משה קצב – מבט נוסף | |||||
ע. צופיה (יום שלישי, 04/03/2008 שעה 19:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=113479 | |
מסכים עם המשפט האחרון | |
לוי (יום שלישי, 04/03/2008 שעה 19:34) | |
בשלב די מוקדם הפסקתי להתענין בנושא כי הוא , שמציין הכותב , הפך לפורנוגרפיה טהורה . הערכתי מבלי שהתעמקתי בענין שקצב התנהג במשך זמן ניכר בצורה לא נאותה ומן הראוי היה שלא יבחר לנשיא אפילו אם אין בהתנהגותו משום עבירה פלילית . נראה לי ש-א1 נסתה לסחוט את הנשיא, לא הצליחה אבל כן הצליחה להכפיש אותו ואולי מגיע לו .כי איש ציבור ברמה של נשיא המדינה לא צריך להתנהג כך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113508 | |
מסכים עם המשפט האחרון | |
אבי גולדרייך (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 9:11) בתשובה ללוי | |
לפני מס שנים, אנני זוכר בדיוק מתי, בכל אופן מדובר בתקופה שבה קצב שימש שר התיירות, נכנסתי באיזה עניין עסקי למשרד התיירות בירושליים. חבר שעבד שם רצה להכיר לי את כבוד השר.- קצב. הוא הרים טלפן ללשכה ולאחר ששמע מה ששמע החזיר את השפופרת ואמר לי בחיוך ערמומי -''הנשיא עכשו דופק'' רצו הרבה שמועות בעניין ושמעתי הרבה פעמים על מנהגיו להגיע למשרדו פעם בשבוע לדפוק, וללכת לדרכו לעיסוקיו האחרים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113517 | |
עם ברכילות עסקינן... | |
עמיש (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 9:56) בתשובה לאבי גולדרייך | |
הכרתי מישהו שחותנו הורשע בעבירה הקשורה לענייני בורסה. לדבריו (ואין לי מושג אם זה נכון או לא נכון) זו היתה עבירה טכנית שלא הפיק ממנה כל רווח ולא היתה בה שום כוונה שאיננה כשרה. לאחר זמן הסתבר כי הרשעה זו פגעה בעיסוקיו הפילנטרופיים של המורשע בחבר הנאמנים של בית חולים גדול ועל כן הם שקלו לבקש חנינה ומחיקת העבירה. בבירור ראשוני (כך נאמר לי) הסתבר כי היו אנשים שידעו ''לסדר'' חנינה אצל הנשיא בתשלום נכבד (אך סביר...) כולל אחריות לתוצאות (כלומר - חצי לפני וחצי אחרי). הם כמובן ויתרו על העונג והעדיפו להמתין עד להתיישנות על פני כל קשר עם אנשים מסוג זה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113566 | |
עם ברכילות עסקינן... | |
רמבו (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 20:50) בתשובה לעמיש | |
הרכילות הזאת לא תורמת כלום לענייננו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113491 | |
צריך לשנות את החוק לרעת אנשי צבור | |
שמעון מנדס (יום שלישי, 04/03/2008 שעה 23:07) | |
הניתוח הכרונולוגי של העובדות, ממש מעולה. אבל המסקנה המתבקשת האחת והיחידה לא באה בסוף המאמר. וזה חבל. כל איש צבור שמוזמן לחקירה חייב בשני דברים: א) להתפטר מתפקידו בגלל עצם הקלון שהוא מוזמן לחקירת משטרה. ב) אין לו את ''זכות השתיקה'' השמורה לעבריין מן הרחוב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113494 | |
צריך לשנות את החוק לרעת אנשי צבור | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 1:18) בתשובה לשמעון מנדס | |
כל תלונת סרק יכולה להביא לחקירת משטרה. מה שאתה מציע הוא שכל אדם יוכל להביא להתפטרותו של איש ציבור. מסכים שזכות השתיקה אינה יאה לאיש ציבור. ככל הידוע לי, מר קצב לא השתמש בזכות זו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113497 | |
צריך לשנות את החוק לרעת אנשי צבור | |
שמעון מנדס (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 6:41) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
הטרגדיה היא שמר קצב אינו מודע בכלל לעובדה, שמעצם היותו מוזמן לחקירה ''תחת אזהרה'', הוא כבר הביא קלון על מוסד הנשיאות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113498 | |
קצב כבר הרבה שנים מודע | |
דוד סיון (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 7:00) בתשובה לשמעון מנדס | |
משה קצב יודע היטב שהביא עלינו קלון עוד מלפני ש''זכה'' לקבל כתב אישום. הוא רק חשב וגם הצליח לא להיתפס במשך זמן רב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113698 | |
צריך לשנות את החוק לרעת אנשי צבור | |
מיקי (יום שישי, 07/03/2008 שעה 23:54) בתשובה לשמעון מנדס | |
התפטרות? רק אם יש לכל הפחות כתב אישום, גם אז לא בטוח שיורשע ראה מקרה נאמן ואחרים. זכות השתיקה? אם יבחר לשתוק יש לשקול את סעיף 1 לעיל. באשר לקצב: אם הוא השחיל או לאו אין לי מושג, אונס? היחידים שנאנסו בפרשה זו הוא קצב והאמת, מהתנהלות הדברים ולא רק בדיעבד נראה לי שרצו את ראשו בכל מחיר ויהי מה כעת אי אפשר להבדיל בין אמת לשקר רק זה דיו להוציא את קצב זכאי. מכה אנושה תקבל כל התנועה של נשים מוטרדות אמיתיות ומדומות, מכיוון שמצידן ומצד המפקפקים יווצר אותו מצב של חוסר אמון, וכל זאת רק בעבור חופן דולרים וקווצת שיער מקרקפתו של הנשיא, מי שהוא הגה מי שהוא ביצע וחפים מפשע משלמים. מיקי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113515 | |
בשולי הדיון | |
עמיש (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 9:46) | |
קצב נבחר להיות נשיא מדינת ישראל על ידי הכנסת. היה כאן ''תרגיל מבריק'' מבית מדרשם של ש''ס והליכוד, ''דפקו'' את פרס ואת ''המערך'' וכל הריבלינים והדרעים הרימו כוסית לחיים. וכולם ידעו את האמת, כולם ידעו שמדובר בחדל אישים, עסקן מלוקק ואדם שהליכותיו האישיות הן על סף הפלילים (לפחות). ולמרות שהדברים היו ידועים היטב הם בכל זאת בחרו בו בצהלה גדולה. ואני מציין את הדברים לנוכח הרעיון לבחור את שופטי בית המשפט העליון על ידי הפוליטיקאים שלנו. ובעצם למה שלא יהיה למגזר הפלילי ייצוג בבית המשפט? לסמולנים יש, לדתיים יש, לערבים יש, לליכוד יש, למה שלפושעים ועברייני המין לא יהיה? (שהרי מי כמותם נזקק לחסדי בית המשפט) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113520 | |
זו ראיה מפוקחת של המציאות בנדון | |
דוד סיון (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 10:27) בתשובה לעמיש | |
הרי אתה בניגוד לאחרים לא מסתפק בנימוקים טכניים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113521 | |
בשולי הדיון | |
שמעון מנדס (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 10:28) בתשובה לעמיש | |
עמיש, יש אומרים שאהוד ברק כראש ממשלה פחד שמא פרס יהיה נשיא, ויכתיב לו הרבה דברים. לכן הוא דאג לכמה מצערכניקים לערוק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113526 | |
בשולי הדיון | |
עמיש (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 10:47) בתשובה לשמעון מנדס | |
אם בארזים.... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113536 | |
בשולי הדיון | |
אבי גולדרייך (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 14:32) בתשובה לשמעון מנדס | |
שנים רבות אני טוען שרמת המדינאים שלנו ''לא משהו'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113533 | |
בשולי הדיון | |
ע.צופיה (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 13:08) בתשובה לעמיש | |
מי אמר שאין? הרי בדיעבד קצב ייצג שנים רבות את עברייני המין. אנו פשוט לא ידענו על כך. כמדומני ששנים רבות ,אין כנסת שנבחרה שלא יצאו ממנה,בזמן כהונתה או אחר כך, כמה פליליסטיים. איני רוצה להזכיר שמות,כי כידוע הפליליות אינה מפלגתית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113548 | |
בשולי הדיון | |
לוי (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 19:43) בתשובה לעמיש | |
אני מסופק אם כולם ידעו . עד כמה שזכור לי התקשורת היתה בעד פרס . קשה להאמין שהעתונאים ידעו ושתקו . לא מתקבל על דעתי שהם ידעו ושתקו . אבל זה לא משנה מדינת ישראל נפגעה על יד . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113553 | |
בשולי הדיון | |
עמיש (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 20:09) בתשובה ללוי | |
כך כולם אומרים, אני בטח לא ידעתי על התעלולים הללו אבל ידעתי היטב שהוא חתיכת אפס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113567 | |
בשולי הדיון | |
שמאל שפוי (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 20:53) בתשובה לעמיש | |
טוב, אצלך כל ימנמן הוא אפס. אז הוא היה רק חתיכת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113701 | |
בשולי הדיון | |
מיקי (שבת, 08/03/2008 שעה 0:25) בתשובה ללוי | |
בעל תפקיד בכיר בכנסת ובממשלה [משנים אלו או אחרות] בהיותו שר בטחון בנו שירת בהנדסה קרבית כקצין בבסיס טירונות הנקרא בהל''צ בשנה מסויימת, במהלך הטרטורים חייל - עולה חדש מהודו - נשבר פיזית ונחת על האדמה ללא יכולת תזוזה בנו של שר הבטחון דאז פקד עליו לקום ולהמשיך לרוץ, לא יכול המפקד ענה ההודי, קום או שאני יורה בך, לא קם ירה בו, לפנות בוקר נוחת מסוקו של שר הבטחון דאז אוסף את בנו למסוק והוא ממשיך את שרותו ביחידה אחרת מקודם בדרגה ותפקיד ומשתחרר מצה''ל ללא עונש רק כי אביו הוא שר הבטחון. חייל עולה חדש מהודו רעננה - ההודעה הרשמית למשפחה - החייל התאבד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113702 | |
בשולי הדיון | |
אריה עירן (שבת, 08/03/2008 שעה 6:02) בתשובה למיקי | |
אתה כותב כאן על רצח וסיוע לרצח לאחר מעשה ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113717 | |
בשולי הדיון | |
מיקי (שבת, 08/03/2008 שעה 19:55) בתשובה לאריה עירן | |
אריה, קטונתי לקבוע רצח או הריגה, מת מוטל למרגלותינו, מניע סיבה גורם? לא יודע ולא מתעניין, יש אדם מת ויש מי שגרם ברמה כזו או אחרת למותו, הריגתו, רציחתו, נטילת חייו וכו', לאחר מכן - חמור מזאת, יש מי שכיסה את דמיו של המת בכחש כזב ואולי זדון לטעמי העניין הוא רק להבליט שיש הבדל בין דם לדם. דמו של עולה מאתיופיה, מאדחת הדרוזי, מזרחי, הודי והמשך הרשימה בהתאם לטעמו ונטייתו של כל אחד, לעומת מקורבים אלו או אחרים מכח - מעמד פוליטי, השתייכות חברתית, מפלגתית, דתית או/ו כל גילדה, חבורה, כנופייה, אה צטרה. הכרה בעקרון זה - היא בעצם המפתח להבנת תהליכים ומהלכים, כי יש הגורסים שאין אפלייה על רקע זה או אחר, אני חושב אחרת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113709 | |
בשולי הדיון | |
יובל רבינוביץ (שבת, 08/03/2008 שעה 11:39) בתשובה למיקי | |
שמעתי פעם את המעשייה הזו המיוחסת לשמעון פרס. אין ספק שמדובר באחת מהאגדות המופצות על האיש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113711 | |
אם הכוונה לפרס | |
עמיש (שבת, 08/03/2008 שעה 12:07) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
זהו סתם שקר. בנו הרג חייל בשעת שהיה בשירות סדיר. הוא פלט כדור באוהל, נאשם, נשפט ונדון למאסר לא ארוך. אני לא יודע אם זה קרה בעת שפרס היה שר הבטחון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113714 | |
אם הכוונה לפרס | |
מיקי (שבת, 08/03/2008 שעה 19:16) בתשובה לעמיש | |
מעבר לזאת שלא ציינתי מי האיש והניחוש הוא על אחריות המנחש במקרה המדובר - לא פליטת כדור! אלא יריה - מכוונת - כעס, אבדן עשתונות, מה שלא יהיה, הטיוח וכל הפעולות - לאחר מכן, היו לכסות את עניין ב''דם קר'' סמל המחלקה שלי דאז ש.מ. שהיה עד לדבר, חזר בתשובה לפני שנים אחדות - בשיחה עימו אמר לי שמצפונו מייסר אותו והוא מבקש לפרוק את הנטל הזה לשאלתי האם עדותו לבד תספיק - ענה - עדים אמינים היו חייל לימים מ''מ ח.ד. ו-אז טירון נקרא לו ''מלומד'', 3 עדים? - ...לא - אמר, היו עדים רבים אולם אלו אנשים שאני מכיר ובקשר עימם מאז ואני סומך עליהם, אני איתרתי חייל נוסף א.מ. שנתן עדות מלאה - בזמנו מסופח כמדריך, מיחידה אחרת, י.נ. תושב רעננה ששרת בחיל, השתתף בלוויה ללא קשר לשרות, ומתאר את המשפחה כאחת שנכנעה לגורלה, מלבד האחות הגדולה - שניסתה ללא הצלחה לברר מה באמת קרה, היא לא יכלה לעמוד מול הכוחות הלא שקולים, והכל טבע בתהום הנשייה. Take it or Leave it רק לעתיד לבוא - זכרו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113716 | |
סיפורי סבתא | |
עמיש (שבת, 08/03/2008 שעה 19:30) בתשובה למיקי | |
שמטרתם ברורה ושקופה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113925 | |
סיפורי סבא פרס | |
ז. עומדת (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 14:32) בתשובה לעמיש | |
יש הגנה בחוק לילדים של בכירי מפא''י. אני מתפלא שהכנסת עוד לא מחקה את הסעיף מספר החוקים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113720 | |
אם הכוונה לפרס | |
יובל רבינוביץ (שבת, 08/03/2008 שעה 20:56) בתשובה למיקי | |
לא מובן לי. אם יש בידיך ראיות ועדים לעבירה, מדוע שלא תפנה למשטרה? גם מבין העיתונאים תוכל ודאי למצוא מישהו שלא יהיה חשוד בעיניך בהטיה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113740 | |
אם הכוונה לפרס | |
צדק (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 7:57) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
כמו למה שבוריס לא פנה למשטרה כשאחיו נרצח ע''י הנ.ק.וו.ד... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113752 | |
אם הכוונה לפרס | |
מיקי (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 9:16) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אין צורך להזכיר את פרס או כל שם אחר, שם מפורש ייצור שתי מחנות מנוגדים וכל קשר למקרה או לאמת יטבע בסבך של אינטרסים מחויבות שבטית חשבונות עבר ושאר משקעי תרעלה ישראליים אופיינים, לא הזכרתי שם מלכתחילה גם מאלו הסיבות. אין לי ראיות. יש עדים, בשנת 97 פניתי לעיתונאי ידיד, מכר שיצר קשר עם האדם שיכול להתניע את התהליך, הוא אישר שלא לציטוט ולא הסכים למסור מעבר לזה שאכן היה ותו לא. לימים עבר מהעיתון היומי קטן התפוצה ליומון צהוב משהו עם תפוצה גדולה יותר כאשר המניע היה השכר המוגדל - תמורת צייתנות מוחלטת - וביומון זה אין סיכוי כדבריו אפילו להעלות את הנושא. עיתונאים המקובלים בעיני - יש, אם כי מעמדם אינו מספיק חזק והם לחלוטין יידחו על המערכות הקיימות - בנימוקי קונספירציה וכדומה, זה חייב להיות מהברנזה ממש אחד מחברי הכנופייה עצם מעצמותיה - אבל הרייטיג יקבע את החוקים, יש מספיק שיסכימו למכור את אימם בפרוטה אם יריחו דם. עצתו היתה לצאת רק אם הכל סגור כהלכה אחרת יּשׁחק המקרה ויתהפך למחוזות אחרים. לפני כ-3 שנים הוזמנתי לארוע נישואין של בנו,שם החלפנו ברכות ואיחולים ואז עלה הנושא עם ההרהור, יעצתי לו לקחת שאלת רב כמתחייב מאורח חייו כיום - תשובתו היתה אני היום מחתן את בני, מה שלא זכה אותו בחור ומציק לו מצפונו, אני לא אפנה לשום גורם אלא אם כן יאשר לי האדם לעשות כן, לדעתי זו רק שאלה של זמן - זו תקוותי - אם הוא ידבר, זה יעשה את השינוי, 5 עדים 2 בודדים ללא שום קשר ועוד 3 יחדיו. אני עצמי הגעתי לאותו בסיס שנה אחרי האירוע, בתחילה נשמע לי כבדיה וסיפור לילידים - כמו שזה נשמע לך בהתחלה - וכמובן צריך להוסיף את עניין האינטרנט העברת הדברים במדיום ואוסף המגיבים שלא תמיד נראה שהם בקו הבריאות, האנונימיות והנושא, אני מקבל בהבנה אתה הסתייגויות והרתיעה בין אם נוסחו תשובות ענייניות יותר או פחות, פאצ הינו מקום ראוי כי בכל זאת אני מאמין שכאן יש סיכוי לקבל עצות והכוונה סבירים יחסית. לצערי הרב אין לי אמון ברשויות החוק - קרי משטרת ישראל, הארגון אינו עושה מלאכתו נאמנה, מקצועית או הגונה והוא נגוע ממסד ועד טפחות. אין לי אמון בבית המשפט, קרי הרשות השופטת מאותן סיבות. הפרקליטות - מסואבת לא פחות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113753 | |
ובקיצור - תירוצים וקשקושים | |
עמיש (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 9:31) בתשובה למיקי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113718 | |
בשולי הדיון | |
מיקי (שבת, 08/03/2008 שעה 20:06) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
מר רבינוביץ, זה שמופצים על פרס או אחרים שקרים ומעשיות זה לא אומר שזה לא אמיתי, (וריאציה על פתגם מוכר) אני מכיר מספר תרופות לזאת - ספק גדול ובריא, אחד מתעריו החדים והשנונים של אוקהם קשישא, לעולם הפוך את היוצרות, רק הנסתר מן העין יש בו את האמת כל שאר העדויות הגלויות הינן שקר וכזב, קורטוב מן היצר קמצוץ של ממון והרבה גאוותנות הינן מרכיב מצויין למרקחת זו. אם תנקוט בשבועה או חפץ - שהינך ערב לטוהר המידות של מר פרס או אחרים ותתחייב בשמך הטוב, אשתכנע ומנני רק דממה. אם על אחרים נאמר כי אין עשן בלי אש מדוע ש-עשנו של מר פרס יהי צח מ-עשנם של אחרים? או לחלופין מדוע שלא ינקט הכלל של מעשיות גם לגבי אחרים. אם ישנה אמת שלי וישנה אמת שלך, אז מוסכם כי היום צווארי תחת המאכלת ומחר צווארך, לא לי ולא לך יהיה לטעון על כך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113721 | |
בשולי הדיון | |
יובל רבינוביץ (שבת, 08/03/2008 שעה 21:02) בתשובה למיקי | |
אני ודאי לא אערוב לטוהר המידות של מר פרס. פעמים רבות אינני מאמין לו ויש לו גם חלק נכבד בפלונטר המדיני-בטחוני הנוכחי שלנו. עם זאת, ממני ודאי שלא תשמע שאין עשן בלי אש. יש ויש. רבים מהמדינאים שלנו נפלו קורבן להשמצות ועלילות. גם חלקו של שמעון פרס לא נגרע. יתכן שחלק מהמושמצים אינם חפים מעוון, אך בכל זאת טפלו עליהם האשמות שווא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113777 | |
מה עם כל שאר הסיפורים??? שכחת אותם?? | |
סתם אחד (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 20:37) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
האמא הערבייה הכור בדימונה המניות בתדריאן סוכן של הק.ג.ב מה לא אמרתם עליו?! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113790 | |
מה עם כל שאר הסיפורים??? שכחת אותם?? | |
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 22:42) בתשובה לסתם אחד | |
מי זה אתם? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113865 | |
אתה | |
סתם אחד (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 13:00) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113868 | |
moi? | |
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 11/03/2008 שעה 16:39) בתשובה לסתם אחד | |
הנה ההודעה: >„האמא הערבייה הכור בדימונה המניות בתדריאן סוכן של הק.ג.ב מה לא אמרתם עליו?!” מה מבין הדברים האלה נראה לך שאמרתי עליו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114007 | |
זה לא אתה שאמרת שאמא שלו ערביה או בדואית מהדרום? | |
יבנה המקדש (יום שישי, 14/03/2008 שעה 2:04) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114102 | |
זמה פתאום????? | |
לחמניה חמה (שבת, 15/03/2008 שעה 23:02) בתשובה ליבנה המקדש | |
אמא שלו צפון אפריקאית בכלל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113730 | |
בשולי הדיון | |
אריה עירן (יום ראשון, 09/03/2008 שעה 6:38) בתשובה למיקי | |
אם אני נכנס לתחנת מישטרה ומוסר מידע שנוסחו כזה ''שמעתי מהאדון פלוני שהחייל אלמוני ירה למוות בחייל איציקידנה בכוונה בנוכחותו של פלוני ואחרים '' אין לשון הרע חלה עלי . זו ''עדות שמיעה'' . המישטרה תחקור ואז אם זו ''אמת דיברתי'' של פלוני יחקר העינין במישטרה . אם אם אין זו אמת , אפשר לתבוע ''דיבה'' מפלוני . וגם רציתי להגיד FALASTIN DELENDA EST . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113926 | |
כל שקר על פרס הוא אמיתי | |
ז. עומדת (יום רביעי, 12/03/2008 שעה 14:35) בתשובה למיקי | |
גם הריב הבלתי מתוקשר בהחלט עם סוניה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113578 | |
הוצאת דיבה עלובה של הכותב | |
סתם אחד (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 22:22) | |
''א' הראשונה לא התלוננה על מעבידה, היא ניסתה לסחוט אותו. רק כאשר ''תבשילה הקדיח'' (השליש הצבאי: ''א' איימה על הנשיא'') והנסחט פנה לרשויות, היא התלוננה על ניצולה המיני על ידי מעבידה. חקירת האירוע הביאה את היועץ המשפטי למסקנה כי במערכת היחסים בין א' הראשונה לבין מעבידה, נשיא המדינה, לא היה כל דבר מפליל. דהיינו: א' לא נוצלה מינית על ידי מעבידה. המסקנה: היא שיקרה ביודעין ובמצח נחושה בעדויותיה במשטרה ובהופעתה הפומבית בתקשורת. מקרה זה אינו מקדם את עניינן של הנשים אלא מסיג אותו לאחור.'' מאיפה צופיה יודע שמדובר בסחיטה? מה יודע צופיה שלא יודעת המשטרה , צופיה חקר? צופיה היה בחדר ? מה בכלל יודע מר צופיה מהחיים שלו. א' שהיא אישה לא חזקה עומדת מול נשיא מושחת ואיזה צופיה אחד מתגולל עליה באינטרנט , רק נשאר לדמיין אם מישהי ממשפחתו של צופיה הייתה עוברת ''טיפול'' דומה מאנסי מה היה לו לצופיה ללהג . הלילה ערוץ 10 הביא ראיון מצמרר עם א' , למעשה ה''מאמר'' הזה שכתב צופיה הוא המשך האונס וההתעללות שאנסי בצע בא'. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113580 | |
הוצאת דיבה עלובה של הכותב | |
סתם אחד (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 23:10) בתשובה לסתם אחד | |
דברתי כדי לחשוף את המפלצת | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113598 | |
הוצאת דיבה עלובה של הכותב | |
ע.צופיה (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 7:38) בתשובה לסתם אחד | |
בסימוכין שהבאת מדובר על א. ממשרד התיירות ולא א. מלשכת הנשיא. האלפיות כנראה מבלבלות אותך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113600 | |
הוצאת דיבה עלובה של הכותב | |
ע.צופיה (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 7:46) בתשובה לסתם אחד | |
הפיסקה שציטטת היא במסגרת דעה אישית שלי ולא חלק מרצף האירועים. מותר לי לחשוב שא. ניסתה לסחוט את מעבידה מותר לי לחשוב שא. הייתה מוכנה ל''עשות'' הרבה למען קידומה. אזכירך שלאחר הופעתה הפומבית בתקשורת התבטא אחד הפרקליטים המלווים את החקירה בנוסח: חבל שבחקירה במשטרה היא לא אמרה את הדברים האלה.האם צריך את רש''י בכדי להבין שהיא משקרת? בשום מקום לא טענתי שמשה קצב הוא אדם טוב וחף מפשע,נהפוך הוא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113614 | |
הוצאת דיבה עלובה של הכותב | |
סתם אחד (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 11:50) בתשובה לע.צופיה | |
מעניין מה היה קורה לו היה מישהו עושה מה שעשית אבל כאשר א' זו אשתך, הבת שלך, אימא שלך ואו אחותך. הוצאת דיבה עלובה אחת גדולה היא המאמר שלך, ולא רק הוצאת דיבה, אלא גם זילות בכל הקשור בנושא של אונס והטרדה מינית, במקום להוקיע ולהקיא את מעשי האונס בחרת לעסוק בא'. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113626 | |
הוצאת דיבה עלובה של הכותב | |
ע.צופיה (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 13:36) בתשובה לסתם אחד | |
איפוא הוכח בכלל שיש מעשי אונס? אולי תהיה יותר ספציפי ומציאותי! אחד שהוא סתם יורד לפסים אישיים. זו זילות! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113630 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
אריה עירן (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 17:52) בתשובה לע.צופיה | |
לפי דעתי האישית שאין לה שום גיבוי משפטי , הקצב הוא חולה מין , סוטה מין , עברין מין ופושע . הוא נבל שניצל את מעמדו ליחסי מין עם נשים הכפופות לו . זה לפי השקפתי אונס , גם אם זה נעשה בהסכמה . גם אם זה נעשה ביוזמת האשה . כל הסיטואציה הזו היא אונס . המכבסה המשפטית לא מנקה את האיש בעיני . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113632 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
ע.צופיה (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 18:43) בתשובה לאריה עירן | |
אז שיהיה לך לבריאות. תמשיך לחיות בעירנסטן. לפי חוקי אריה, בעושר ובאושר. אך במדינת ישראל,יש,כידוע חוק שונה מאשר בעירנסטן ואליו אני מתייחס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113634 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
אריה עירן (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 18:56) בתשובה לע.צופיה | |
יש בישראל חוקים . זו אינה פעם ראשונה שאתה ''מטהר'' שרץ בנימוקים של חוק . אני תוהה מה תעשה כאשר הקצב יענש בידי השופטים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113646 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
ע.צופיה (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 21:33) בתשובה לאריה עירן | |
מה פרוש אני ''מטהר'' שרץ בנימוקים של חוק? האם החוק הוא לא מעל כולנו? האם החוק לא מחייב את כולנו? או שאתה ודעותך מעל החוק? אם כן, מקומך בעירנסטן ולא פה. מדינת ישראל, למרות אריה עירן היא מדינת חוק!!! בטוח שקצב יענש על ידי השופטים, הרי,לפי, הסכם הטיעון הוא עומד להודות באשמה. נכון שהחוקר הידוע והנמרץ, אריה עירן ,גילה ממצאים נדירים ומפתיעים על משה קצב, חבל שחוקרי המשטרה לא לומדים משרלוק עירן הידוע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113656 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
אריה עירן (יום שישי, 07/03/2008 שעה 5:04) בתשובה לע.צופיה | |
הלעג שלך כלפי מיותר . הקצב הוא הנושא לא אני . מעבר לזה יש כאן נקודות תורפה של החוק . גם זה נושא . ''טיהור'' בנימוק של חוק משמעו שפלוני עשה את המיוחס לו אך המערכת לא הצליחה לבסס את זה בכלים העומדים לרשותה . מעבר למה שכתוב בחוק ומעבר להרשעה במשפט יש לי דעה . אין צורך שתקבל אותה , כי היא דעתי . ולך יכולה להיות דעה משלך וזה בסדר . לדעתי יחסי מין בין מעסיק שהוא איש ציבור בכיר , נושא משרה רמה , בעל קשרים מסועפים , עשיר , נשיא המדינה ובין פקידות העובדות אצלו הוא אונס . האונס הוא בהפעלת העוצמה לצורך קיום הבעילה . העוצמה אינה סכין , או אגרוף היא עוצמה בהפעלת אנשים ומנגנונים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113659 | |
[•] דעה שאינה מגובה בעובדות אמת איננה דעה. | |
צדק (יום שישי, 07/03/2008 שעה 5:43) בתשובה לאריה עירן | |
אתה מחליט שקצב עשה ''משהו'' על סמך הרגשה, שנאה, חוש שישי... ובונה על סמך זה דעה. בדרך זו, כל הזיה יכולה להיקרא דעה, אפילו דבריו של יוסלה יחשבו לדעה, אם נלך בדרכך. דעות כאלו מזכירים לי את סיפורי הפוגרומים. אנטישמים רצים ברחוב וצועקים ''היהודים רצחו ילד נוצרי'', ומיד דעתם של כל השומעים מתאימה עצמה לצעקות האנטישמים. כאשר התקשורת כולה מתנפלת על אדם מסוים, בתיאום עם המשטרה והפרקליטות, ראוי שכל אדם סביר יחשוד בכל פרט המופץ בציבור, במיוחד כשהוא שייך לחלק בעם הנרדף ע''י אותה חונטה, ומכיר היטב את נחת זרועם של הלינצ'אים המקצועיים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113662 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
ע.צופיה (יום שישי, 07/03/2008 שעה 6:25) בתשובה לאריה עירן | |
אתה מעמיד את דעתך מעל החוק. פירושו של דבר מבחינתך: איפוא שדעתי אינה תואמת את החוק,דעתי קובעת. זה מזכיר לך משהו? כל חוק ניתן לשינוי, יש דרכים מקובלות לכך. כל זמן שהחוק לא שונה-זה החוק! המשטרה לא מצאה כל הוכחה שהיה אונס.נכון לרגע זה זו עובדה.כל היתר הן פרשנויות שלך. הויכוח אינו על דעתך או דעתי,הויכוח הוא על צורת הצגת הדברים. אל תבין מדברי או מהכתבה שאני אוהד בצורה כלשהי את משה קצב. מה שחמור יותר בעיני הוא הניצול הציני של הפרשה על ידי גורמים שונים ובראשם המשטרה בית המשפט העליון וארגוני הנשים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113665 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
אריה עירן (יום שישי, 07/03/2008 שעה 7:40) בתשובה לע.צופיה | |
אני לא מעמיד את דעתי מעל החוק . אני מציג את דעתי . שינוי החוק הוא בעיה עמוקה . בכל מקרה אי אפשר לשנות חוק או ליצור חוק ללא הבעת דיעה , גם דעה חריגה ולכן אני מביע את דעתי ,במסגרת הדיון על הקצב מתעוררת גם הבעיתיות של החוק . הבעיתיות נובעת מכמה גורמים . ראשית הבדלים גדולים באופן חריג בין עוצמת הנשיא ועוצמת (חולשת) המתלוננות . שנית הגישה הבסיסית של השפיטה-חוק כלומר הוכחה מעל לכל ספק סביר . שים לב לחמשת המילים האחרונות . ''הוכחה מעל לכל ספק סביר'' נטל ההוכחה . ספק סביר . ''כל'' . ''מעל'' . ארבעת אלה הם מיסודות השפיטה בהתאם לחוק . זה שונה לחלוטין מכך שאני מאמין למתלוננות ולא לקצב . גם דעתי שזה היה אונס , אינה שייכת לקביעת המערכת השופטת . דעתי על האונס בידי ''עתיר עוצמה שילטונית'' היא דעתי , לא פסיקה משפטית . זכותך לערער על דעתי אבל אסביר לך מדוע אני מאמין למתלוננות . 1- שמועות ורינונים מתמשכים עליו במשך שנות כהונתו קודם היותו נשיא . 2- תלונות אחדות בעלות צביון דומה בין נשים שלא היה בניהן קשר . 3- השמעת גירסה אמינה בפני הציבור . 4- תקיפת הנשיא את הפירסום ואת המפרסמים במקום את הטענות לגופן . 5- העדר נכונות הקצב לענות לתלונות בצורה ברורה ועניינית . 6- מחסור בהתנדבות הקצב מרצונו הוא וללא כפיה להיבדק בפוליגרף . סעיף (6) קשה במיוחד . אדם טהור וזך לא היה מהסס או ממש מסרב להיבדק במכשיר זה . בדיקה כזו המאששת את גירסתו הייתה משנה לגמרי את תמונת המצב . הוא לא נקט בהליך זה וסיבותיו עימו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113669 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
ע.צופיה (יום שישי, 07/03/2008 שעה 8:16) בתשובה לאריה עירן | |
חשבת על האפשרות שקצב ,במהלך שנות הקריירה הפוליטית שלו (שזה רוב שנות חייו),פיתח שיטה לפתות את פקידותיו על ידי יצירת מצג שווא של אפשרויות לקידום תמורת שרותי מין? זו בעיני הסיטואציה המתקבלת ביותר בעיני לגבי הרפתקאותיו המיניות והסיבה שעד עכשיו אף אחת לא התלוננה עליו.וזאת מהסיבה שהן עשו זאת מרצון או ''חצי'' רצון בכדי לזכות בקידום. שים לב ! א. מבית הנשיא לא התלוננה במשטרה בזמן האירועים, לא בעת שעזבה את המשרה, לא בעת שחזרה לארץ אחרי שנה וחצי ,לא לאחר הראיון הכושל שלה עם קצב (נסיון הסחיטה ,לטעמו), אלא רק לאחר שהוזמנה למשטרה לחקירה באשמת סחיטה! ההתנהגות הזו ועוד דברים אחרים ''מפילים'' את האישום הפלילי ולא משנה איזה סוג של יחסים היו ביניהם. לכן,גם לדעתי, התנהגותה של א. הנ''ל אינה מראה ''נקיון-ידים''. אגב, בדיקה בפוליגרף מנוצלת למטרות שונות ואינה מהווה הוכחה משפטית, אז למה לעשות אותה? בכדי להשביע את רצון התקשורת? נניח שקצב היה יוצא דובר אמת, אז מה, הרי זו אינה כלל הוכחה שניתן להציגה בבית משפט או להתחשב בה להמשך החקירה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113675 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
אריה עירן (יום שישי, 07/03/2008 שעה 9:36) בתשובה לע.צופיה | |
אצה צודק בחלק מהטעונים שלך . מאד יתכן שזה היה המצב . עדין יש הבדל עצום בין כח המתלוננות וכח הקצב . פיתוי בעזרת קידום במצב הזה הוא אונס ואם לא אז זנות . אין לשכוח את האיום בפיטורין ושאר הדברים . נכון שהוא לא צריך להשביע את התקשורת אבל אני , האזרח הקטן רוצה לדעת כיצד נהג נשיא המדינה . במצב של האשמה חמורה מסוג זה אני בוחר בגירסה . הקצב בחר לא לדבר לאורך זמן רב . לבסוף דיבר לא לנושא , אבל תקף את התקשורת . בעיני שלי בלבד הוא לא ניקה את עצמו . אני משוכנע שאם היה יוצא דובר אמת בהכחשת האירועים הציבור הרחב היה מאמין לו והנושא היה נסגר . היות ואני לא סבור שהוא טיפש וגם לא פרקליטיו , אני משער שהנושא עלה ונפל . לכן הוא שקרן והמתלוננות צודקות . עד כה הכל בדיון הציבורי . בפני בית המשפט יעמוד הוא והודאתו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113700 | |
הבורבונים , זכור את הבורבונים . | |
מיקי (שבת, 08/03/2008 שעה 0:18) בתשובה לע.צופיה | |
בין מצג שוא/פיתוי לבין אונס יש מרחק לא קטן, מי שהסכימה מסיבת הקידום או המעמד הביאה את עצמה למצב של שרלילה מצוייה [שרלילה וולגריס] מחד ומאידך עולה השאלה נניח לגבי ברק? אם היו במשרדו רק חיילים - אוי וויי ואם היו גם חיילות - לא עולה לכם עניין פשוט [כמו מרדכי עם כוכבא] ועם ההתנהלות של ברק וחוה יש איזה שהוא ספק קל חשש שמץ {אפילו שמץ של שמץ} שיש סמוקי דם ו-וורודי לחיים שהם חסינים מעינא בישא ושאר תביעות מכפישות. משהו רקוב בעליל בממלכת דנמרק. והייתי מוסיף לסיום יפה שעה אחת קודם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113825 | |
שיחות טלפון . | |
ע.טרה (יום שני, 10/03/2008 שעה 19:22) בתשובה לע.צופיה | |
ושהיה במלון..הכל רשום.למישהו אחר אלו ראיות מפלילות. הקלון..שהועטה על בית הנשיא..הספיק בעצם פתיחת החקירה.והממסד מעדיף את השקט.. [אבל גם 'הפרשה' עלתה שש שנים אחרי 'העסק ביש'..] | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113640 | |
צופיה החצופ | |
סתם אחד (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 20:30) בתשובה לע.צופיה | |
האיש מגן על אנסים ומעז לחלק ציונים לזולתו, רק האנשים הגרועים ביותר מצודדים באנסים אפילו בעולם התחתון אנסים הם זבל אנושי , אפילו בכלא בין כל האסירים שאינם מל''ו צדיקים יש יחס מיוחד השמור לאנסים רק צופיה מגונן פה על הגרועים שבגרועים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113647 | |
צופיה החצופ | |
ע.צופיה (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 21:34) בתשובה לסתם אחד | |
סתם היית ולא יותר מסתם נשארת. אין לך שום תשובה עניינית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113623 | |
מה מפריע לך שיש אנשים עם כיפה על הראש | |
לחמניה חמה (יום חמישי, 06/03/2008 שעה 13:00) | |
שמגינים על הקצב שלהם..... זה כמו שהיו אנשים אדומים שהגנו על הדיין שלהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113670 | |
אני תוהה מה יותר נפשער? | |
אבי גולדרייך (יום שישי, 07/03/2008 שעה 8:34) | |
מעשי האיוולת והמנוולות של קצב הנשיא לשעבר. או מעשיו הנשיא העכשוי שֹ. פֶּרֶס שהעניק קלצ'ניקובים למחבלים הרצחניים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113674 | |
אני תוהה מה יותר נפשע? | |
יוסלה (יום שישי, 07/03/2008 שעה 9:13) בתשובה לאבי גולדרייך | |
העבירות של קצב, או השמצת שמעון פרס בידי גולדרייך. ואתה עוד רוצה שנאמין לך שבגורליץ לא השתוללת כמו שור בחנות כלי חרסינה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113689 | |
שור או פיל? | |
סתם אחד (יום שישי, 07/03/2008 שעה 16:39) בתשובה ליוסלה | |
שמעון פרס היה צריך להיות בבית אבות לצד רשתו , האיש הזה הוא בושה. מתי הוא יעוף לבית אבות מדוע הפכו את בית הנשיא לבית אבות? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114103 | |
סוניה רצתה ללכת איתו לבית אבות | |
לחמניה חמה (שבת, 15/03/2008 שעה 23:03) בתשובה לסתם אחד | |
אבל הוא העדיף ללכת ל'לשכה' ולפקידות צעירות. לכן סוניה עזבה אותו די בכעס ובמשבר. למה ערוץ 10 וידיעות אחרונות לא מספרים לנו יותר על מה שקרה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114166 | |
[•] כי לערוץ 10 כדאי יותר לתקוף את נתניהו ושרה'לה | |
סתם אחד (יום שני, 17/03/2008 שעה 11:35) בתשובה ללחמניה חמה | |
במשימת הגבורה שלהם להציל את תדמיתה של ישראל בבריטניה. אתה חושב שפרס וסוניה (לפני שעזבה אותו) היו עושים את זה יותר טוב ויותר בזול? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114457 | |
סוניה רצתה ללכת איתו לבית אבות | |
מיקי (יום שני, 24/03/2008 שעה 20:11) בתשובה ללחמניה חמה | |
מי שזוכר את קולט אביטל ועלייתה המטאורית במשרד החוץ מוזמן לכתוב כאן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=114483 | |
סוניה רצתה ללכת איתו לבית אבות | |
צדק (יום שלישי, 25/03/2008 שעה 8:07) בתשובה למיקי | |
קישור מדויק...שמעון פרס , קולט אביטל... המקור לסכסוך הארוך והמושתק בין סוניה לשמעון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113820 | |
עיסקת הטיעון. | |
ע.טרה (יום שני, 10/03/2008 שעה 18:51) | |
אם הנשיאה-התייחסה בשלילה לעיסקה..מדוע לא ביקשה להגדיל את חבר השופטים. נראה שהקלון שהומט על בית הנשיא- כבר הספיק גם כך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=113837 | |
עיסקת הטיעון. | |
ע.צופיה (יום שני, 10/03/2008 שעה 21:06) בתשובה לע.טרה | |
אני,הבעתי את דעתי האישית, כי כל הדיון בעליון היה הצגה אחת גדולה. אי אפשר היה לפסוק אחרת ממה שנפסק. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |