שלג במדבר | |||||
דוד סיון (יום חמישי, 31/01/2008 שעה 13:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=111145 | |
שלג | |
אליצור סגל (יום חמישי, 31/01/2008 שעה 13:49) | |
לק''י אצלינו בעפרה יש כבר שלג יומים התחיל לרדת ביום שני בערב והמשיך עד היום בבוקר עכשיו יש שמש והשלג נמס לאט לאט. אליצור | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111215 | |
שלג | |
לחמניה חמה (יום שישי, 01/02/2008 שעה 14:00) בתשובה לאליצור סגל | |
תביא תמונות. תצלם לפני שבת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111151 | |
לובן מתפייט | |
אלכסנדר מאן (יום חמישי, 31/01/2008 שעה 16:50) | |
שלג במדבר הוא בהחלט תופעה מעניינת. לדעתי, היה כדאי לבצע עוד כמה תצלומים מרהיבים של צהוב-לבן נטו, היינו ללא מבנים מסביב. שלג במדבר הוא דבר באמת מעניין, בניגוד לשלג בערים שבהן סתם קר. זוהי אולי 'הנקודה האחרת' שברצוני להעלות פה לדיון, שהיא הגעגועים והערגה – ובהתאם לכך גם השמחה לשלג בירושלים, בבחינת פרס לבנבן להרגשה של חמימות ביתית, למן איזה רוגע מתלאות וטרחות היום-יום. אחחח, כמה כבר אפשר לכתוב על כך? מה כל כך מיוחד בטיפות קפאו והפכו לממטרים לבנים? מהו הזיכרון הנעלם שמחפש לפייט את עצמו לדעת? מדוע אמורה סביבה מולבנת להביא לרגעי אושר עילאיים, אשר כמעט וגובלים בהיסטריה סנטימנטלית? ועל הדאגה ללחם וחלב עוד לא דיברתי: האם יגיעו מצרכים נדירים אלה, כדי שנוכל להתנפל עליהם מחדש? האם יצליחו המפלסות למצוא את דרכן ולפלס את הדרך אל המצרכים שבטננו הומה להם? אסקפיזם, הייתי קורא לכך. מילא, אם ילדים נהנים משלג ובהתאם לכך משתובבים, אך עצם העובדה שאתרי חדשות ובלוגים שונים מתפייטים על שלג-למבוגרים באופן כמעט-מביך (ומספרים באותה נימה בהמשך כי הלבן-הלבן הזה גם הגיע, שומו שמיים, לרם-אללה), צריכה להעלות איזה סתם שאלה כללית לפשר ההתעניינות במזג אוויר חורפי רגיל, שמביא איתו במקרה גם שלג. ואולי אלה הגעגועים לאירופה בתת המודע הציוני-רומנטיציסטי. שלג במדבר, מכל מקום, הוא באמת משהו אחר ומיוחד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111167 | |
לובן מתפייט | |
אריק פ. (יום שישי, 01/02/2008 שעה 2:24) בתשובה לאלכסנדר מאן | |
לפני 3 שנים, בינואר 2005, ירדה כמות גשמים גדולה בעמק המוות שבקליפורניה, והביאה ליצירת שלולית-ענק באורך 40 ק''מ וברוחב 2 ק''מ, ועומק מים ממוצע של 90ס''מ. לפי המטאורולוגים, דברים כאלו קורים פעם במאה שנה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111187 | |
לובן מתפייט | |
דוד סיון (יום שישי, 01/02/2008 שעה 8:51) בתשובה לאריק פ. | |
התמונות למעלה מציגות מצב מיוחד שקורה אחת לכמה שנים (לפעמים גם 3 פעמים בשנה אחת). אבל גם כמויות הגשמים כאן הן תופעה מיוחדת בהתייחסות לשאר חלקי הארץ. במהלך החורף עד היום ירדו כאן 58 מ''מ מהם 22 (כ-38%) במשך יומיים. בדרך כלל מספר ימי הגשם קטן ולקראת סוף החורף ישנם כמה ימים שמורידים את רוב הגשם. בשנה שעברה ירד כאן הרבה מאד גשם, כ-175 מ''מ, כאשר כ-57 מ''מ ירדו בשני ימים בתוך כמה שעות. ביום השני, 13.4.2007, ירדו כ-47 מ''מ בתוך כ-4 שעות (http://bidr.bgu.ac.il/BIDR/research/phys/meteorology...). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111190 | |
לובן מתפייט | |
אריה עירן (יום שישי, 01/02/2008 שעה 9:05) בתשובה לדוד סיון | |
אתם מנהלים דיון כאילו לא שמעתם על שינויי האקלים בעולם . תמשיכו , תמשיכו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111194 | |
אתה שמעת? | |
דוד סיון (יום שישי, 01/02/2008 שעה 9:20) בתשובה לאריה עירן | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111203 | |
אתה שמעת? | |
אריה עירן (יום שישי, 01/02/2008 שעה 10:19) בתשובה לדוד סיון | |
כן שמעתי . ואני מסכים עם Howard Odum ומתנגד ל- Julia Simon . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111207 | |
יופי! | |
דוד סיון (יום שישי, 01/02/2008 שעה 11:36) בתשובה לאריה עירן | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111216 | |
לובן מתפייט | |
לחמניה חמה (יום שישי, 01/02/2008 שעה 14:06) בתשובה לאלכסנדר מאן | |
אין שום ערגה לאירופה. זה פשוט דבר מובן מאחר והוא חריג ונדיר בישראל. וכשכבר יורד שלג פעם בכמה שנים אנשים יוצאים החוצה לשחק כילדים וילדים ממשיכים לשחק כרגיל. התקשורת מזניקה את ההו הא, מראה שוב ושוב קצת שלג בירושלים (בגליל כמעט ולא הראו אותו), ואחרי 2 דקות עובדים לשמוע את פרשן הספורט התורן, והצופים בבית מגלגלים את הקפה על הלשון, מרביצים עוד ביס אחד מיותר בעוגה, מקללים את השופט, ומזפזפים לערוץ השכן..... אז עוד פעם ירד שלג והחיים בארץ כרגיל, בכל זאת בשפלה ובמישור החוף. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111351 | |
לפחות לך יש בבית חלונות... | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 03/02/2008 שעה 17:24) בתשובה לאלכסנדר מאן | |
בחברון חיים בבית השלום כמאה ילדים ותינוקות. בבית אין חלונות. שר הביטחון נטל לעצמו את הפריבילגיה לא לאשר חלונות בקור שהגיע בלילה למינוס חמש. להלן תמונה של בית השלום ללא חלונות בסופת שלג. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111352 | |
ברק נכנע, בית המשפט נכנע, משנכנס אדר מרבים בשמחה. | |
אבי גולדרייך (יום ראשון, 03/02/2008 שעה 17:28) בתשובה לאבי גולדרייך | |
ראה ידיעה מעניינת: 7 יהודים מתושבי יצהר, שוחררו ממעצר לאחר שעלו להתפלל באתר קבר יוסף הצדיק- (שטח צבאי סגור) לא הזדהו, ושוחררו- הילדות הגיבורות שישבו שלושה שבועות בנווה תרצה התוו את הדרך- שאין הכרה בבית משפט עכ''ום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111353 | |
ברק נכנע, בית המשפט נכנע, משנכנס אדר מרבים בשמחה. | |
לוי (יום ראשון, 03/02/2008 שעה 19:14) בתשובה לאבי גולדרייך | |
המערכת המשפטית הישראלית היא לא זבל . בזבל אפשר לזבל שדות . היא חארה . בחרה אי אפשר אפילו לזבל שדות כי הוא מפיץ מחלות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111211 | |
מצפה ''הר נבו'' | |
שמעון מנדס (יום שישי, 01/02/2008 שעה 13:50) | |
בכל עת כאשר אני יורד לאילת, אני משרך דרכי לשם דרך מצפה רמון. ובעיירה הזו יש נקודת תצפית המשקיפה על המכתש הגדול, הלא הוא ''מכתש רמון''. אתה עומד שם ומשתאה מנוף הקדומים. ובכל פעם מחדש, יש לך את התחושה של משה רבנו, שעמד על הר נבו, וממנו צפה אל הארץ המובטחת. שלג אָאִין או שלג אָאֶר, הרי בסופו של דבר השלג נמס. ובפנה זו של ארצנו, השלג כמוהו כ''פטה מורגאנה''. הוא יפה והוא נעלם. אבל הטבע הקבוע, המדבר והמכתש, ומעל לכל אלה התצפית הגבוהה המגביהה את נשמתו של הצופה - היא היא העוגן עליו דבר דוד בן-גוריון. העוגן שיעגן את עם ישראל לארצו. אבל גם מעבר לכל האמור לעיל, יש להודות לידידנו דוד, על ששיתף אותנו בחזיון היפה - בזכות היותו דייר בסביבה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111285 | |
מדיניות של ''ילד אחד נוסף'' מועילה יותר מ- ''שלום עכשיו'' | |
אריה עירן (שבת, 02/02/2008 שעה 19:55) | |
כל יהודי שרוצה בטובתה של מדינת ישראל יראה ברכה בעליה שנתית של 80.000 יהודים . במחיר תקציבי צנוע של 1 מיליארד שקלים בשנה זה יכול להיעשות בילודה ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111287 | |
מדיניות של ''ילד אחד נוסף'' מועילה יותר מ- ''שלום עכשיו'' | |
לחמניה חמה (שבת, 02/02/2008 שעה 20:07) בתשובה לאריה עירן | |
וגם שלג לא יפריע...... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111308 | |
מדיניות של ''ילד אחד נוסף'' מועילה יותר מ- ''שלום עכשיו'' | |
אריה עירן (יום ראשון, 03/02/2008 שעה 6:12) בתשובה ללחמניה חמה | |
זה נעים מאד להיות תחת השמיכות כשהשלג נערם בחוץ ולכם נעים וחמים . ואם מתברר שדוד סיון בחוץ בשלג יחד עם יוסלה ואבנרי זה רק נעשה נעים יותר . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111380 | |
אפרופו ''שלג במדבר'' | |
אריק פ. (יום שלישי, 05/02/2008 שעה 4:53) | |
סין מדווחת שהחורף הנוכחי הינו הקר ביותר ב-100 השנים האחרונות. מה קרה להתחממות הגלובלית של אל גור? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111381 | |
לעגך מעיד על שיטחיותך . | |
אריה עירן (יום שלישי, 05/02/2008 שעה 6:36) בתשובה לאריק פ. | |
אתה מתיימר להיות כלכלן ואיש עסקים . אילו היית באמת מומחה כמו שאתה טוען היית יודע שיש מגמה כללית ויש שינויים קצרי מועד . נחכה לחודש ספטמבר ונדע אם הקרח באוקיאנוס הקוטב הצפוני שלם או נמס משמעותית . עד אז הסתר את בורותך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111383 | |
לעגך מעיד על שיטחיותך . | |
צדק (יום שלישי, 05/02/2008 שעה 7:15) בתשובה לאריה עירן | |
בלי להיות מומחה, המציאות מראה שמזג האויר הופך להיות קיצוני בכל תחום. גם קר יותר וגם חם יותר. סופות רבות יותר וחזקות יותר. שריפות (ארה''ב) רבות יותר וגדולות יותר מבעבר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111416 | |
לעגך מעיד על שיטחיותך . | |
לוי (יום שלישי, 05/02/2008 שעה 18:36) בתשובה לצדק | |
אני לא בטוח שאומנם מזג האויר נעשה יותר קיצוני . הדיבוחים יותר רבים ויותר נרחבים . אני משער שליפני כמה עשרות שנים אם היה צונאמי אי שם במזרח הרחוק רוב העולם לא ידע מזה . לא כל כך ברור לי איך מחליטים שהטמפרטורה העולמית עולה במאית מעלה . כיצד מבצעים את המיצוע ? מי מודד? מי מכיל את התרמומטרים אל פני כל כדור הארץ ? לא נראה לי רציני . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111487 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
צדק (יום רביעי, 06/02/2008 שעה 8:54) בתשובה ללוי | |
מומחים אומרים שיש סופות רבות יותר וחזקות יותר. על גלי חום וקור קטלניים כולנו שומעים היום. על השריפות שמעתי כבאי העובד בתחום הנותן מספרים ברורים. עד לפני 20 שנה שריפה של 400 אלף דונם נחשבה לשריפה ענקית. היום שריפה גדולה מגיעה ל-2 מיליון דונם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111505 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
לוי (יום רביעי, 06/02/2008 שעה 16:06) בתשובה לצדק | |
גם אני קורא דיווחים עתונאיים . אלו עתונאים שפעם כותבים על התחממות . פעם על פוליטיקה . פעם על כלכלה . פעם על סקס . פעם על זכיות האדם . פעם על זכיות הבהמה וכו' . האמת היא שלא יצא לי לקרוא מאמר מדעי אמיתי המציג עובדות מדודות וכיצד התקבלו . אין זה אומר אם הדיווחים העתונאיים נכונים או לא . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111512 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
אריה עירן (יום רביעי, 06/02/2008 שעה 20:20) בתשובה ללוי | |
אל תסמוך על אחרים . בחודש ספטמבר אתה יכול להפליג מאלסקה באוניה לקוטב הצפוני . זה יעלה לך רק 1200$ ויהיה טיול נחמד . אז תראה בעצמך אם יש או אין קרח שם . בשנה שעברה הקרח היה מרוסק . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111522 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
לוי (יום רביעי, 06/02/2008 שעה 21:23) בתשובה לאריה עירן | |
סדר העדיפויות שלי אינו כולל נסיעה לקוטב הצפוני .לי משימות יותר חשובות לביצוע . אגב , צפיה שלי לעבר הקרחונים לא תוכיח לי דבר . חקירת הנושא מחיבת תצפיות יותר רציניות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111527 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
אריק פ. (יום חמישי, 07/02/2008 שעה 4:33) בתשובה לאריה עירן | |
התבלבלת קצת, עירן. נכון שאפשר לשוט ל''קוטב הצפוני'' באלסקה ב-1200 דולר, אבל לא בספטמבר. השיוטים נעשים בקיץ בלבד, והשיוט האחרון הוא באמצע אוגוסט. ועכשיו לבעיה האמיתית. ''הקוטב הצפוני'' (''North Pole'') הוא שמה של עיירה קטנה ליד פיירבאנקס. היא מרוחקת אלפי קילומטרים מהקוטב הצפוני האמיתי. מדי קריסמאס חוזרת נורת' פול לחדשות, היות והדואר האמריקאי מעביר את כל מכתבי הילדים לסנטה קלאוס למשרד הדואר המקומי. כדי להפליג לקוטב הצפוני האמיתי חייבים לעשות זאת בשוברת קרח רוסית, במחירים שנעים בין 23 אלף דולר ל30 אלף. ראה לינק מצורף. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111529 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
אריה עירן (יום חמישי, 07/02/2008 שעה 5:09) בתשובה לאריק פ. | |
הנושא הוא חימום האקלים . אל גור הראה שהקרח הארקטי בתהליך המסה . הוא טוען שבסוף הקיץ ההמסה גורמת לחשיפת הים . כלומר הקרח מועט עד כדי כך . מחיר ההפלגה לא חשוב . מי שמפקפק בחימום האקלים יכול לראות את התוצאות . כך גם פסגות מושלגות כמו הקילימנג'רו , האלפים , ההימלאיה , הרוקי , האנדים , פוג'י ומקומות אחרים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111577 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
אריק פ. (יום שישי, 08/02/2008 שעה 1:42) בתשובה לאריה עירן | |
אל גור הכניס את נושא ההתחממות לתודעה העולמית, ועל כך מגיעה לו תודה - אך גור אינו מדען אקלים. הוא לא שונה מכל קריין טלוויזיה המקריא דו''חות שהוכנו עבורו. להזכירך, לפני 1000 שנים הייתה גרינלנד חממה חקלאית ענקית, ומשום כך נקראה ''ארץ ירוקה''. כנראה שכבר אז, ואפילו לפני כן, עבר כדור הארץ תקופות התחממות וקרח לסירוגין.ועוד - מסתבר שרוב כוכבי הלכת בסביבתנו עוברים לאחרונה תהליך התחממות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111582 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
אריה עירן (יום שישי, 08/02/2008 שעה 6:09) בתשובה לאריק פ. | |
תבדוק מה זה CARRYING CAPACITY . גם אם אקבל את הטענה שזה לא תוצאה של שרפית דלק פוסילי - טענה שאני לא מסכים לה . יש עדויות להמסת הקרחונים . הסביבה שבה חיים בני האדם יצאה מאיזון שהיה קיים פעם . יש רשימה של האו''מ שנקראת THE RED LIST שבה מפורט מצבם של בעלי חיים ברמות שונות של סכנה לקיומם . אי אפשר להאשים את השמש או הקוסמוס בשריפת היערות בעולם וצימצום שטחם . אי אפשר להאשים גורמים אחרים מהאדם בחיסול המוני של פילים , אנטילופות , זברות , אריות , זאבים , חיפושיות , עקרבים , צפרדעים , לוייתנים , באקלה , סרדינים , דגים בכינרת , צבים בים התיכון . אז לא מובן לי מה השמחה שלך שמצאת מאמרים שמתנגדים לדעה שחימום האקלים הוא מעשה של האדם . יש כאלה , אני יודע . התחממות האקלים היא רק נזק אחד , יש עוד . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111584 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
אריק פ. (יום שישי, 08/02/2008 שעה 6:26) בתשובה לאריה עירן | |
אם מסתבר שההתחממות הגלובלית אינה שונה ממה שקורה כעת לכוכבי לכת אחרים, ושהתמוססות השלג בפיסגת הקילימנג'רו היא בגלל התחממות השמש ולא בגלל שאריה עירן נוהג בענתיקה עם אגזוז מחורר, אז למה לשנות את העובדות? יש הרבה דפוסי התנהגות שעלינו לשנות כדי להציל את כדור הארץ, אך מדוע להגזים? האם ידידתך סוברת עד היום שהיא באמת שטה לקוטב הצפוני? האם היא יודעת שעיירת החוף נורת' פול, בה היא חזתה כנראה בהתמוססות הקרחונים, עוברת תהליך כזה מדי קיץ - פשוט משום שחם באלסקה בקיץ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111592 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
אריה עירן (יום שישי, 08/02/2008 שעה 7:11) בתשובה לאריק פ. | |
אני לא יודע מה קורה לכוכבי לכת אחרים . אם אתה מעיד שהקוטב הצפוני אינו בתהליך התפרקות והמסה אני מאמין לך ולא לאל גור . זו עדותך ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111532 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
צדק (יום חמישי, 07/02/2008 שעה 7:41) בתשובה ללוי | |
אינני מתכוון לכתבות רגילות. אני מדבר על ראיונות עם בעלי מקצוע, דיווחים חיים מאירועים, תחזיות מזג אויר, סרטים דוקומנטריים. המידע לא מגיע מבן כספית או אילה חסון......... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111533 | |
מהדיווחים אני למד זאת.. | |
אריה עירן (יום חמישי, 07/02/2008 שעה 8:19) בתשובה ללוי | |
יש חילוקי דעות , ויכוח חריף , בין מדענים האם האקלים מתחמם . אני ממש לא האדם שיכול לקבוע מה המצב . אבל יש הרבה עדים והרבה עדויות להמסה של הקרח במקומות שונים בעולם . אצלי המסת קרח קשורה להתחממות . חברה שלי הייתה בהפלגה לאלסקה וצפונה בקיץ האחרון . אני לא חושב שהיא שיקרה לי כדי להשתתף בקונספירציה . היא ראתה בעצמה את התופעה הזו . במקום להמשיך דיון האם האקלים מתחמם כדאי לחפש דרכים למנוע את הנזק שהחימום גורם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111535 | |
אין צורך לנסוע לקוטב או להימליה | |
צדק (יום חמישי, 07/02/2008 שעה 10:11) בתשובה לאריה עירן | |
אין צורך בויכוחים המיותרים. אפשר להסתפק בידוע ובמוסכם על כולם, זיהום האויר הורג בני אדם, מרעיל אותם. וזו סיבה מספיקה על מנת להוריד את הזיהום למינימום. אינני מבין מדוע קופצים אל מעבר להרי החושך, כאשר הנזקים לאדם נמצאים מתחת לפנס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111564 | |
אין צורך לנסוע לקוטב או להימליה | |
אריה עירן (יום חמישי, 07/02/2008 שעה 20:42) בתשובה לצדק | |
הזיהום הוא רק חלק מהבעיה . חימום האקלים הוא בעיה נוספת אך לא האחרונה . לוי ידידנו מסרבלהכיר בזה כמו אריך פ. בישראל אין קרחונים לכן הצעתי שיסעו למקום שיש . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111696 | |
אין צורך לנסוע לקוטב או להימליה | |
לוי (יום שישי, 08/02/2008 שעה 15:24) בתשובה לאריה עירן | |
איני מסרב להכיר בהתכת הקרחנים אני מצהיר שאיני סומך על הדיווחים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111415 | |
לעגך מעיד על שיטחיותך . | |
אריק פ. (יום שלישי, 05/02/2008 שעה 18:33) בתשובה לאריה עירן | |
ההתקפות שלך, במקום להיות עניניות, הופכות להתקפות אישיות. יש כאלה - ואתה כנראה ביניהם - שקשה להם להתמודד עם המחזור החדשי, | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111420 | |
לעגך מעיד על שיטחיותך . | |
אריה עירן (יום שלישי, 05/02/2008 שעה 18:44) בתשובה לאריק פ. | |
אתה מציג עצמך כאיש עסקים מצליח . לי יש מחזור חודשי . איש עסקים יודע שיש שינויים מקומיים במהלך מגמתי . אתה לעגת לאל גור . לא אני . אל גור הראה את הקרח הפוחת במקומות שונים בעולם . מול זה כתבת שבסין השנה קר במיוחד . אני כתבתי שנוכל לראות את מצב הקרח הארקטי בספטמבר . זו באמת התקפה אישית עליך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111499 | |
אפרופו ''שלג במדבר'' | |
ע.צופיה (יום רביעי, 06/02/2008 שעה 12:18) בתשובה לאריק פ. | |
הספיקה לקבל פרס נובל. לעצם הענין: המגמה המכונה התחממות גלובלית,בעצם מדברת על מצבי אקלים קיצוניים יותר מבעבר אשר בשני המקרים גורמים נזקים כבדים לאפשרויות המחייה על כדור הארץ. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111648 | |
אפרופו ''שלג במדבר'' | |
לחמניה חמה (יום שישי, 08/02/2008 שעה 10:01) בתשובה לע.צופיה | |
אתה כמו אל גור. אתה מגזים קצת. אל גור מיילל על זיהום כדור הארץ שגורם להתחממות. אבל הוא בעצמו משתמש בביתו בחשמל פי 5 מהאזרח האמריקאי הממוצע, וטס באמריקה וברחבי העולם במטוסו הפרטי ומזהם את יקום פי 300 מכל נוסע ממוצע אחר. בינתיים הוא נהנה מאירוח פה ואירוח שם והתחככות עם שועי עולם, פרס נובל ובונו. עושה חיים על רעיון מת. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |