי אדם, וכל אם מתפללת שבנה יהיה ''שאהיד'' וימות, אז אנחנו צריכים לבכות ??? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113800 | |
אבנרי, עוד דבר | |
חזי (יום שני, 10/03/2008 שעה 7:18) בתשובה לחזי | |
אף מדינה ריבונית בעולם כולו, לא היתה מתנהגת באותה מידת איפוק, בתגובה של יירי טילים על אוכלוסיה אזרחית שלה. אם ישראל היתה מגיבה ביותר חריפות לטילים שהפלסטינים ירו על האוכלוסיה האזרחית, היה מדובר באלפי הרוגים פלסטינים... אבנרי, לא נמאס לכה להיות הדובר של אויביי ישראל ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113803 | |
אבנרי, עוד דבר | |
אבו גמילה (יום שני, 10/03/2008 שעה 8:58) בתשובה לחזי | |
החמאס יגן על המולדת שום יירי טילים על אוכלוסיה אזרחית לא יבוא ללא נקמה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113809 | |
אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח... | |
חזי (יום שני, 10/03/2008 שעה 12:10) בתשובה לאבו גמילה | |
למזלכם הרע, הכוח נמצא בידינו ולא בידכם, הערבים. הנסיונות של שימוש בכוח ע''י הערבים, נכשלו כבר כמאה שנים, אז מה השתנה עכשו ? אגב: מה זה ''יגן על המולדת'' ???? המולדת היא מדינת ישראל ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113810 | |
אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח... | |
אבו גמילה (יום שני, 10/03/2008 שעה 13:16) בתשובה לחזי | |
המולדת היא פלסטין הערבית ומה שהיה במאה שעברה לא בהכרח יחזור במאה השנים הבאות | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113815 | |
אבו-ג'מילה, היפה המולדת היא של כל מי שנולד כאן | |
soria (יום שני, 10/03/2008 שעה 16:40) בתשובה לאבו גמילה | |
אבו גמילה היפה המולדת היא של כל מי שנולד כאן כמו אבא שלי ואח שלי ואני וכל יתר בני ביתי ונכון רוב הותיקים בשכונה שלי בירושלים שדורי דורות כאן !זה עדין לא נותן לי או לך את הזכות להרוג חפים מפשע ! כמו כן כל דור והליכותיו מה שהתאים פעם לא מתקיים היום ומחלומות על העבר לא בונים מדינה הבעיה של הפלשתנאים אז והיום הם לא הסכימו לכלום ולכן מפסידים ואוכלים חרא ומדי פעם ם מאכילים בחרא את הסביבה ! אני שוב מזכירה אמא שלי תמיד חוזרת ומספרת שהחוף הכי יפה באזורינו הוא חופה של עזה שהחול שם דק ובגוון זהב ורך והדגים קטנים וטעימים ב מיוחד אז למה לא לפתח את עזה בתיירות נופש ולרווחה .במקום חלומות רטובים מדם יש לבנות את עזה לתפארת ולא להורסה בגלל כמה עלובי החמס !!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113818 | |
סחתין בוא נעשה פלסטין גדולה | |
אבו גמילה (יום שני, 10/03/2008 שעה 17:33) בתשובה לsoria | |
מי שהורג ילדים חפים מפשע הם הישראלים. מי שמאים בשואה חדשה הוא סגן שר הביטחון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113841 | |
סחתין בוא נעשה ישראפלס הגדולה | |
soria (יום שני, 10/03/2008 שעה 22:33) בתשובה לאבו גמילה | |
הפעם באמת ליכלכת יעני טילים על אוכלוסיה בישראל משטח עזה לא הורגים קוטעים אברים זה לא משנה חביבי/חביבתי ב אם מדובר בהרוג אחד או פצוע למול מ-100 בעיני חפים מפשע קימים בכל הצדדים ולא משנה אחד או מאה בעיני אין שוני ! אולי אצלך/אצלך ????? ובכל אופן הצחקו אותי כולם על מה שאמר סגן שר או השר כי מיד קפצו כל האומלילים בשני הצדדים עבור המילה שהתפרשה כהיפוכה !שואה מתייחסת אך וק להריגה סיסטתית מיספור העברה וחיסול במקרה של הסיכסוך בין ישראל לפשתין יש ל המון טיפשים דימיון לוקה בפנטזיה בשני הצדדים ורכיבה על סוס יאללה היידה במקום להיידה כן לצד השלום. בכל אופן הויכוח שלי לא למי , ומה , היה ,ומי היה פה קודם / הויכוח שלי מה ניתן לעשות לשלום | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113890 | |
שלום יהיה פה שפלסטין תוחזר לבעליה | |
אבו גמילה (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 21:33) בתשובה לsoria | |
והיהודים יחזרו לארצותיהם. אין שלום בלי צדק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113897 | |
אבו גמילה ואללה פלשתין ואלה בטיח | |
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 5:08) בתשובה לאבו גמילה | |
בה נעשה סדר קודם עם מוח צר אופקים אין מה לתהיווכח נקודה ! מעולם לא היתה פלשתין היו תושבים ערביים תחת השילטון התורכי סבא שלי נולד ושרת בצבא התורכי בארץ ישראל דאז ''ואללה פלשתין ואלה בטיח '' ואחרי מלחמת עולם הראשונה באו האנגלים עשו מזה מנדט אנגלי וקראו לזה פלשתינה א''י ( ארץ ישראל) יש לי בולים מהתקופה ההיא עם חותמת כזו על הבול בעברית וערבית ואנגלית אפילו האנגלים לא ערערו זאת , כי תמיד גרו שם יהודים ובגדול ראה הצהרת בלפור !!! לפי דבריך .אזי גם הערבים צרכים לחזור לארצותיהם כי הרבה היגרו לאזור בתקופת התורכים כפי שסבא שלי וסבתא שלי סיפרו ועד היום המשפחות שלנו למרות הצרות בקשר כולם ילדי ארץ יהודים כערבים כאחד ,למשפחה שלי יש קושן על אדמות ובתים בחברון אזי לידבריך אני צריכה ליזרוק את הערבים בחברון שגרים על אדמתי וביתי לארצויהם דבר שאני לא אעשה לעולם כי זמנים חדשים באו למזרח התיכון אז צא מזה מהפלסה והפיזמון הישן ומצא דרך לשלום ותבוא רווחה למזרח התיכון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113899 | |
הקושן | |
סתם אחד (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 5:31) בתשובה לsoria | |
לא מזמן שמעתי סיפור דומה אלא שהאיש התכוון לנכסים בשכם. גם הוא הציג גישה רציונלית דומה לשלך. אני נוטה להאמין שיש עוד בעלי נכסים כמו משפחתך. היה מעניין לראות צילום של קושן כזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113904 | |
הקושן | |
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 7:41) בתשובה לסתם אחד | |
הקושן לא בידי עברו שנים אך אנסה לברר היות והרבה לא בחיים אשאל את אמא שלי אולי היא תדע לאן היתגלגל ובמידה וימצא בשימחה אשלח לך תצלום . כמו כן תחנת הדלק היציאה מהעיר דרומה ליציאה לכיוון יריחו קצת אחרי המחוז הדרומי עד למלחמת ששת הימים לאחר מלחמת עצמאות ישראל עברה לידי ערבי מקומי לאחר ששת הימים משפחת נודעת מירושלים הציגה את הקושן כי תחנת הדלק שלהם ומאז היא בעלותם , גם ביריחו יש משפחה יהודית ירושלמית שיש בידה קושן על אדמות והרכוש הוחזר להם . | |
הקושן | ||
| ||
אם אכן תמצאי צילום תשלחי אותו אל הכתובת של המערכת (לחיצה על שם המערכת תפתח מייל) וננסה להציגו לכולם. | ||
_new_ |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113908 | |
הקושן | |
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 9:03) בתשובה להמערכת | |
בשימחה !!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113932 | |
אבו גמילה ואללה פלשתין ואלה בטיח | |
אבו גמילה (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 15:37) בתשובה לsoria | |
תמשיכי לשקר. הארץ הזו תמיד היתה ותהיה ערבית או מוסלמית. כל מי שהיה לו קושן תורכי מוזמן לחזור השאר החוצה. הציונות היא אימפריאליסטית וקונליאליסטית.היא הרעילה את כל האזור. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113941 | |
אבו גמילה היפה : ואני אמשיך לשקר את האמת | |
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:30) בתשובה לאבו גמילה | |
אבו גמילה היפה לשקר אין רגלים ורוב ערבי ישראל הגיעו לכאן עם התורכים! נכון בארץ הזו היתה ישות לא גדולה ערבית מוסלמית רוב רובם שחיו בירושלים נרצחו בזמנו ע''י הצלבנים היו גם תמיד פה עיברים (שנקראים היום ישראלים) ויהודים עוד לפני התורכים . כשהיהודים העיברים היו מעט פחות מהרוב הערבי המוסלמי וזאת עקב הגלות האחרונה של רומאים ולא יעזור לך גם עם תקפוץ !!! והביטוי תמשיכי לשקר מעיד על חוסר אונים למול האמת שכתבתי '' ואני אמשיך לשקר את האמת '' כי בגלל שכמוך קשה עורף וכמה מתוך ישראל אנו שחפצים שלום סובלים !!! מה גם שרצוי שתחפס בדפ י היסטוריה שלך מעין אתה ובני משפחתך הגיעו לכאן בודאי ביחד עם התורכים אזי גם אתה בחזרה לתורכיה או ארץ ערבית ממנה באו הוריך! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113945 | |
אבו גמילה היפה : ואני אמשיך לשקר את האמת | |
אבו גמילה (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:58) בתשובה לsoria | |
אבותי היו כאן מאז ומעולם. היהדות היא דת.לא לאום. לא היה אף פעם עם יהודי. הציונות שטפה לך את המוח בשקרים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113947 | |
אבו גמילה היפה : ואני אמשיך לשקר את האמת | |
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 18:15) בתשובה לאבו גמילה | |
אבותי היו כאן מאז ומעולם כמו כן גם אבותי היהדות היא דת.לא לאום כך גם האילסם לא היה אף פעם עם יהודי נכון! היה עם שבטי ישראל יוצא מתוכו שבט יהודה . מכך כולם נקראים יהודים היום . נותרו גם הרבה משבט כהנים והלויים אני לא ציונית אני לא צריכה אישור מהציונות ,מהערבים, וממך על המקום שבו משפחתי וילדי ואני והשכנים שלי נולדנו ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113948 | |
אבו גמילה היפה : ואני אמשיך לשקר את האמת ובתוספת | |
soria (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 18:50) בתשובה לsoria | |
לסבא וסבתא שלי היה בתוספת לחברון גם בית מפואר בירושלים העתיקה לא ברובע היהודי !!! היה להם גם חנות בדים גם בתוך העיר העתיקה , הבית היה מפואר גם בגלל ריצפת הפסיפס מהתקופה הביזנטית כששמעה הממשלה התורכית דאז אודות הפסיפס נאלצו לעזוב את הבית קיבלו בית אחר על ידו והריצפה העוברה לאיזמיר וניבנתה כנסיה עליו . הם עברו לעיר העתיקה עם הקושן של האדמות והבית מחברון עקב המאורעות ומשם תוך כדי מלחמת 48 עברו לשכונה יהודית וותיקה אחרת שערי פינה סמוך לשכונת מחנה יהודה .אמא שלי שהיום בת 86 לאן נעלם הקושן איננו יודעות.אחרי מלחמת ששת הימים נסעו סבתי ודודי ואימי לקברי האבות לחברון סבתא אמרה שהיא הולכת למקום כל שהוא מאוחר חזרה נרגשת עם דמעות בעינים כששאלו ?? אמרה הבית שלנו עדין עומד וקיים !!! ובמקרה אחר כשהוסעתי הביתה ע''י נהגינו הערבי ראמאליי מצפון ירושלים עצר הרכב למול בית מפואר בקטמון ופרץ בבכי כי זה הבית שלו ונאלצו לברוח עקב מלחמת השיחרור מאד נגע לליבי כשם שנגע לליבי הבית שלנו בחברון והבכי של סבתא שלי לכן יש לחפש רק את דרך השלום ואת שהיה אין לשנות או להשיב יש רק להסתכל קדימה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114014 | |
אבו גמילה : האמת מהקוראן | |
Israeli101 (יום שישי, 14/03/2008 שעה 5:36) בתשובה לאבו גמילה | |
למענך בתרגום אנגלי - שמע הערבי זר באוזניך!! Sura 17-104 אם קשה עליך הבנת האנגלזי - אתרגם עבורך לעיברזי ?And thereafter We said to the Children of Israel: 'Dwell securely in the Promised Land. And when the last warning will come to pass, we will gather you together in a mingled crowd,''' the Koran says in The Night Journey. Sura 7 –137. We took a Nation(The Israelites), considered humiliated and poor, and made them inherit (waratha, in Arabic) the Land Israel) that we blessed) They inherited it’s East (Jordan River) and West, by Allah’s words of grace, to the sons of Israel, as they endured. Sura 5 – 22 to 26. Then Moses spoke to his people: Oh my Nation, recall Allah’s grace upon you, as he appointed Prophets and Kings within you, and submitted to you what has never been given to anyone on earth but you(Israelites), my people. Enter the holly land, which Allah gave you. Sura 17:7 The Palestinians deny that there ever was a Jewish Temple in Jerusalem. But Sura 17:7 records the destruction of the First Temple by Babylon and the Second Temple by Rome, and Mohammed never contests the Bible's claim that the Temples were in Jerusalem. תקשיב לבת עמך הערבייה וואפה סולטן: | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114073 | |
אז מה, הארץ הזאתי מדברת אליך בערבית? | |
מישלינגפוץ1 (שבת, 15/03/2008 שעה 11:02) בתשובה לאבו גמילה | |
הציונות היא אימריאליזם וקולוניאליזם צודק. חבל רק שבפועל אנחנו לא נאמנים לאימפריאליזם ולקולוניאליזם הצודקים. אנחנו בוגדים בייעודנו עם יותר מדי אנרכיה וודמוחרטא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113940 | |
אהלן אבו גמילה | |
מישלינגפוץ1 (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:07) בתשובה לאבו גמילה | |
ממה בדיוק נגמלת? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113946 | |
אהלן אבו גמילה | |
אבו גמילה (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 17:59) בתשובה למישלינגפוץ1 | |
מהשקר שאתה חי בו. אבל שיגמר הכיבוש בקרוב אינשאללה . גם אתה תגמל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113949 | |
הכיבוש הערבי בארץ ישראל יגמר בקרוב. | |
צדק (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 18:57) בתשובה לאבו גמילה | |
השמאלנים שתומכים בכם היום הם אלו שישחטו אתכם מחר, כפי שעשו זאת בעבר. ניצני הקריזה של השמאלנים עולים מיום ליום, והם אכזריים כמעט כמוכם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113952 | |
הכיבוש הערבי בארץ ישראל יגמר בקרוב. | |
אבו גמילה (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 20:47) בתשובה לצדק | |
כל היהודים הם אותו דבר. לא תהיה מחילה לא לשמאלנים ולא לימנים. את כולם תשיג החרב כעונש על פשעיהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113971 | |
גיזענות ופאשיזם של ערבים | |
אייל (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 11:03) בתשובה לאבו גמילה | |
כל הערבים הם אותו דבר. לא תהיה מחילה לא לפת'ח ולא לחמאס.את כולם תשיג החרב כעונש על פשעיהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113851 | |
סחתין בוא נעשה פלסטין גדולה | |
המנדס אזרחי (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 6:46) בתשובה לאבו גמילה | |
יפה יפה כמה משלמים לך שלום עכשיו על הטוקבק הזה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113817 | |
אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח... | |
חזי (יום שני, 10/03/2008 שעה 17:23) בתשובה לאבו גמילה | |
אבו-ג'מילה, טוב שאתה אומר זאת בגלוי ובלי התחכמויות. השמאלנים הישראלים צריכים לקרוא את זה כמה פעמים, בתקווה שסוף סוף זה יכנס למוח הקטן שלהם... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113819 | |
אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח... | |
אבו גמילה (יום שני, 10/03/2008 שעה 18:50) בתשובה לחזי | |
אם יש לך משהו במוח כדי לך להגר מכאן. מחר יהיה כבר מאוחר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113842 | |
אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח... | |
soria (יום שני, 10/03/2008 שעה 22:36) בתשובה לאבו גמילה | |
אבו-ג'מילה היפה למען הויכוח הווה אומר יכול להיות מאוחר גם לך ! כי בסיכסוך הקיים בין ישראל לפלשתנאים אף אחד לא ירויח או ינצח רק בדרך השלום | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113969 | |
לך תעשה חומוס ! | |
אבו-שוקרי המקורי (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 10:34) בתשובה לאבו גמילה | |
אבו גמילה --חומוס,ציפס , סלט הילד מה לקח ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113985 | |
לך תעשה חומוס ! | |
אבו גמילה (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 18:01) בתשובה לאבו-שוקרי המקורי | |
הילד בעזה, חי על פיתה וזיתים. בגלל המצור הציוני הוא רעב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114019 | |
תאכל קסאמים ותהיה שבע. | |
צדק (יום שישי, 14/03/2008 שעה 7:05) בתשובה לאבו גמילה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114126 | |
אשקלון ושדרות אוכלות קאסמים כבר שבע שנים | |
אבו גמילה (יום ראשון, 16/03/2008 שעה 8:52) בתשובה לצדק | |
ואינשאללה גם אשדוד בדרך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114146 | |
אם הקסמים יגיעו לאשדוד או לתל אביב לאן תגענה עזה וגרורותיה | |
soria (יום ראשון, 16/03/2008 שעה 18:23) בתשובה לאבו גמילה | |
אבו גמילה היפה אם הקסמים יגיעו לאשדוד או לתל אביב לאן תגענה עזה וגרורותיה ?????? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114151 | |
אם הקסמים יגיעו לאשדוד או לתל אביב לאן תגענה עזה וגרורותיה | |
אבו גמילה (יום ראשון, 16/03/2008 שעה 20:51) בתשובה לsoria | |
אחרי הקסמים יבואו לוחמי החופש הקדושים וישחררו את פלסטין הקדושה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114154 | |
ואז יבוא משיח בן דוד ויעשה סדר וראחת עליק פלשתין | |
soria (יום שני, 17/03/2008 שעה 2:05) בתשובה לאבו גמילה | |
ואז יבוא משיח בן דוד ויעשה סדר ונאמר כולנו בכל גדול ראחת עליק פלשתין !!!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114186 | |
ואז יבוא משיח בן דוד ויעשה סדר וראחת עליק פלשתין | |
אבו גמילה (יום שני, 17/03/2008 שעה 20:43) בתשובה לsoria | |
לא צריך משיח. רק צדק . מה שנגזל בחרב יוחזר בחרב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114199 | |
תמיד צדק תירדוף אך למטבע שני צדדים | |
soria (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 5:10) בתשובה לאבו גמילה | |
ולצערי בירכת קיללת יצחק אכן מתקיימת יעקב הקטן ישראל תמיד ישלוט ושולט באחיו וואלה שטחים וואלה גזל זה המצב ובגלל עקשנים שכמותך ואחרים מישראל כולנו אוכלים חרא והערבים על חרבם תמיד חיים ומפסידים !!!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114202 | |
אתה צודק . | |
אריה עירן (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 7:10) בתשובה לאבו גמילה | |
הערבים גזלו בחרב את אדמת ארץ ישראל בשנת 640 . כעת אנחנו מחזירים בחרב את מה ששלנו . תודה לך שאתה מצדיק את השיטה . רק יהודים שמאלנים טיפשים מתנגדים לזה . לכן אני מודה לך . שיטה מצוינת . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114203 | |
הערבים גזלו בחרב את אדמת ארץ ישראל בשנת 640 | |
soria (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 7:48) בתשובה לאריה עירן | |
יוסף פטריך קיסריה במעבר מהשלטון הביזנטי לשלטון המוסלמי: העדות הארכאולוגית מהאזור הדרומי-מערבי והמקורות הכתובים במוקד המאמר שני מכלולים ארכיטקטוניים רחבי ידיים המצויים בקצה הצפוני של האזור הדרומי-מערבי בקיסריה, בסמוך לחומה הצלבנית מדרום לה: האגף הציבורי של הארמון (פראיטוריום) של המושל הביזנטי ומכלול רומי מאוחר או ביזנטי הכולל שישה מחסנים הקשורים לווילה עירונית צמודה. גורלם של מכלולים אלה משקף את גורל המִנהל המקומי והעילית העירונית בקיסריה. העדות הארכאולוגית מצביעה על נטישה וסוף חד של החיים העירוניים, כתוצאה מהסבת השטח לאזור חקלאי – חלקות גן שהיו ערוכות בטרסות, ושהושקו במי בארות שנחצבו לתכלית זו וברשת תעלות בנויות אבן. תמורה זו חלה במהלך שבע שנות המצור על העיר, שהסתיימו בכיבושה בשנת 640 או 641 לסה''נ. תמונה ארכאולוגית זו מוארת יפה על ידי מקורות כתובים – שומרוניים, נוצריים ומוסלמיים – המוצגים במאמר בפירוט. בעקבות הכיבוש לא נשרפה קיסריה באש, ואף לא הוחרבה באופן שיטתי; במהלך המצור התרוקנו חלקים נרחבים שלה מתושביהם, שגלו אל מעבר לים. תושבים אחרים הומתו או נלקחו בשבי והוגלו לאחר הכיבוש. אך עדיין נשארו בעיר נוצרים שעיבדו את חלקות הגנים המדורגות. אלו ננטשו סופית קודם לשנת 700 לסה''נ, ומאוחר יותר הפך השטח לבית קברות מוסלמי. בית הקברות מצביע על שינוי האוכלוסייה המקומית מנוצרית למוסלמית, כתוצאה ממדיניות ההתיישבות של השלטון החדש, הצבתו של חיל משמר, ואולי אף המרת דת כפויה לאסלאם.http://ybz.org.il/?ArticleID=1616 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114204 | |
[•] הערבים גזלו בחרב את אדמת ארץ ישראל בשנת 640 | |
soria (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 7:54) בתשובה לsoria | |
[• הוסרו ביטויים לא ראויים.] | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114074 | |
לך תעשה חומוס ! | |
מישלינגפוץ1 (שבת, 15/03/2008 שעה 11:04) בתשובה לאבו גמילה | |
שיהיו עוד הרבה רעבים סוף סוף בעזה. העונש מגיע להם. אללה לא בוגד בהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114127 | |
לך תעשה חומוס ! | |
אבו גמילה (יום ראשון, 16/03/2008 שעה 8:53) בתשובה למישלינגפוץ1 | |
סבלונות אחי ,אללה יביא קאסמים על תל אביב | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114167 | |
[•] לך תעשה חומוס ! | |
סתם אחד (יום שני, 17/03/2008 שעה 11:36) בתשובה לאבו גמילה | |
אינשאללה. שהצפוניים השמאלניים סוף סוף יחטפו על הראש מה שהם הביאו עלינו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114187 | |
את המוות נעשה לכם , שום חומוס. | |
אבו גמילה (יום שני, 17/03/2008 שעה 20:45) בתשובה לסתם אחד | |
דין אחד לכופרים.לא חשוב שמאלנים או ימנים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114200 | |
כל אחד בא יומו באשר הוא גם לזה שלא כופר!!!! בקיצור הכל בלוף | |
soria (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 5:23) בתשובה לאבו גמילה | |
דין פרוטה כדין מאה !!! כופרים אנטי כופרים כאלה שחושבים עצמם צודקים ולא צודקים מאמינים שמאלנים או ימנים. סתם בטלנים מבין ערבים/הפלשתנאים המופתי או הרב הראשי בקיצור הכל בלוף אחד גדול תחלס בשטח יש לחפש את דרך השלום נקודה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113961 | |
אבו-ג'מילה, הרי אתם מבינים רק כוח... | |
אבו לפלף (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 8:01) בתשובה לחזי | |
חזי, אתה ממש מפתיע... הערבים אמרו תכלס כל הזמן על כונותיהם אבל השמאלנים הם השקרנים באמת. והם שעושים שטיפת מוח לציבור של הערב-רב על שלום על החתום אבו לָפלָף | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113968 | |
הסתה שמאלנית | |
אבו-נרי המקורי (יום חמישי, 13/03/2008 שעה 10:31) בתשובה לאבו לפלף | |
אבו-נרי מקשקש. ומסית. הוא חושב שהוא הכי חכם מכולם. כולם טיפשים ורק אורי אבנרי החכם מכל אדם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113867 | |
שוב בדבריך טעם חלקי בלבד | |
ענבל בר-און (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 15:44) | |
אורי אבנרי. מאמריך מרתקים ומעניינים, וללא ספק באים מנקודת מבטו של מי שמכיר באופן אישי חלק מהאירועים והנפשות הפועלות (אני מתייחסת לשיחות אשר ניהלו בגוש שלום עם חמאס). עם זאת, צורמת התחושה שבכל מאמריך אתה מביא אספקט אחד, הוא אותו אספקט אשר משרת את עמדתך ואת עמדת גוש שלום. עולה בקרב ישראלים רבים השאלה, מה אם עבור החמאס הפסקת אש (תהודייה) אינה אלא אסטרטגיה לא רק להתחמש אלא להפר את ההפסקה ברגע שהעיתוי יהא נוח לחמאס, לא לישראלים. החמאס הרי הוכיחו את יכולתם להפר בצורה אזכרית הסכם עם הפת''ח, ועם הישראלים יעשו זאת מקל וחומר ועם הרבה פחות רחמים (תזכורת: הם השליכו אנשי פת''ח מן הגגות). קשה לקבל את ההתפלפלות המילולית שלך ולפיה בתהדייה ישנה משום הכרה בישראל שכן אם אתה נושא ונותן עם מדינה, אתה גם מכיר בה. בקרב הפלשתינים ישנם רבים וטובים שהתחנכו על ברכי שנאה לישראל וליהודים אשר נזונה מטקסטים אנטישמיים למהדרין, כך שלא משנה מה שהישראלים יעשו, השנאה בקרבם אינה שנאה שמגיבה לאירועים אלא שנאה שינקו מחינוך מתוך ספרים, קריקטורות זבות ארס ודם, מתוך תפיסה ולפיה ליהודים אין זכות קיום. כל עוד מאמריך (הנפלאים אגב) מציגים אך ורק את אותן עובדות אשר נוחות לעמדת 'גוש שלום', הם יתקבלו בספק רב בקרב הקוראים. אתה מתעלם מכל מיני עובדות אשר אינן מתאימות לעמדכם, או מגמד עובדות אלו, מיפה אותן, ממעיט בערכם. התחושה בכל תום מאמר שלך היא: ''מאמר נהדר, רק שהכותב שכח להתיחס ל..... א,ב,ג''. באמת חבל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113898 | |
ענבל, | |
חזי (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 5:28) בתשובה לענבל בר-און | |
מבלי להתייחס לתוכן מה שכתבת למעלה, אני מצפה מסטודנטית למשפטים לכתוב בצורה קריאה יותר, כולל פתיחת שורות חדשות... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113887 | |
הלמוט אוסטרמן, YAVOLL, HEIR COMMANDANT | |
מיקי (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 21:06) | |
אז לשיטתך צריך לגבות מס גולגולת מכל מוסלמי, לגזור עליהם דין מוות. לקרוא להם חזירים וקופים, להניח במקום מגוריהם מטעני חבלה, להרוג בהם ככלבים, להצמית אותם ע''י הטבעה בים. הסבר לי בבקשה למה אתה מתכוון כשאתה אומר שמותר להם לעשות מה שעושים להם, ומדוע את מתיר להם את שאתה מתגולל עלינו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114015 | |
אייה אורי משדות פלשת? | |
Israeli101 (יום שישי, 14/03/2008 שעה 5:47) | |
- Auf den Feldern des Krieges אייה אורי משדות פלשת? איך נפלו גיבורים? שועלי שמשון לדורותם! חבל על מי שמת! אך בעיניינך - לא חבל! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114183 | |
פשוט לא רוצים לחיות איתם | |
עומר (יום שני, 17/03/2008 שעה 15:14) | |
לא כאן. הארץ הזו טעונה מדי. ובהחלט לא שווה להלחם עליה ולאבד חברים להגנתה. אבנרי, אתה נאיבי ורדוד בצורה שלא תאמן לפעמים. להרוג כמה שיותר פלסטינים? זה האמצעי? באמת אבנרי. אל תהיה תמים כל כך. אני מסכים, צה''ל לא כזה טוב ולא כזה מבריק, אבל אם יש משהו שצבא יודע לעשות זה להרוג. ומאה פלסטינים זה באמת עניין זניח. אם להרוג פלסטינים היתה איכשהו המטרה - נכשלנו. 100 פלסטינים באמת לא מזיזים כלום לאף אחד. בטח שלא לפסטינים עצמם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114222 | |
בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה | |
לחמניה חמה (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 19:11) | |
רק אם נרדוף ונשיג את הטרוריסטים ועוזריהם,ונשלח בהם אש וחרב, ונשרוף את בתיהם ונחריב את מסגדיהם,כי אז ננצח אותם. מן הראוי שנילחם בערביי עזה ונבריחם אל מעבר למדבר סיני וננקה את שדותיה של פלשת, כי אינה עוד אדמה ערבית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114264 | |
בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה | |
אבו גמילה (יום רביעי, 19/03/2008 שעה 20:09) בתשובה ללחמניה חמה | |
וילנאי לא לבד , לא תפחידו אותנו באיומים על שואה חדשה. הנקמה בא תבוא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114266 | |
בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה | |
אריה עירן (יום רביעי, 19/03/2008 שעה 20:49) בתשובה לאבו גמילה | |
בתבונתכם הרבה ניסחתם את המטרות בהצעה לחוקה . זה מופיע באתר עדאלה . תודה לאזהרה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114275 | |
בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה | |
soria (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 7:09) בתשובה לאריה עירן | |
אריה אפשר קישור לאתר !!!!!? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114279 | |
בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה | |
אבו גמילה (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 10:04) בתשובה לאריה עירן | |
חוקה תהיה רק ברוח האיסלאם. יש לתת כבוד לנביא | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114282 | |
בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה | |
צדק (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 10:26) בתשובה לאבו גמילה | |
האיסלם והנאצים אותה הרוח. היטלר והמופתי אותה הרוח. ליצן מוסלמי, למד קצת היסטוריה ותראה מה קרה לכל אויבי העם היהודי. כולם הפכו לאבק פורח, נמחקו מהמפה. כך גם יהיה סופם של הערבים, אבק פורח. מיליארד פרימיטיבים אינם מסוגלים לעמוד מול 7 מיליון יהודים...אתם אפסים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114286 | |
בקרב נגד הטרור יכולה להיות הכרעה | |
אבו גמילה (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 16:16) בתשובה לצדק | |
יש לנו הרבה סבלנות אללה גרש אותכם מפה פעם בגלל חטאכם. אללה המיט אליכם שואה בגלל חטאכם. הוא יעניש אותכם פעם נוספת בגלל שאתם אנשים רשעים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114294 | |
יא גמילה הכל בלוף רק דרך השלום תביס רשעים וצדיקים ! | |
soria (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 17:25) בתשובה לאבו גמילה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114287 | |
מי שרוצה יכבד | |
אריה עירן (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 16:26) בתשובה לאבו גמילה | |
ומי שלא רוצה לא יכבד . הוא למד מהיהודים והנוצרים וסיפר לכולם שאללה דיבר איתו . רק שאי אפשר להוכיח את קיום אללה או אלוהים או בורא עולם . אבל מוחמד מצא פטנט מצוין . דין מוחמד בסייף . גם מי שרוצה לעזוב דינו מוות . כל מקום שמוסלמים כבשו , שלהם ''לעולמים'' . שיטה מצויינת . רק יש לה בעיה אחת . למרות מה שכתוב בספרים הקדושים , העולם מתנהג לפי עקרונות אחרים . העקרונות האלה פועלים על צדיקים וכופרים . בורים ומשכילים . טיפשים וחכמים . על יהודים , מוסלמים , נוצרים , בודהיסטים , ברהמינים ופגאנים . גם על חסה גם על כבשה וגם על זאב . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114303 | |
מי שרוצה יכבד | |
אבו גמילה (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 21:36) בתשובה לאריה עירן | |
מי שלא יכבד את הנביא , הנביא יתנקם בו. העולם מתנהג על פי אמפרית הרשע באמריקה. כשתיפול אמריקה בקרוב מאוד תיפול גם ישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114306 | |
מי שרוצה יכבד | |
soria (יום חמישי, 20/03/2008 שעה 23:54) בתשובה לאבו גמילה | |
אבו גמילה נהייתה הדובר של מוחמד ? ההה ... בכל אופן '' אלה או עקבר אלה אל עזים '' למעשה הוא אותו אל גם של היהודים וגם של הנוצרים וכל מי שרוצה ..... רק דרך השלום ומומחד גם דגל בשלום / את החרב הוסיף אחר כך | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114333 | |
מי שרוצה יכבד | |
אבו גמילה (יום שישי, 21/03/2008 שעה 16:15) בתשובה לsoria | |
היהודים תמיד היו צבועים .ביד אחת קראו לשלום ביד שניה החזיקו רובה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114339 | |
מי שרוצה יכבד | |
soria (יום שישי, 21/03/2008 שעה 21:05) בתשובה לאבו גמילה | |
נכון!!!! אך היות ואתה לא דוגל בשלום ואוהב ללכלך אזי תן לי לרדת לרמה שלך וגם ללכלך .. הערבים החזיקו ותמיד מחזיקים רק רובה ולכן היכן שהם גרים כך נראה המקום ומכך ומישתקף פרצופם האמיתי! הווה אומר עוד מתקופת הברטים נאמר על ידם '' 40 שנה בקבר אין אמונה בערבי'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114340 | |
מי שרוצה יכבד | |
אבו גמילה (יום שישי, 21/03/2008 שעה 21:33) בתשובה לsoria | |
אללה ציווה להכות באויבים לפי חרב. הכופרים ואלה העושים המעשי כופרים דינם מות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114342 | |
מי שרוצה יכבד | |
soria (יום שישי, 21/03/2008 שעה 22:04) בתשובה לאבו גמילה | |
כתבתי לך בעבר יא גמילה ''כל ואחד ביגי יומו כופר או לא כופר !! מסכן אללה בגלל שכמותך וכמה טוב שלא כל המוסלמים חושבים כמותך !!!! ואלה כפר ואלה בטיח רק שלום ורק שלום | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114316 | |
לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי.. | |
צדק (יום שישי, 21/03/2008 שעה 8:12) בתשובה לאריה עירן | |
המלאך גבריאל דיבר איתו. שאל מוסלמי מה זה ''גבריאל'', מה פירוש המילה, והוא יגמגם. אין שום משמעות לשמו של המלאך בשפה הערבית. גם המלאך הוא בעל שם יהודי. אין לגויים שום דבר משל עצמם, הכל הם העתיקו מהיהודים. החיקויים החיוורים העלובים רצחו ורוצחים על מנת להכריח בני אדם להאמין בהבלים המגוחכים שלהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114332 | |
לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי.. | |
אבו גמילה (יום שישי, 21/03/2008 שעה 16:13) בתשובה לצדק | |
משה היה נסיך מצרי. עם ישראל מרגע שקיבל את דבר אלוהים הדבר הראשון שעשה הוא חטא עגל הזהב. אלוהים עזב אותכם מזמן. סופכם קרוב . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114336 | |
לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי.. | |
אריה עירן (יום שישי, 21/03/2008 שעה 18:47) בתשובה לאבו גמילה | |
כמו שהסברתי לך . אין לכם אוכל . אתם תמותו ברעב . היום מהומות מזון במצרים , מחר בכל העולם המוסלמי . אם ינצחו המוסלמים הקיצוניים , יהיה לכם חול לאכול . אתה יכול להתפלל לאללה ולמוחמד ראסול אללה . מה שתקבלו זה חול . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114341 | |
לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי.. | |
אבו גמילה (יום שישי, 21/03/2008 שעה 21:36) בתשובה לאריה עירן | |
נמות ברעב ובצמא למען שחרור פלסטין. וננצח כי אנחנו מוכנים להקריב את חיינו למען האדמה הקדושה.להבדיל מן היהודים הפחדנים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114343 | |
לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי.. | |
soria (יום שישי, 21/03/2008 שעה 22:07) בתשובה לאבו גמילה | |
נכון היהודים נעשו לא פחדנים אלא זהירים כי העולם הישתנה נצחון אף צד לא ינצח רק השלום !!!!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114360 | |
לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי.. | |
אבו גמילה (שבת, 22/03/2008 שעה 15:03) בתשובה לsoria | |
שלום עושים פחדנים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114369 | |
אזי לפי דבריך רוב הערבים פחדנים , כי שלום הם לא רוצים ! | |
soria (שבת, 22/03/2008 שעה 18:05) בתשובה לאבו גמילה | |
ראה סוריה חיזבאללה בל לאבן והחמס !!! בכל אופן תמה השיחה כאן כי אתה סותר את דרך השלום של אורי אבנרי , גדעון אחמד טיבי ואחרים ! ופשוט כותב למען הג~אחה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114357 | |
לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי.. | |
אריה עירן (שבת, 22/03/2008 שעה 9:39) בתשובה לאבו גמילה | |
אחרי שתמותו ברעב או בצמא , לא יהיו ערבים . שכל של ציפור . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114359 | |
לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי.. | |
אבו גמילה (שבת, 22/03/2008 שעה 11:53) בתשובה לאריה עירן | |
יש ערבים הרבה יותר מיהודים זה רצון אללה.בעוד אתם מלאי חטא ורשע, הערבים מביאים ילדים לעולם. העתיד שיך לנו, אם יש לך קצת יותר שכל מציפור אז עדיף שתעוף מפה, לפני שיהיה מאוחר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114363 | |
יש אינפלציה בערבים | |
נקניק כשר (שבת, 22/03/2008 שעה 15:38) בתשובה לאבו גמילה | |
וכמו בכל אינפלציה הערך שלם על הפנים. הם גם מתפללים ככה - עם הפנים למטה אל אללה במכה ועם התחת לחרא-ם-א-שריף. או נכון יותר, http://www.merip.org/mer/mer217/graphics/Al-Aqsa%20P... משתחווים למשמר הגבול עם התחת לכיפה של הסלע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114390 | |
יש אינפלציה בערבים | |
אבו גמילה (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 17:08) בתשובה לנקניק כשר | |
על פשעי המלחמה האלה . בא תבוא הנקמה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114391 | |
יש אינפלציה בערבים | |
אריה עירן (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 18:19) בתשובה לאבו גמילה | |
יש לך גם עומק ? חוץ מכתיבת כמה מילים של ניקמת אללה בכופרים אתה חיוור מאד . תתאמץ , תביא קטעים , השקפת עולם , הוכחות , משהו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114394 | |
יש אינפלציה בערבים | |
אבו גמילה (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 19:24) בתשובה לאריה עירן | |
האמת הולכת איתי . ואני מוכן למות למען מטרותי. זה הרבה יותר מכל דברי ההבל שלכם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114397 | |
יש אינפלציה בערבים | |
אריה עירן (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 20:29) בתשובה לאבו גמילה | |
רק רדידות המחשבה קיימת אצלך . ועם זה לא תגיע רחוק . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114398 | |
יש אינפלציה בערבים | |
אבו גמילה (יום ראשון, 23/03/2008 שעה 20:45) בתשובה לאריה עירן | |
מי שלכוד בברבוריו הוא עם בישראל. אתה מאוהב בשקריך והצבא הישראלי משתבלל ברטוריקה ריקה ובאפס מעשה. התבוסה קרובה ומי שטיפה שכל בקודקודו יקום ויברח מכאן. החכמים ברחו מגרמניה לפני המלחמה. הטפשים נלכדו בטיפשותם ושקריהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114461 | |
יש אינפלציה בערבים | |
מאזין קבוע (יום שני, 24/03/2008 שעה 22:19) בתשובה לאבו גמילה | |
תנקום, תנקום. הרי אתם כבר נוקמים 100 שנה בכל העולם, ובעיקר בעצמכם. אתם מגדלים נפצים קטנים מרגע שנולדו והם מתפוצצים לכם יותר בין הידיים מאשר אצל אוייביכם. אתם ערבים ולכן אתם נידונתם בידי אללה לשמש כשייטאן לקראת גאולת העולם. תתחילו לשרוף את עזה ואחר כך את שכם וג'נין. אני אשמח לצלם את זה במסרטה ומבטיח לך שאראה את זה לכל העולם ואישתו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114407 | |
[•] כולכם מוכנים למות.. חי חי חי | |
צדק (יום שני, 24/03/2008 שעה 6:50) בתשובה לאבו גמילה | |
אז למה אתם מייללים כמו נקבות היסטריות כשצה''ל ממלא את רצונכם הנאצל, להיתפגר? למה נסארללה והנייה מתחבאים כמו עכברי מערות, במקום להופיע כמו גברים, ולהישלח לבית הקברות בצורת רסק עגבניות? פחדנים שפלים כמוכם, המסתתרים אחרי ילדים ומתחת לשמלות של נשים, מוכנים למות............חה...חה.......חה..........חי... תאוות הרצח ושיכרון הדם הם המוטיבציה היחידה של מפלצות אדם מסוגכם. אתם יותר גרועים מהנאצים, הנאצים רצחו מתוך אידיאולוגיה, אתם נהנים מהרצח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114449 | |
להרוג יהודים זו מצוה כבוד והנאה | |
אבו גמילה (יום שני, 24/03/2008 שעה 18:14) בתשובה לצדק | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114464 | |
להרוג יהודים זו מצוה כבוד והנאה | |
מאזין קבוע (יום שני, 24/03/2008 שעה 22:32) בתשובה לאבו גמילה | |
אבל להרוג ערבים ומוסלמים זו הנאה גדולה פי 100 (לפחות)...http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/482/564.html ..... אז המשיכו נא במלחמת הקודש שלכם !!!!! עלו והצליחו !!!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114494 | |
להרוג יהודים זו מצוה כבוד והנאה | |
אבו גמילה (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 11:25) בתשובה למאזין קבוע | |
יד ביד עם אחמניגאד הדגל יונף על חורבות תל אביב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114498 | |
שלא יעוף ברוח מהגג הגווד אחמיניגד | |
soria (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 17:56) בתשובה לאבו גמילה | |
לא חבל לפחות תמצא דגלן אחר מהגווד אחמיניגד הדגל יותר גדול ממנו ... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114503 | |
שלא יעוף ברוח מהגג הגווד אחמיניגד | |
אבו גמילה (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 20:40) בתשובה לsoria | |
רוחו חזקה איתנה וגדולה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114509 | |
במקרה שלו זה לא יעזור | |
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 3:44) בתשובה לאבו גמילה | |
צריך למצוא דגלן אחר בעל כל כיוני ה רוח למינהן/למינהם נראה לי שצריך לחפש דגלן בעל רוח השלום עם עוף | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114510 | |
במקרה שלו זה לא יעזור | |
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 3:44) בתשובה לsoria | |
בעל מעוף | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114518 | |
שלא יעוף ברוח מהגג הגווד אחמיניגד | |
צדק (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 8:32) בתשובה לאבו גמילה | |
גם רוחם של הפסיכופאטים מאותה המחלקה שלו, היטלר ומוסוליני, היתה פעם חזקה ואיתנה.... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114522 | |
הוא יסים את שליחות הקודש | |
אבו גמילה (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 9:59) בתשובה לצדק | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114524 | |
הוא יסים את שליחות הקודש | |
צדק (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 10:58) בתשובה לאבו גמילה | |
כמו שסדאם סיים את שליחותו, בבדיקת שיניים ותלייה פומבית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114532 | |
הוא יסים את שליחות הקודש | |
אבו גמילה (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 20:11) בתשובה לצדק | |
כמו שהאמריקאים בורחים מעירק ככה היהודים יברחו מפלסטין. יברך האל את חוסין נשיא ארצות הברית הבא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114537 | |
ינשאללה ועז יבוא השלום וגר זאב עם כבש ותקום מדינת ישראפלס | |
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 23:33) בתשובה לאבו גמילה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114538 | |
ינשאללה ועז יבוא השלום וגר זאב עם כבש ותקום מדינת ישראפלס | |
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 23:38) בתשובה לsoria | |
מדינה בא יחיו יהודים וערבים שווי זכויות לעד !!!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114558 | |
ינשאללה ועז יבוא השלום וגר זאב עם כבש ותקום מדינת ישראפלס | |
אריה עירן (יום שישי, 28/03/2008 שעה 6:22) בתשובה לsoria | |
לא חשוב השם . חשוב שיחיו כפליים יהודים . במקום 13 מיליון יהודים בעולם היום , 26 מיליון במהרה בימינו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114564 | |
ינשאללה ועז יבוא השלום וגר זאב עם כבש ותקום מדינת ישראפלס | |
soria (יום שישי, 28/03/2008 שעה 8:45) בתשובה לאריה עירן | |
הלוואי !!!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114574 | |
עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר. | |
אבו גמילה (יום שישי, 28/03/2008 שעה 14:20) בתשובה לאריה עירן | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114576 | |
.ההה צדק אתה מחפש בעולם שכולו טוב!!!גם היטלר חיפש | |
soria (יום שישי, 28/03/2008 שעה 17:20) בתשובה לאבו גמילה | |
ההה צדק אתה מחפש בעולם שכולו טוב גם היטלר חיפש זאת ביחד עם המן הרשע ואמחינגד הגמד שחולם רטוב מדי בוקר על אובדן והשמדת ישראל צריך להיזהר אבו גמילה מחלומות שכאלו אתה עלול לא להתעורר מרוב רצון להישאר חולם !!! האהאהא | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114579 | |
עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר. | |
אריה עירן (שבת, 29/03/2008 שעה 9:04) בתשובה לאבו גמילה | |
אתה ילד . אין לך השכלה . אין לך שום תרומה לדיון . הרמה שלך היא כמו בכיתה ג' . כל מה שאתה מצליח לכתוב זה תגובות של תינוק . אפילו אני אילו רציתי יכולתי לכתוב קטעים נגד היהודים ברמה יותר גבוה משלך . אני שמח שזה מה שאתה . תמשיך בובלה . ושיהיו לך 70 בתולות בקרוב . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114644 | |
עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר. | |
אבו גמילה (יום ראשון, 30/03/2008 שעה 10:32) בתשובה לאריה עירן | |
אנחנו מאמינים במעשים לא בדיבורים. עדיף למות מאשר להכנע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114653 | |
עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר. | |
אריה עירן (יום ראשון, 30/03/2008 שעה 12:29) בתשובה לאבו גמילה | |
אם זה מה שאתה רוצה אז טוב . הבתולות מחכות לך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114770 | |
עולם ללא יהודים יהיה עולם צודק יותר. | |
אבו גמילה (יום שלישי, 01/04/2008 שעה 13:16) בתשובה לאריה עירן | |
הנקמה מחכה לך | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114406 | |
לא אללה דיבר איתו, מלאך בעל שם יהודי.. | |
צדק (יום שני, 24/03/2008 שעה 6:43) בתשובה לאבו גמילה | |
אמו ואחותו של משה עבדו על המצרים הדבילים, כשגרמו לפרעה לגדל בעצמו את משה, שיטביע אותו ויקח ממנו את עבדיו ואת רכושו. עובדי השטן המוסלמים מודאגים מחטא של עגל? הכעבה שלכם היא עבודת אלילים נטו. יסודה הוא בעבודת האלילים בחצי האי ערב. רוצחים שפלים מודאגים מחטא של עגל? אלוקים לא עזב אותנו מעולם, לכן אנחנו כאן ואויבינו הפכו לאבק כפי שגם סופכם יהיה. כל מי שמתעסק עם העם הנבחר, נידון לאבדון ולגיהינום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114448 | |
ישראל תעלם | |
אבו גמילה (יום שני, 24/03/2008 שעה 18:13) בתשובה לצדק | |
התמונה של החזית – של העם שלא יכול לעמוד בהפצצות, עם שלא יכול לסבול פליטים ולהיות במקלטים. הפלסטינים עומדים בזה 60 שנה אולם הישראלים לא יכולים היו לסבול 33 יום. לכן המלחמה חשפה את התמונה של העורף שלהם. לכן, האם ישראל יכולה להיעלם? אלף פעם כן! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114450 | |
ישראל תעלם ? חלום רטוב .... | |
soria (יום שני, 24/03/2008 שעה 18:25) בתשובה לאבו גמילה | |
אבו גמילה אמת צדקתה העם לא יכל לעמוד בהפצצות, העם לא יכל לסבול ולהיות במקלטים נהיו מפונקים ממש בושה!אך בין זה להעלמות ישראל הההאא זה חלום רטוב של רוב תושבי המזרח התיכון . השכתה ישנה עוד אפשרות:? ''תמות נפשי עם פלשתים'' רק שלום רק שלום יביא רווחה לאזור כך חושב אורי , גדעון , טיבי יוסי ועוד חולמים כמוני | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114462 | |
ישראל תעלם | |
מאזין קבוע (יום שני, 24/03/2008 שעה 22:24) בתשובה לאבו גמילה | |
אנחנו עומדים כבר 15 שנה ב''הפצצות', אם כי אתה בודאי מתכוון לירי קסאמים וערבים דפוקים מתאבדים (אבל אתה ערבי ולא נדרוש ממך יותר ממה שאתה יכול ואיכולתך קטנה בהחלט). אבל העראבושים של עזה לא עמדו יום עם מעט הפצצות נקודתיות על אנשי חמאס. ועשרות אלפים עזתים מיד ברחו לסיני. אני חייב לומר שתרגלנו אתכם היטב באיך לברוח מארץ ישראל בחזרה למולדתכם. אני חושב שבפעם הבאה כולכם תברחו ותשאירו לנו ארץ ישראל אחת פחות שני מיליון ערברבים. זה יהיה יום חד למזרח התיכון החדש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114495 | |
ישראל תעלם | |
אבו גמילה (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 11:26) בתשובה למאזין קבוע | |
תפקח עינים המדינה שלך קורסת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114499 | |
כל העולם קורס ! | |
soria (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 17:57) בתשובה לאבו גמילה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114502 | |
כל העולם קורס ! | |
אבו גמילה (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 20:39) בתשובה לsoria | |
המערב הקפיטלסטי הנצלני קורס. ישראל תיפול איתו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114508 | |
כל העולם קורס ביחד גם ארצות ערב ! | |
soria (יום רביעי, 26/03/2008 שעה 3:04) בתשובה לאבו גמילה | |
ההה כולנו כאחד באותה ביצה טובענית רק שלום אחווה הבנה ידידות סלחנות תבאה את הגאולה והמשיח עימם ואז ירקדו ביחד תחת כנפי השכינה מוחמד והנביא אליהו וישו וי עפו השמימה | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |