דניאל בירנבוים כוכב עליון | |||||
אריק פורסטר (יום שני, 14/01/2008 שעה 20:30) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=110393 | |
לפי ההבנה שלי בהילכות עולמנו לא יגור זאב עם כבש ולא נמר עם גדי | |
אריה עירן (יום שני, 14/01/2008 שעה 21:32) | |
מסיבה פשוטה . בלי שהכבשה תאכל יכוסה עולמנו בפגרי כבשים . הזאבים ימותו הרבה קודם מרעב . האמת אכזרית ופשוטה . ''גם אם יחליטו הכבשים ברוב דמוקרטי שאוכלים רק חסה ימשיכו הזאבים לאכול כבשים'' אם דניאל בארינבוים הוא בעל פספורט פלסטיני , צריך לנהוג בו בשיוויון . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110395 | |
לפי ההבנה שלי בהילכות עולמנו לא יגור זאב עם כבש ולא נמר עם גדי | |
עין זועמת (יום שני, 14/01/2008 שעה 22:53) בתשובה לאריה עירן | |
אריה, מה אתה מציע לעשות עם ברנבוים - לאכול אותו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110396 | |
לפי ההבנה שלי בהילכות עולמנו לא יגור זאב עם כבש ולא נמר עם גדי | |
אריה עירן (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 3:14) בתשובה לעין זועמת | |
מר עין זועמת , לא צריך לזעום על ברינבוים . צריך לנהוג בו מנהג שווה . הוא פלסטיני ? אין בזה בעיה . אם וכאשר יבוא למקום שבו יש מחסום או מעבר גבול ינהגו בו כמו ביתר בני עמו . מנהג שווה . הוא גם יכול , אם ירצה , לייצג עם יהודים אחרים אותנו אצל אחמדיניג'ד באירן . הרי כבר ראינו כאלה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110398 | |
קשקוש מקושקש של פורסטר | |
יענקלה. (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 5:30) | |
''הנורמליזציה'' עם הגרמנים חלה רק לאחר שהובסו ונכנעו . לאחר שהוכו מכה ניצחת , שלמו פיצויים לשרידי הקרבנות. ספרד, בטלה את האינקויזיציה , הביעה חרטה רשמית, ולאחר מאות שנים של חרם היחסים בין העמים הגיעו אל עמק השווה. - לידיעת הכותב - באינקוויזיציה הועלו על המוקד בספרד פחות יהודים משנהרגו באוטובוס אחד על ידי רוח מתאבד אחד. וגם היהודים שנהרגו באינקויציה נחשבו על ידי הגויים לנוצרים שסרחו ורימו - לא ליהודים. הפלסטינים רוצחים מעשה יום ביומו יהודים, מקדשים את רוצחיהם כשהידים, ופוליטית מעלים לשלטון קבוצות טרור כמו חמאס. הפלסטינים הינם אוייב. ריקוד ה''מה יפית'' של דניאל ברנבויים לפני האויב הפלסטיני אינו אלא מעשה תמוה שמעיד על האיש הזה כאלף עדים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110401 | |
קשקוש מקושקש של פורסטר | |
אריה עירן (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 6:53) בתשובה ליענקלה. | |
רק הערה טכנית לשונית . שגיאה נפוצה היא לקרוא לכספים ששילמו לנו הגרמנים ''פיצויים'' . הגרמנים החזירו לנו כסף בתמורה לרכוש ששדדו מהיהודים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110399 | |
על מה המהומה ? | |
חזי (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 5:51) | |
האם קבלת פספורט פלסטיני כרוך בהתחייבות ? אני משער שלא. אז מה מפריע לכל ישראלי לקבל פספורט פלסטיני ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110402 | |
על מה המהומה ? | |
אריה עירן (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 7:02) בתשובה לחזי | |
כל הסיכסוך בין היהודים ששאפו לחיות בארץ ישראל ולהקים בה בית לאומי לבין הערבים בכלל ואלה שחיו כאן בפרט הוא על הזכות לחיות כאן . אין אם בהיסטוריה . אבל ללא התנגדות הפלסטינים לחיינו כאן אין סיכסוך ! ברינבוים קיבל פספורט פלסטיני כהערכה לעמדתו הפוליטית . להורי לא נתנו הפלסטינים פספורט כזה . ל5.4 מיליון יהודים החיים בישראל לא הציעו הפלסטינים פספורט כזה . אף מדינה ערבית אינה מציעה פספורט שלה ליהודים ללא הגבלה . גם לא לפליטים הפלסטינים . זה לב הסיכסוך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110400 | |
הקונצרט של בירנבויים בזמן נפילת הסקאדים | |
חזי (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 6:02) | |
בזמן מלחמת המפרץ מהווה סמל למאמץ לעודד את העם בישראל, שהיה מופגז בטילים. נדמה לי כי המצב אז היה ייחודי בתולדות האנושות, כאשר מדינה מפגיזה מדינה אחרת בטילים ארוכי טווח, אוכלוסיה אזרחית של מדינה שאינה שכנה שלה. (התקדים היה עם איראן, אבל היא שכנה). המוח האנושי מצליח להשכיח עובדות שאינן נעימות... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110403 | |
הקונצרט של בירנבויים בזמן נפילת הסקאדים | |
לוי (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 7:11) בתשובה לחזי | |
בירנבום תמהוני עמום שכל אשר בגד באישתו החולה ותינה אהבים עם אישה אשר היתה תחת פיקודו . לא נראה לי שהוא ראוי להערכה כל שהיא . הפלשתינאים משתמשים בו כבסמרטוט בדומה לשלום עכשיו ושאר אנטישמים ישראליים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110404 | |
מקומו של ברינבוים בטהרן . | |
אריה עירן (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 7:58) בתשובה ללוי | |
דניאל ברינבוים הוא כרגע סמל לויתור היהודים על ארץ ישראל . כבר מזה זמן רב הוא חסר רגישות ושותפות גורל לעם היהודי . בינו ובין ואגנר המרחק קטן מאד . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110405 | |
האם יש ערך מעשי לדרכון פלסתינאי? | |
ע.צופיה (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 8:00) | |
האמת. איני יודע. כל מי שחושב שכל דבר שהתוית ''פלסתין'' בכל הטייה שהיא הוא פסול,שיחרים את דנאל בירנבוים בכל צורה שהיא. זו הרגשתו וזו זכותו. אני מסכים שיש מין התמהוניות שגובלת בהתגרות בהתנהגותו של בירנבוים. אך כל אדם ישפוט לגופה של השקפת עולמו. ולגבי הדרכון, האם הוא מעשי ומקובל בכל ארצות תבל? או שהוא קישוט בלבד. אשמח לשמוע תשובה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110407 | |
האם יש ערך מעשי לדרכון פלסתינאי? | |
אריה עירן (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 8:27) בתשובה לע.צופיה | |
האם צלב הברזל קישוט ? האם צלב הקרס קישוט ? האם דגל פלסטין קישוט ? לאיש הזה יש פספורט פלסטיני . יש לנהוג בו כמו בכל פלסטיני אחר . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110416 | |
האם יש ערך מעשי לדרכון פלסתינאי? | |
ע.צופיה (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 14:01) בתשובה לאריה עירן | |
מה ענין שמיטה להר סיני (אוף, שכחתי שאנו בשנת שמיטה,מה יהיה?) והסמלים שציינת לבירנבוים? לאיש יש פספורט פלסתינאי. הוא יכול,מקסימום לשים אותו במסגרת ולתלות אותו בחדר השינה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110423 | |
האם יש ערך מעשי לדרכון פלסתינאי? | |
אריה עירן (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 16:37) בתשובה לע.צופיה | |
גם צלב הברזל וסימנים אחרים אפשר לשים לקישוט . פספורט הוא מסמך לזיהוי . בירנבוים מזוהה כפלסטיני ? בעזרת הפספורט ? יש לנהוג בו כפלסטיני . זו הבחירה שלו ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110443 | |
האם יש ערך מעשי לדרכון פלסתינאי? | |
ע.צופיה (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 19:08) בתשובה לאריה עירן | |
אז תנהג בו כפלסטינאי, זו מדינה חופשית. אבל לעשות מזה השלכות פוליטיות זה מוגזם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110432 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
האזרח ק. (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 17:48) בתשובה לע.צופיה | |
ולהחרים את בארנומבוים. אבל אני רוצה שגם המדינה שלי תחרים אותו ותחרים לו את תעודת האזרח הישראלי. אני בטוח שבינבאום יהיה מאושר וככה שני הצדיים ירגישו טוב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110444 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 19:09) בתשובה להאזרח ק. | |
אם לפי החוק זה ניתן, תגש למשטרה ותדרוש זאת. אף אחד לא עוצר אותך מלעשות זאת! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110449 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
האזרח ק. (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 8:53) בתשובה לע.צופיה | |
המדינה לא מיישמת את כל חוקיה. היא מפעילה אותם במשורה לפי שיקולים אידיאולוגיים או כדאיות פוליטית. זו לא שאלה פרטית שלי. זה מה שעוצר את המדינה! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110476 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 20:40) בתשובה להאזרח ק. | |
אז תגיש בג''ץ. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110541 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
פרוקול הארום (יום שישי, 18/01/2008 שעה 8:34) בתשובה לע.צופיה | |
לדעתי אתה לא מוכן לנהוג ע''פ חוק ומוסר ומה שמכתיב את דרכך זה רק האינטרס האידיאולוגי הצר צר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110555 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום שישי, 18/01/2008 שעה 11:19) בתשובה לפרוקול הארום | |
ומה מכתיב לך? האינטרס האידיאולוגי הרחב והעמוק? מה, אתה חי על המאדים או על כדור הארץ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110558 | |
כן | |
פרוקול הארום (יום שישי, 18/01/2008 שעה 12:24) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110544 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום שישי, 18/01/2008 שעה 8:43) בתשובה לע.צופיה | |
הצחקת את הצפרדעים-בגץ . יואב יצחק ועו''ד פלדמן יסבירו לך מי הם הבגצניקים , מה מעשיהם ומה שיחם ושיגם . אחר כך תוכל לפנות לשופטת בקנשטין נשיאת בית משפט השלום בתל אביב לקבלת הבהרות נוספות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110556 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום שישי, 18/01/2008 שעה 11:21) בתשובה ללוי | |
אתה זה שמקטר ומילל על התפקוד של המערכות האנטישמיות, לא אני. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110566 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום שישי, 18/01/2008 שעה 14:30) בתשובה לע.צופיה | |
חביבי, אתה הצעת לפנות לבגץ . הזכרתי לך מי הם הבגצניקים ולמה אתה יכול לצפות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110574 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום שישי, 18/01/2008 שעה 15:42) בתשובה ללוי | |
כי אתה כל הזמן מיילל ומקטר ומגדף ומחרף ומנאץ. הצעתי לך את המשטרה ,צחקת עלי, הצעתי לך בג''ץ,ירקת עלי. אז תמצא לך לבד מי שיעזור לך. יללות נאצות וכל יתר הבכי שלך לא יעזרו. השיירה ממשיכה הלאה ואתה בודד בצד הדרך. רחמנות עליך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110579 | |
לוי לא בדיוק זקוק לעזרתו של צדיק עופיה. | |
יענקלה. (יום שישי, 18/01/2008 שעה 15:57) בתשובה לע.צופיה | |
הוא דווקא לא בודד ואינני סבור שהוא זקוק לרחמיך.... אולי כדאי שתעשה לך כלל ואת ההצעות המצחיקות שלך תשמור לאדם אחד. לעצמך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110589 | |
לוי לא בדיוק זקוק לעזרתו של צדיק עופיה. | |
ע.צופיה (יום שישי, 18/01/2008 שעה 18:25) בתשובה ליענקלה. | |
לא נכון, לוי תמיד רוצה את חברתי, הוא תמיד מגיב וברגש רב. אתה,סתם נודניק שנכנס לאנשים בין הרגלים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110682 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (שבת, 19/01/2008 שעה 18:44) בתשובה לע.צופיה | |
א. איני בודד , ראה יואב יצחק ראה עורך דין פלדמן ורבים אחרים . ב.איני בוכה ואיני מילל אני מציין נתונים ועובדות . אני מודע היטב לאינטרסים האדירים של החוליגנים השונים והמשונים . איני משלה את עצמי שהתיקון יבוצע בקלות . המצב בו אנו נתונים הוא תוצאה של מאה שנות ציונות אנטישמית ושישים שנות שלטון בולשביקי ''עצמאי'' התיקון יקח זמן . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110452 | |
המשטרה שלנו קטנה וחלשה . הם מטפלים רק במה שקל לבצע . | |
אריה עירן (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 9:12) בתשובה לע.צופיה | |
לפנות אל המישטרה זה חסר סיכוי . עדיף לדבר אל הקיר .יש בזה אותה תועלת ופחות ביזבוז זמן . הרי קירות יש בכל מקום . ומישטרה חסרה בכל מקום . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110457 | |
אז אולי צריכים להחזיר את שוטרי הקרטון לכבישים? | |
שחקן צמרת (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 13:03) בתשובה לאריה עירן | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110460 | |
אז אולי צריכים להחזיר את שוטרי הקרטון לכבישים? | |
אריה עירן (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 16:23) בתשובה לשחקן צמרת | |
השוטרים הם קרטון ! אם תשען עליהם תדע ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110459 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 15:59) בתשובה לע.צופיה | |
חביבי, הזהר , אם תגש למשטרה עוד יאשימו אותך בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110461 | |
נכון | |
אבריימל'ה (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 17:23) בתשובה ללוי | |
זה כר לא בדיחה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110463 | |
נכון | |
לוי (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 18:23) בתשובה לאבריימל'ה | |
חביבי , אני כותב על סמך נסיון . משטרה מושחתת . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110477 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 20:41) בתשובה ללוי | |
זה נכון במידה והערתי אותו משינה. אם לא, אז אני צריך לעזור לו במילוי תפקידו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110481 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 3:37) בתשובה לע.צופיה | |
זה נכון בכל עת אם אתה יהודי לא סמלני . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110489 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 6:17) בתשובה ללוי | |
גם סמולנים עוזרים לסוטרים, מה חסבת? סלא? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110490 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 7:21) בתשובה לע.צופיה | |
סמולנים עוזרים לעצמם . נהנים מדמי כן יחרץ נדיב . מקודמים במעמד . וזוכים בהילולים , הטבות ופרוטקציה בבתי המשפט בישראל . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110492 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 7:45) בתשובה ללוי | |
שימשך כך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110493 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 8:18) בתשובה לע.צופיה | |
הנה אדון ליברמן מונח על שולחנות המשטרה כבר 8 שנים . לפני כמה חודשים קבל מכתב ממשטרת הוד שחיתותו שתיקו נסגר . כאשר נוצרה סכנה שהוא אמור להתמנות כסר המשטרה גזוז מיהר לגלות שנתקבל מידע חדש לכן הוא פסול מלכהן כסר המשטרה . הוא השתרץ לחונטה האנטישמית והכל נרגע . עכשיו פרש מהחונטה ומיד הוזמנה בתו לחקירה במאשטרה (על משקל משתנה)......... כל הכבוד למסדר התכמנים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110500 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 11:23) בתשובה ללוי | |
תיקון קטן: למיטב ידיעתי,לא קיבל הודעה על סגירת התיק. לגופו של ענין ,זו שערוריה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110510 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 16:14) בתשובה לע.צופיה | |
ידיעתך פגומה הוא קבל מיכתב על סגירת התיק . זו לא שערוריה זו שחיתות מובנית במערכת המשפטית האמורה להיות מופקדת על האמת והצדק . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110507 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
יענקלה. (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 15:06) בתשובה ללוי | |
ליברמן זה לא בדיוק פוליטיקאי- ליברמן זה עסק. בשלב מסויים ליברמן עלה על זה שטוב להיות פוליטיקאי שמנופף בדיגלי הימין, והעליה הרוסית- זה טוב לעסקים. התנהלותו לאורך השנים מראה כי בכל מקום שנגע צצה שם גם התנהלות חמורה ומושחתת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110511 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 16:24) בתשובה ליענקלה. | |
אני רחוק כרחוק מזרח ממערב מליברמן והתרגילים שלו . ההתנהלות נגדו היא אופיינית למערכת המשפטית המושחתת של מדינת ישראל לכן ציינתי אותו . לא מפני שאני תומך בו .קיימות אין סוף דוגמאות מסוג האתרוגיות מחד והרדיפה הפוליטית מאידך . מה מצב המעצר של עומרי שרון , למשל ? מה מצב התיקים של אפל ? הוא נאשם , בין השאר בשיחוד שרון , משום מה שרון לא נאשם בקבלת שוחד . וירטואוזיות משפטית . תשאל את פלדמן הוא יסביר לך מי הם השופטים בישראל . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110619 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
אבריימל'ה (שבת, 19/01/2008 שעה 11:10) בתשובה ללוי | |
טוב לימין שליברמן יועף קיבינימאט. בעיני ימנמן שכמוני הוא בכלל בלתי אמין וגורר את הימין לתבוסות מול השמאל. אם המשטרה מתנפלת עליו אני מקווה שזה ממניעים נכונים ושהפוליטיקה לא מעורבת בזה. מעבר לכך, אני כלל לא מופתע, ואם הוא חטא שיחטוף על הראש. בסך הכל זה טוב לימין אם ליברמן יילך וישראל ביתנו תתפרק ורוב מצביעיה יחזרו לליכוד. אתה חייב לזכור שהיו שתי מופעים עדתיים בהיסטוריה הפוליטית של הימין בשלושים השנים האחרונות שפקו את הימין ואת המדינה ולא איפשרו לימין לשלוט, כאשר אחז בהגה, בצורה מלאה. * מופע ראשון הוא התפלגות הספרדים הדתיים מהליכוד ויצירת ש''ס שבלעה לתוכה גם מגזר גדול מהמפד''ל, שנפגע בלי יכולת להתאושש עד היום. * מופע שני זה הקמת ישראל ביתנו על בסיס קהילת העולם מרוסיה - אורקאיינה, שגם היא החלישה אל הליכוד. שני המופעים האלה התרחשו לא בשל מחלוקות פוליטיות לשמן אלא מתוך שיקול פוליטי צר של גדולה שעלתה לראש, של הגמוניה פוליטית על גב התפלגות עדתית. כל המעורבות של המפלגות העדתיות האלה הכניסו מרכיבים נוספים בשיקול הדעת בפוליטיקה הישראלית, שבחלקה הגדול, לא היתה רלוונטית כלל בבניית המדיניות הלאומית. אישית אני מקווה ששתי הרשימות הנלוזות האלה תתבענה ושהעכברים יקפצו בזמן למים, ישחו ויצטרפו לרשימות בעלות יסודות חזקים בקרקע המציאות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110517 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 18:14) בתשובה ליענקלה. | |
שכחת שהוא מתנחל, הוא גר במגדים אמנם לא חובש כיפה, לא מוציא ציציות החוצה, לא מגלגל עיינים לשמים,לא נושא שם אלוהים לשווא, אך עדיין מתנחל גאה, אולי גאה יותר ממזוייפי הגבעות. אני מעריך אנשים שפיהם וליבם שווים, אפילו במבטא רוסי כבד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110520 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 18:55) בתשובה לע.צופיה | |
לא שכחתי שהוא מתנחל .גם לא שכחתי שהפרקליטות פתחה לו תיק על כך שהחטיף סטירה לילד אשר הכה את בנו . אותה משטרה ופרקליטות מושחתים עד העצם התעלמו ומתעלמים מרצח חייל ע''י ערבים ישראלים , ומהפוגרום שנערך ביהודים בפקיעין . חלאת המין האנושי מנהלים את מערכת האכיפה הישראלית . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110522 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
ע.צופיה (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 19:41) בתשובה ללוי | |
זה בסדר,לוי. ככל שאתה מקלל יותר אני מרגיש טוב ובטוח יותר. מה שמפריע לך ,זה בדיוק מה שטוב לי. אז תמשיך ואל תשכח את האנטישמיים שממררים את חייך, אני נהנה לקרוא זאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110523 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 19:47) בתשובה לע.צופיה | |
אני לא מקלל אני מציין עובדות . לכל אחד הובי משלו . אני מבין שמה שמענג אותך הם סבלות אחרים . נראה שגם היטלר , טקוומדה , ערפת ושאר חלאות נהנו מאותן תענוגות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110526 | |
כן, בניגוד אליך אינני מכליל | |
יענקלה. (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 22:03) בתשובה לע.צופיה | |
נכון , ליברמן גר בהתיישבות ביהודה אבל אין זאת אומרת שלדעתי הוא חיובי. אני בניגוד אליך אינני מכליל. בבריכה ישנם דגים מסוגים שונים- טובים, רעים, שמנים ורזים. הכינוי ''מזוייפי הגבעות הוא כינוי שמאלני פסול. ואינני מבין מה היתרון של ליברמן בעיניך בכך שאינו נושא שם אלוהים לשוא בדיוק כמו שאיני מבין את החיסרון במבטא הרוסי הכבד שלו. ואולי אתה מתבטא כך מפני שאתה גזען מצחין ונאלח? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110496 | |
אני מוכן להיות תמהוני | |
לוי (יום חמישי, 17/01/2008 שעה 8:35) בתשובה לע.צופיה | |
איזה שוטר ממושמע בדומה לשאר חבריו בעמונה מילא בנאמנות את הפקודות ורוצץ גולגלות נערים ונערות אשר ישבו על הארץ במנוחה , ברישעות הראויה לציון . הוגשה תלונה למחש האנטישמי והוא למרות מאמציו האדירים לא הצליח לאתר את השוטר הזריז והממושמע. בינתיים השוטר הנאלח זוהה וזהותו נמסרה למחש . מחש בעקבות רבין הגדול נער חוצנו מהשוטר המסכן והודיע שהתנהגותו היתה בניגוד לחוק לכן לא יזכה להגנה משפטית . השוטר הנבגד הגיש כתה הגנה שהוא בצע את הפקודות של הממונים עליו בדומה לאיכמן . זה מסביר מדוע שרי המשטרה והסירחון פקדו על שוטרים וחיילים לא להעיד בפני ועדת החקירה הפרלמנטרית . גזוז-היועץ האמון על החוק והסדר במדינת הגמדים העלובים תמך בעמדת שני הסרים הביזיוניים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110408 | |
למען הדיוק | |
עמיש (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 9:21) | |
שם המשפחה הוא בארנבוים. וכל ההתלהמות הזו סביבו היא הבל גמור בדיוק כמו שקבלת דרכון פלשתיני היא דבר הבל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110409 | |
למען הדיוק | |
לוי (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 12:06) בתשובה לעמיש | |
לא הבחנתי במתלהמים . חביבי, מומחי תדמית ושאר חריאטים מספרים שפרופסור ינטלוביץ והסופר המהולל משנפישוק מצביעים למפלגת המג'נון . כל זאת כדי לגרום לכך שאי אלו תסים יצטרפו לגדולי עולם ויצביעו למפלגת המג'נון . כנראה שזה משפיע . עובדה כותב המאמר חשב שכל העדר יזדנב אחרי בארנבוים הגדול והנורא . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110415 | |
מה, אפשר להזדנב אחריו ? | |
חזי (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 13:45) בתשובה ללוי | |
תגיד לי איך עושים את זה, ואני הולך להוציא דרכון פלסטיני... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110425 | |
מה, אפשר להזדנב אחריו ? | |
אריה עירן (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 16:42) בתשובה לחזי | |
קל להוציא פספורט פלסטיני . תגיד שקוראים לך יוסלה . שמות טובים אחרים הם אבנרי , ביילין , שריד , גלאון , אורון , דקל , רוזן , אופנהיימר , רשף . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110466 | |
למען הדיוק | |
אריק פורסטר (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 18:54) בתשובה לעמיש | |
לפי העיתונות הזרה ואתרו של המנצח, האיתוי הנכון הוא דניאל בירנבאום, Daniel Birenbaum. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110469 | |
למען הדיוק | |
שמעון מנדס (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 20:24) בתשובה לאריק פורסטר | |
אריק, בעברית אומרים וכותבים איות=spelling. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110527 | |
למען הדיוק | |
אריק פורסטר (יום שישי, 18/01/2008 שעה 1:13) בתשובה לשמעון מנדס | |
אתה אומר טומייטו, אני אומר טומאטו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110528 | |
למען הדיוק | |
אריק פורסטר (יום שישי, 18/01/2008 שעה 1:15) בתשובה לאריק פורסטר | |
מה שכן, לפעמים האצבעות מהירות מהעיניים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110542 | |
למען הדיוק | |
שמעון מנדס (יום שישי, 18/01/2008 שעה 8:36) בתשובה לאריק פורסטר | |
מר פורסטר, אני אומר ע ג ב נ י ה. בענייני טומאטו או טומייטו אינני מבין בכלל, ולשם לא הגעתי. אז בבקשה, אתה יכול לקבל את התקון, ולומר מכל מלמדי השכלתי. או לא להתייחס. אבל, מר פורסטר, אל תערבב מין בשאינו מינו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110470 | |
למען הדיוק | |
אריה עירן (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 20:27) בתשובה לאריק פורסטר | |
מנקודת מבטי אפשר לקרוא לו בירבורום . או מוסטאפה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110431 | |
נכון להיום ערביי ארץ ישראל נלחמים בנו להשמידנו | |
האזרח ק. (יום שלישי, 15/01/2008 שעה 17:45) | |
כשיחדלו מהמאץ בודאי שיהיה על מה לדבר.''החינוך הפלסטיני מעודד השמדת יהודים'' http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3037042,00.h... . עדיין. מה פה לא מובן? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110688 | |
נכון להיום ערביי ארץ ישראל נלחמים שיכירו בהם כבני אדם | |
עין זועמת (שבת, 19/01/2008 שעה 20:47) בתשובה להאזרח ק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110689 | |
נכון להיום ערביי ארץ ישראל נלחמים שיכירו בהם כבני אדם | |
לוי (שבת, 19/01/2008 שעה 21:07) בתשובה לעין זועמת | |
לא מסכים אתך. הם חוברים לאויבינו השואפים להשמידנו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110690 | |
גם אני לא מסכים איתך | |
לחמניה חמה (שבת, 19/01/2008 שעה 22:24) בתשובה לעין זועמת | |
ככה לא נלחמים בני אדם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110695 | |
נכון להיום ערביי ארץ ישראל נלחמים שיכירו בהם כבני אדם | |
אריה עירן (יום ראשון, 20/01/2008 שעה 4:01) בתשובה לעין זועמת | |
האמת היא שערביי ארץ ישראל הגיעו לאן שהם נמצאים בזכות מעשיהם בעבר . הם כמו רוב בני האדם אינם מקבלים את אשמת עצמם ותולים את האשמה בזולתם . זולתם זה אנחנו . המחשבה שהם סובלים כתוצאה ממעשיהם שלהם לא מקובלת עליהם . עלי לא מקובל שהם לא יענשו עבור מעשיהם . במיוחד כשברור לכל ברדעת מה היו הם עושיפם לו חלילה ניצחו הם . הכרה בהם כבני אדם קיימת . אבל בני אדם יש מסוגים שונים והם בני אדם מסוכנים עבורי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110751 | |
נכון להיום ערביי ארץ ישראל נלחמים שיכירו בהם כבני אדם | |
האזרח ק. (יום שלישי, 22/01/2008 שעה 14:20) בתשובה לאריה עירן | |
אתה צודק במאה אחוז. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110471 | |
בארנבוים מחפש הכרה גרמנית | |
שמעון מנדס (יום רביעי, 16/01/2008 שעה 20:27) | |
להערכתי, כל התרגיל הפלסטיני הזה של הפסנתרן, נועד כדי לאפשר לו להיות חלק מגרמניה המודרנית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110545 | |
בארנבוים מחפש הכרה גרמנית | |
פרוקול הארום (יום שישי, 18/01/2008 שעה 8:44) בתשובה לשמעון מנדס | |
אולי להיפך.... גרמניה המודרנית, השמאל החדש, מכפר על פשעי אבותיו ללא הצלחה, וכדי לנרמל את הקונפליקט הם מקדשים אל אלילי הפיליסטיניות כדי לומר שגם היהודים נוהגים כמו נאצים, ומכאן שמה שעשו הנאצים אבותיהם הוא נסלח ונשכח, ואולי רק כשלון אנושי סביר ומתקבל על הדעת. הרי מעכשיו יאמרו האנטישמים הליברלים - שמאלנים שאם הציונים מתנהגים כך אז מה כל הרעש על מה שקרה בשואה. ברנבוים משתתף בחגיגה של טיהור הרפש של האנטישמיות. לדעתי, בלי שהוא מבין למה שהוא נקלע. הוא סתם שחקן שהליברלים בגרמניה משפיעים עליו ומזיזים אותו והוא הופך לסמל של השקפת עולמם. אנחנו צריכים להסתכל על זה בחשד ובחומרה ולבחון את השינויים שמתחוללים באירופה בקרב השמאל החדש בעשרים השנים האחרונות. כי הקובץ הזה יכול לגדול ולקחת הנהגה באירופה ואז בהחלט יתכן שהשואה תשוב כנגד היהודים שגרים בישראל. אני לא אתפלא כלל לחיבור בין החמאס לבין שמאלני אירופה, כמו החיבור בין חג' אמין אל חוסייני ומתנדבים ערבים מארץ ישראל נזעקו לעזור לנאצים במלחמת העולם השניה ונטלו חלק בהשמדת יהודים ביוגוסלביה, יוון, הונגריה וטרנסילבניה (תחזוקת, אבטחה ותיקון מסילות ברזל וביוגוסלביה גם חיפוש והסגרת יהודים). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110549 | |
בארנבוים מחפש הכרה גרמנית | |
שמעון מנדס (יום שישי, 18/01/2008 שעה 9:09) בתשובה לפרוקול הארום | |
בתשובה לפרוקול אם הובנתי לא נכון - אז אני מצטער. אני מתעב את מה שבארנבוים (צאצא של פליטים יהודים שברחו מגרמניה) מייצג ועושה. אני לעולם לא אלך להאזין לקונצרט שהוא ינגן בו. מה שנסיתי לומר הוא, שהפליט היהודי-גרמני מנסה לחזור לחיקה של גרמניה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110560 | |
אין לי מחלוקת איתך | |
פרוקול הארום (יום שישי, 18/01/2008 שעה 12:26) בתשובה לשמעון מנדס | |
רק הסברתי שיותר מאשר 'בארנבוים מחפש הכרה גרמנית' השמאל הגרמני הוא מה שמושך אותו לכיוון הפלסטיניזציה שלו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110599 | |
בירנבאום, לא בארנבוים | |
עין זועמת (יום שישי, 18/01/2008 שעה 22:05) בתשובה לפרוקול הארום | |
מה הדיסלקסיה הזאת? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110601 | |
כולנו יודעים למי הכוונה . השם גרמני . שמו בעיברית לא חשוב | |
אריה עירן (שבת, 19/01/2008 שעה 5:50) בתשובה לעין זועמת | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110606 | |
בארנבוים הוא פושע נגד האנושות והיהודים | |
לחמניה חמה (שבת, 19/01/2008 שעה 7:33) בתשובה לעין זועמת | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110621 | |
הוא כתב לך שכותבים אותו בארנבאום !!!! | |
אבריימל'ה (שבת, 19/01/2008 שעה 11:11) בתשובה ללחמניה חמה | |
אז למה אתה שוגה בכוונה תחילה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=110668 | |
כל שגיאה לטובה | |
לחמניה חמה (שבת, 19/01/2008 שעה 15:07) בתשובה לאבריימל'ה | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |