תרבות של שלטון | |||||
שמעון מנדס (יום ראשון, 20/05/2007 שעה 20:36) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=98618 | |
''הוא נמנע מהתפטרות משלוש סבות עקריות'' | |
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 20/05/2007 שעה 22:24) | |
שכחת סיבה רביעית - אולי החשובה מכל: הוא יודע שזה ''ילך''. בטווח המיידי תמיכת השמאל מובטחת (גם הם נגועים בתיסמונת נתניהו), ובטווח היותר ארוך, לציבור יש זכרון קצר מאוד (מי שהוא עוד זוכר את ''הפגנת ההמונים'' בככר?) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98652 | |
רבין והדולרים | |
יובל רבינוביץ (יום שני, 21/05/2007 שעה 14:47) | |
כמה פעמים אפשר לחזור על השטות הזו? יצחק רבין לא התפטר בגלל שאשתו החזיקה חשבון דולרים בחו''ל. הוא התפטר משום שהתגלה שהוא החזיק שני חשבונות בחו''ל, ובהם הוא הפקיד הכנסות לא חוקיות שעליהן, כמובן, לא הצהיר. גם זה לא גרם לא להתפטר. הוא התפטר במסגרת ההבנות עם היועץ המשפטי לממשלה דאז, אהרון ברק, שאם יתפטר לא יועמד לדין. במסכת האירועים שהכותב פורש לפנינו, יצחק רבין בהחלט יכול היה להשתלב היטב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98662 | |
נושא החשבונות של רבין לא נחקר עד תום | |
אבי גולדרייך (יום שני, 21/05/2007 שעה 16:43) | |
זה היה מוצא של כבוד. מדובר בקצה קרחון, אף אחד לא מתפטר בגלל כמה דולרים עלובים בחשבון של לאה. מדובר בעשרות מליונים שרבין קיבל עמלה בגין עסקת מטוסיה15 F באותה תקופה נרכשה וילה בפוטומק מרילנד על ידי לאה. זה אולי מסביר את הוילה המפוארת בפוטומק בה מתגורר יובל רבין. )המחיר הוא משהו כמו 20 מליון $ yuval Rabin (301) 838-4588 | Potomac, 20854 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98666 | |
מסתבר שגם רבין נמנה עם ''האצילים'' | |
שמעון מנדס (יום שני, 21/05/2007 שעה 17:51) בתשובה לאבי גולדרייך | |
רבותי,יובל ואבי, זו הפעם הראשונה שאני שומע את הדברים האלה. ואכן הם חמורים מאד. זה גם מסביר, מדוע רבין התנער בצורה כל כך בוטה באברהם עופר, שר השיכון דאז. הוא התנהג אתו כמו שאומרים הצרפתים על יצאנית, שמתנהגת כמו בתולה. הם מכנים אחת כזאת mademoiselle saint ne touche. g דהיינו, הנערה הקדושה שלא נוגעים בה. אבל כולם יודעים שהיא זונה. עכשו גם ברור לנו מי היה המודל של שבס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98668 | |
אני מקווה מר מנדס | |
עמיש (יום שני, 21/05/2007 שעה 17:55) בתשובה לשמעון מנדס | |
כי בתפקידיך הצבאיים היית יותר זהיר בבדיקת עובדות... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98681 | |
עמיש, אני מסתמך על דברי החברים | |
שמעון מנדס (יום שני, 21/05/2007 שעה 21:36) בתשובה לעמיש | |
ונדמה לי שאין שום סיבה שיובל ילעיז על רבין. אשר לי אני לא הססתי לשלוח את מצ''ח לכל מי שסרח, וכדי לעשות זאת אתה צריך להיות סופר נקי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98671 | |
מסתבר שגם רבין נמנה עם ''האצילים'' | |
יובל רבינוביץ (יום שני, 21/05/2007 שעה 19:26) בתשובה לשמעון מנדס | |
המקור המוסמך ביותר שאני מכיר לפרשת הדולרים הוא ספרו של דן מרגלית „ראיתי אותם”. דן מרגלית הוא זה שחשף בזמנו את חשבון הדולרים. מקריאת הספר עולה גם שהוא מאד העריך את יצחק רבין, גם לאחר הפרשה (מסיבות תמוהות שאינן נהירות לי). לכן ערכו בדברים השליליים שהוא אומר על רבין גבוה בעיני. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98674 | |
גם היום כנראה | |
דוד סיון (יום שני, 21/05/2007 שעה 19:51) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
''לפני ששלח את מיטב הלוחמים לבירת אוגנדה הורה ראש הממשלה יצחק רבין למנכ''ל משרדו... להכין מכתב התפטרות. אם המבצע ייכשל, אמר רבין לערן, הוא יתפטר מיד... ככה זה כשמדובר במנהיגים מצפוניים. הם מקבלים אחריות למעשיהם ומסיקים מסקנות ומתפטרים עוד לפני שמקימים ועדת חקריה,...'' (מוסף שבת, מעריב, עמ' 3, 18.5.2007). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98693 | |
בספר של מרגלית אין כל רמז | |
רמי נוי (יום שני, 21/05/2007 שעה 23:00) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
להשמצות המכוערות בדבר הכנסות כביגכול של רבין מעסקאות לא חוקיות. בחשבון הנ''ל היו פחות מ10000 דולר, לדעתי משהו כמו 5000 , בכל מקרה, סכום קטן. ההשמצה של גולדרייך היא בבחינת הוצאת לשון הרע | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98696 | |
בעיקר אם קוראים תוך כדי עצימת העיניים. | |
יובל רבינוביץ (יום שני, 21/05/2007 שעה 23:12) בתשובה לרמי נוי | |
אולי כדאי שתקרא את הספר לפני שאתה מפריח כל מיני רעיונות על רמזים. אכן אין רמז, אלא רק אמירה מפורשת בעמ' 18. רבין העלים 90,000 דולרים (כמעט פי 20 מההערכה שלך) שאותם קיבל עבור הרצאות שאירגן לו סוכן מקצועי בשם הארי ווקר. לעניין האמירות של מר גולדרייך אינני מתייחס ולא הבעתי עליהן דעה בשום שלב. הוא מדבר על דברים שאינם ידועים לי ועליו לדאוג להוכיחם. אל תחבר בינינו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98699 | |
בעיקר אם קוראים תוך כדי עצימת העיניים. | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 0:05) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
האם ניתן לומר שרמי נוי הוא שקרן? או לפחות סלפן? איך 90000 דולר הופכים לפחות מ10000 ? 90 אלף , לא רע , אפשר לעשות כמה דברים עם זה , תראו על מה נעמי בלומנטל נכנסת לכלא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98700 | |
בספר של מרגלית אין כל רמז | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 0:11) בתשובה לרמי נוי | |
למה שלא תתבע אותו? אם אתה חושש , אפשר תמיד לבקש מיובב שייקח על עצמו את המשימה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98678 | |
מסתבר שגם רבין נמנה עם ''האצילים'' | |
אבי גולדרייך (יום שני, 21/05/2007 שעה 21:04) בתשובה לשמעון מנדס | |
הכתובת של יובל רבין נמצאת whight pages נתונים נוספים על יובל : הבית רשום על שם הגברת לאה רבין משנת 1977 מחיר ממוצע של בית בפוטומק היה בשנות השמונים 2 מליון דולר. (בטח מהפנסיה הצבאית ) כיום הביית שלהם שווה יותר מעשרים G כך שלאולמרט היה הרבה ללמוד מהצדיק הנסתר רבין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98733 | |
מסתבר שגם רבין נמנה עם ''האצילים'' | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 14:44) בתשובה לאבי גולדרייך | |
נכנסתי לקישור בטח זו הבעיה שלי איפה מופיע שבעלות הבית היא על שם לאה רבין משנת 1977 ? אפשר לראות במחילה את הפרטים הללו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98741 | |
נכנסתי לקישור ולא מצאתי שם | |
עמיש (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 16:18) בתשובה לזוהר בדשא | |
את יובל רבין או רבין בכלל. Potomac, 20854 אינו כתובת אלא שם ומיקוד של אזור בסביבת וושינגטון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98742 | |
נכנסתי לקישור ולא מצאתי שם | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 16:21) בתשובה לעמיש | |
אז יש או אין דירה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98745 | |
אין לי מושג | |
עמיש (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 17:25) בתשובה לזוהר בדשא | |
אבל הוא בטח גר באיזה מקום לא? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98749 | |
מסתבר שגם רבין נמנה עם ''האצילים'' | |
אבי גולדרייך (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 18:01) בתשובה לזוהר בדשא | |
כנס לקישור. תעשה people cearch ,מנוע החיפוש יבקש ממך שם פרטי ומשפחה תרשום בשם פרטי yuval ובשם משפחה Rabin ,מקבלים פרטים בסיסייים. תמורת משהו כמו 45 דולר הם ייתנו לך את כל הפרטים האחרים ערך הביית, בעלויות ואפילו נסחים. פעם עשיתי את זה , אין לי כל עניין להוציא תדפיס נוסף מי שיאמין יאמין ומי שחשוב לו שיילך ויבדוק בעצמו ומי שלא מאמין אין לי בעיה עם זה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98667 | |
בטח בטח | |
עמיש (יום שני, 21/05/2007 שעה 17:53) בתשובה לאבי גולדרייך | |
וגם הנכד של שולמית אלוני רצח את דרק רוט... שמענו עליך כבר | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98679 | |
בטח בטח | |
זוהר בדשא (יום שני, 21/05/2007 שעה 21:16) בתשובה לעמיש | |
אינפורמציה חדשה בהחלט , אפשר לאושש אותה בדרך כלשהי? נראה כי מדובר פה בהחלט בדבר שעלול לערער את התדמית ה''סגפנית'' שהודבקה לרבין ה''ישר'' . כמובן שאם יתברר שהכל שקר אז מדובר בהוצאת דיבה , כמובן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98697 | |
אין זו הפעם הראשונה | |
עמיש (יום שני, 21/05/2007 שעה 23:24) בתשובה לזוהר בדשא | |
שמר גולדרייך מפריח שקרים נתעבים לחלל העולם. הוא כבר נתפס יותר מפעם אחת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98698 | |
אין זו הפעם הראשונה | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 0:01) בתשובה לעמיש | |
כן מעניין מאד כי גם אתה נתפסת על הרבה שקרים . אבל מה אני מבין בשטויות שלכם הציונים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98682 | |
הביטוי נפולת של נמושות | |
זוהר בדשא (יום שני, 21/05/2007 שעה 21:53) בתשובה לאבי גולדרייך | |
מעורר מחשבות מהפרספקטיבה הזו , אם היא תתאמת. אני מתקשה להאמין שרבין לקח שלמונים על עיסקת המטוסים , זה נראה בעיני כסוג של בגידה . אבל זה ריב ציוני , אז אני לא אפריע לכם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98704 | |
נושא החשבונות של רבין לא נחקר עד תום | |
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 1:02) בתשובה לאבי גולדרייך | |
אני חושב שאתה לא מדייק כאן. אינני חושב שרבין היה מעורב בעיסקת מטוסי ה F-15. היו בזמנו סיפורים על עזר ווייצמן אבל גם אינני בטוח אם יש בזה ממש. מה שנכון הוא שלרבין היו הכנסות בלתי חוקיות ממתן הרצאות ברחבי ארה''ב. כשגריר זה היה חלק מהתפקיד שלו ואסור היה לו לקבל תשלום למעט כיסוי הוצאות. במקום זה הוא העסיק אמרגן שגבה עבורו תשלום נכבד מעבר להוצאות (3,000 דולר ל''הופעה'' למיטב ידיעתי). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98706 | |
עזר וייצמן לא לקח. | |
אבי גולדרייך (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 7:05) בתשובה לישראל בר-ניר | |
בתו היא פשוט הסוכנת של מקדונל דאגלאס בישרא, היא מקבלת עמלה אוטומאטית על כל מטוס | בורג הנמכר לחיל האויר. ולמה אני טוען כך על רבין? תת אלוף שליט, ראש להק ציוד בחיל האויר, נידון ל12 שנות מאסר על באשמת לקיחת שוחד בסך 15 G דולר מהספקים האמריקאים של חיל האוויר. (זה מה שהודה בו ) שליט שוחרר והחזיר סכום קטן מהמלקוח. בכל הזדמנות במשפט טען שליט כי הוא לא יחיד והזכיר את רבין מס פעמים - בייחוד לאחר שאיימו שלא ישוחרר בניכוי שליש ממאסרו או אם לא יחזיר את רוב הכסף שלקח. כמובן שהוא פושע שהורשע ולא יאה להאמין לו אבל גם רבין נתפס (אולם לא הועמד לדין) למה לא לחשוד? שבס במשפטו הזכיר כי רבין היה בסוד העיסקה בה הואשם ואישר לו לבצעה.אולם הורשע על לקיחת שוחד או עמלות- הןא העיד כך מאחר וחשב שהזכרת השם המפורש יכול לה להציל אותו מעונש. לאחר ששוחרר שבס נסע לידיד המשפחה יובל והחל לעשות איתו עסקים. גם הוילה אדירת המימדים בפוטומק השייכת למשפחה המלכותית מעוררת את השאלה מהיכן הגיע הכסף- בעל משכורת ממשלתית לא מסוגל לקנות אפילו קיוסק בפוטומק. פוטומק מרילנד הוא המקום היקר ביותר בארצות הברית. אני ראיתי את הביית והייתי המום מגודלו ומיקומו ואז התחלתי לשאול את השאלה הישראלית האפיינית - מהיכן הכסף. בכל מקרה, הוילה נקנתה בתקופה בה כל ישראלים לא קנו נדל''ן בחו''ל מפני שאסור היה להוציא מט''ח מהארץ. ולגבי לשון הרע אדרבא שמשהו יתבע אותי, אולי הגיע הזמן שמישהו ישחט את הפרות הקדושות האלה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98709 | |
רמי דותן נהפך לשליט | |
עמיש (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 7:43) בתשובה לאבי גולדרייך | |
הבת של עזר ויצמן לסוכנת של דאגלאס, הנכד של שולמית אלוני לרוצח... מה יש לדבר, אפילו המעשיות שבתורה נשמעות לי הרבה יותר אמינות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98718 | |
עמיש, אתה צודק | |
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 10:22) בתשובה לעמיש | |
גם אני לא הבנתי מי זה שליט. את רמי דותן אני זוכר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98720 | |
עמיש, אתה צודק | |
אבי גולדרייך (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 11:10) בתשובה לישראל בר-ניר | |
כן הכוונה היא לרמי דותן . לאנשי חיל האוויר יש שמות אפייניים...:) זה כמו בספור על היהודי והסיני שישבו זה מול זה ברכבת, לפתע קם היהודי ונתן סתירת לחי לסיני. למה , מה עשיתי לך? שאל הסיני. זה בגלל פרל הרבור ענה היהודי. פרך הרבור? תהה הסיני את זה בכלל עשו היפנים.. מבחינתי כולכם אותו דבר סינים יפנים כולכם אותו דבר... כעבור כמה דקות קם הסיני והכניס אגרוף ליהודי. וזה שאל היהודי? לכבוד מה? זה בגלל הטיטאניק ענה הסיני.. אבל את הטיטאניק הטביע אייסברג תהה היהודי... אייסברג.. גולדברג.. כולכם אותו דבר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98719 | |
מאחר ורוב הפרטים שאתה מציין לא מוכרים לי | |
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 10:27) בתשובה לאבי גולדרייך | |
לא אכנס אתך לוויכוח. כדאי רק שתדע שפוטומק מרילנד איננו האזור הכי יקר בארה''ב. הוא גם לא השני ואפילו לא השלישי. אבל אתה צודק בכך שממשכורת ממשלתית ישראלית אי אפשר לקנות שם בית (גם לא בירושלים למיטב ידיעתי). אתה גם צודק שלישראלים אסור להשקיע בנדל''ן בחו''ל (זה היה המצב החוקי עד סוף שנות השמונים. אינני יודע אם החוק שׁוּנָה מאז). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98721 | |
בוא נסכם שבגלל הרבה הרבה פחות מזה | |
אבי גולדרייך (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 11:11) בתשובה לישראל בר-ניר | |
המסכנה הזאת בלומנטל נכנסת בימים אלה לנווה תרצה... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98723 | |
בוא נסכם שבגלל הרבה הרבה פחות מזה | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 11:39) בתשובה לאבי גולדרייך | |
איך אתה מוכיח את עניין הדירה? הרי עניין הדירה לא היה ידוע , מה שהיה ידוע שהיה כסף בחשבון ושמקורו בהרצאות , עניין הדירה חדש לי לפחות. דבר חדש נוסף שהיו שני חשבונות ולא חשבון אחד. ודירה זה לא עניין קטן האם אתה בטוח שהדירה נרכשה אז? אולי יובל רבין שעובד הרבה שנים בארה''ב פשוט קנה לעצמו דירה , מאיפה אתה יודע מתי נרכשה הדירה? ודבר נוסף , אם היתה דירה למה האינפורמציה הזו נשמרה בסוד? אם אתה סתם זורק אינפורמציות אתה פשוט מעליל עלילות ואפשר לתבוע אותך על הוצאת דיבה , לכן הכי פשוט זה לומר על סמך מה הידע שלך החדש , מסתבר שאין לך שום אינפורמציה על שוחד בעניין המטוסים וסתם זרקת לחלל ''השערה'' שמבוססת על כלום.זו הוצאת דיבה פשוט כך ובלי קשר אם אתה אוהב לא אוהב את רבין , אסור לעליל עלילות . אפשר לקבל תשובות קונקרטיות או שזו דרישה חסרת סיכוי? יש הרבה דברים חמורים על משפחת רבין שמעידים על ערכים די מפוקפקים , אהבת הכסף בולטת במשפחה הזו אין להם את הצניעות של בני בגין ולא את היושר האישי של יוסי שריד , אבל חייבים לדייק בדברים האלה , אסור להוציא דיבה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98728 | |
זכיתי להיות בדירתו של רבין | |
רמי נוי (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 14:11) בתשובה לזוהר בדשא | |
הוא חי בדירה צנועה למדי, ברמת אביב, בבית משותף, והדירה עצמה צנועה ופשוטה היתה. הוא לא חי בארמון כמנהיגינו העשוויים ברק ביבי ואומרט, והיה בהחלט צנוע באורחות חייו ובמנהגיו. נראה לי כי מר גולדרייך, כדרכו, משמיץ מסלף ומכפיש את כל מי שאינו משתייך למנהיגות היהודית שלו. לו הייתי בן למשפחת רבין הייתי אולי תובע אותו.... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98731 | |
זכיתי להיות בדירתו של רבין | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 14:20) בתשובה לרמי נוי | |
גם אתה משקר , כתוב בספר 90000 אלף ואתה הפכת את זה ל-5000 אלף נעבעך. אולי זו תכונה שלכם הציונים לשקר אחד את השני? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98734 | |
ok | |
אבי גולדרייך (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 14:48) בתשובה לזוהר בדשא | |
עניין הארמון (לא הדירה אלא ארמון ששויו בערך 20 G דולר.) את זה קבל כעובדה- כלומר הארמון הוא של משפחת רבין שנים רבות והבאתי קישור לWhight pages המריקאיים. אינני מתכוון להביא כאן נסח טאבו ומי שרוצה שיתכבד ישלם כמה דולרים ויזמין בשרות המקוון . לגבי החשד על עמלות. א- מי שמוצאים אצלו מט''ח בארה''ב בשנות השבעים, היה נחשב לפושע לא קטן ויושב בכלא שנים רבות. כאן היה גם העלמת ראיות על ידי כך שהכסף הוסתר בחשבון של לאה. אני לא מאמין כל כך לספור של ההרצאות בדיוק כמו שאני לא מאמין לסיפורי ההרצאות של ברק ונתניהו אני חושב שמאחורי מעשיות על הרצאות מסתתרים תקבולים מסיבות אחרות. ממתי היה רבין נואם כל כך מבריק ומבוקש? הוא היה עילג והאנגלית שלו היתה בסיסית ביותר, מי היה מוכן להטריח את עצמו לשמוע את הספורים שלו על חלקו בטבח אלטלנה? ב- ארמון בפוטומק לא קונים מכסף קטן ולכן אני חושד שמדובר בהרבה יותר מסתם הרצאות- ואני שנים רבות בעסקים, אינני איזה שכיר מסכן שמספרים לו מעשיות על הרצאות, והוא קונה. ראיתי כבר את כל ה''צדיקים'' האלה שעמיש ורמי נוי מוכנים לנשק לעפר רגליהם. ג- דותן טען כל הזמן במשפטו ואף לאחר שחרורו כי גם יצחק רבין היה בעניינים.גם שבס טען כי בעיסקת העמלה, בה נידון למאסר רבין אישר לו את עסקת השוחד. שבס עצמו היה או עודו הינו שותף לעסקיו של יובל רבין. שניהם היום בארצות הברית יובל כמדומני אפילו אזרח נאמן . ד- טענתי את העניין לפני שנים רבות באחד הפורומים ואז כל העולם ואחותו הסתערו עלי ואיימו במשפטים ובפורעניות על ''השקר הנתעב'' גם אז הזמנתי את כל המעוניין להתעמת איתי בבית המשפט אז תהיה לי האפשרות לדרוש את כל ספרי החשבונות והנכסים של המשפחה המלכותית. ה- גם עכשו אני מזמין את כל מי שמעוניין לתבוע אותי בגין חשדותי ''הנתעבים'' אני אשמח להרים את הכפפה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98736 | |
ok | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 15:53) בתשובה לאבי גולדרייך | |
עניין הדירה די בו , איפה כתוב שהדירה בבעלות רבין משנת 1977 , התאריך רלבנטי מאד , לי אישית אין יחס משופר לא לרבין ולא למשפחתו אני חושב שהוא אחד מראשי הממשלה הגרועים שהיו לנו בהסתמך על מה שהוא עשה כראש ממשלה , זו דעתי הבעיה היא שדעתי זו סובייקטיבית לגמרי אולי לא לגמריי אבל אני לוקח לפחות חלק מהיחס שלי כלפיו כמשהו סובייקטיבי וזו זכותי המלאה לחוש ככה , כלומר אני למשל לא סובל הרבה פוליטיקאים לא משנה מאיזה צד ולא תמיד יש לי סיבה קוהרנטית לתיעוב העמוק שאני חש , יכול להיות שהבעיה היא בי בכלל , מצד שני זה היופי במדינה דמוקרטית שאדם בן חורין לתעב בצורה חופשית כל מי שבא לו בתנאי שלא יפיץ שמועות שוא על אותו אדם . אבל עניין הדירה יכול להפוך למשהו מעבר לתחושות, כלומר אני מתפלא עליך הרי אתה יודע לטענתך דברים לא פשוטים , למה אינך יכול לנמקם? מה הבעיה ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98739 | |
ok | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 16:09) בתשובה לזוהר בדשא | |
ככה אתה עונה- עניין הארמון (לא הדירה אלא ארמון ששויו בערך 20 G דולר.) את זה קבל כעובדה- כלומר הארמון הוא של משפחת רבין שנים רבות והבאתי קישור לWhight pages המריקאיים. אינני מתכוון להביא כאן נסח טאבו ומי שרוצה שיתכבד ישלם כמה דולרים ויזמין בשרות המקוון . קבל זאת כעובדה? אני חושב שזו לא עובדה אלא אם אני אראה דוקומנטים רלבנטים , לגבי האתגר שאתה מציב לתביעת דיבה , נאמרו על רבין דברים הרבה יותר גרועים , כמעט על כל פוליטקאי יש ערימת שרצים שכידוע לפי חז''ל זו הסיבה לבחור בו. ושוב חזרה לעניין הארמון/דירה , איפה ההוכחות? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98740 | |
שבס לא הורשע | |
עמיש (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 16:14) בתשובה לאבי גולדרייך | |
בשום עסקת עמלה אלא בסיוע לחברים קבלנים (שולדנפרי) בקידום פרוייקטים בירושלים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98750 | |
שבס לא הורשע | |
אבי גולדרייך (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 18:03) בתשובה לעמיש | |
אהה גם שבס נמנה על אלה שאתה מתעפר בעפר נעליו? דרך אגב למה אתה מגן עליו? הוא לא הטפוס שעוזר לחברים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98757 | |
שבס הוא אכן טיפוס מחורבן | |
עמיש (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 18:54) בתשובה לאבי גולדרייך | |
ומצידי הוא יכול לטבוע בכוס מים. אבל אפילו במקרה העלוב הזה אתה משקר או מטעה או טועה או הכל גם יחד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98756 | |
יש לך מספר אי דיוקים | |
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 18:54) בתשובה לאבי גולדרייך | |
רבין היה מרצה מאוד מבוקש לא בגלל הכושר האורטורי שלו, אלא בגלל ההילה של ''רמטכ''ל ששת הימים''. קהילות יהודיות בכל קצווי ארה''ב היו מוכנות לשלם את המחיר רק כדי לגעת בו, ולוח הזמנים שלו היה עמוס ביתר. מ 3,000 דולר לערב פעמיים או שלוש בחודש קשה לקנות בית (אפילו באזור המגורים שלי שהוא יחסית זול) אבל זה בהחלט מסביר את 90,000 הדולר שהצטברו בחשבון. נתניהו הוא מהמרצים המבוקשים ביותר כאן, והוא מקבל בין 30,000 ל 50,000 להופעה (זה ''כסף קטן'' בהשוואה לדמויות כמו ביל קוסבי או ביל קלינטון). על ברק אינני יודע אבל הוא איננו מקובל כמרצה מבוקש. רוב הכנסותיו למיטב ידיעתי הן מעיסקאות נשק ומכירת ידע צבאי. האלוף במיל' יאנוש בן גל מנהל עסקים משגשגים בתחום הזה, וכמה מבכירי אלופי העבר קשורים אתו. הם מוכרים בעולם השלישי מערכי אימון (כולל סגל מדריכים ונשק) בכל הרמות - מאימון הכיתה ועד להקמת ואימון אוגדות שלמות. בעבר המוניטין של צה''ל כצבא מנצח היה ערובה להצלחה. יכול להיות שהפאשלה של הקייץ האחרון תקלקל להם קצת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98759 | |
יש לי רעיון | |
עמיש (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 18:58) בתשובה לישראל בר-ניר | |
שימכרו לצהל אימון אוגדות... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98730 | |
ראש הממשלה אינו חסין בפני חקירה | |
רמי נוי (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 14:13) | |
יותר מאחד הח''כים. ההפך הוא הנכון. מעשיו נבחנים ביתר קפדנות. אם ימצא חשוד בפלילים, לא יעלה על הדעת שישאר במשרתו וחסינותו לא תעמוד לו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98758 | |
זה לא תופס במקרה של עיסקת טעון עם היועץ המשפטי | |
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 22/05/2007 שעה 18:57) בתשובה לרמי נוי | |
אהרון ברק החליט שההתפטרות היא עונש מספיק וסגר את התיק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98802 | |
לאן נעלמה הבושה | |
גלי אופיר (יום רביעי, 23/05/2007 שעה 18:41) | |
אשרי המאמין! האם יהיה מלך בישראל אשר ידיו יהיו נקיות מכל רבב?האם באמת יקומו לנו מנהיגים משכמם ומעלה אשר יהיו מוכנים ללכלך את ידיהם בפולטיקה? מי הם אלה המעמידים עצמם לפני הבוחר. סגה החוזרת על עצמה ומציבה לנו ראי מול הפרצוף,ואנו מסרבים להתבונן ולהאמין. בעקבות הבחירות הכושלות החוזרות על עצמן חזור והכשל אני הוצאתי עצמי מהכלל, ידי אינה מורמת ביום הזה שהיה אמור להיות חגיגה דמוקרטית ונקיה וגם את כל מעללי המנהיגים כולם כבר מכירים, למרות מה שהם מסתירים. אביא בפניכם הקוראים שיר שכתבתי בשנת2001 * כל אותם המועמודים הרוצים ושואפים להבחר למנהיגים להם רק קורצים מנעמי החיים. הסתכלו עליהם משמיצים חבריהם, אני בזה להם . מרכולתם הדלה בשווקים מפיצים באוזנינו משמיעים ססמאות ונאומים ריקים ושקריים. ברגל גסה דורסים חברים על עצמם מעידים ביכולתם מתפארים, רק אנחנו נדע נרגיש ונבין את סבלם של כל הרעבים, החולים, הזקנים, הילדים המוכים הנאנסים. הנשים הנרצחות בידי בעלים. החינוך הכושל בידם ינצל ביטחון ושלום לא עשו עד היום. תאונות הדרכים הקטל הנורא אותם מקבלים משמים כגזרה. כמו מנטרה הם חוזרים ומשמיעים את אותן סיסמאות שנים על גבי שנים. תפתחו את העיניים תבינו אנשים על גבינו רוכבים פוליטיקאים זעירים. חמסנים, חמדנים מסואבים מדושנים. אוזניהם אטמו משמוע זעקת הסובלים. עד מתי תנהו אנשים חכמים אחר אותם מנהיגים אטומים, שכשלו בעבר ועדיין כושלים, בעתיד ישכחו הבטחות לבקרים. ואם אלה ימשיכו להיות המנהיגים אז אל תצפו לימים, יותר יפים וטובים המשוררת ציירת פסלת שומרת על זכות יוצרים גלי אופיר רח'' הצייר יוסי שטרן 18 רמת דניה ירושלים טל''02 6416001 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98809 | |
כבוד הציירת, אפילו נביא החורבן הותיר תקווה | |
שמעון מנדס (יום חמישי, 24/05/2007 שעה 2:32) בתשובה לגלי אופיר | |
כל מה שאמרת בשירך הוא נכון. האם זה אומר שעלינו להשלים עם כך ? וכי חשבת כי אני כתבתי את אשר כתבתי, מתוך אמונה שכך ישארו פני הדברים ? אפילו ירמיהו, שהיה נביא של חורבן לאורך כל ספרו, מותיר איזה שהיא תקווה בפני קוראיו. ''והיה כאשר שקדתי עליהם, לנתוש ולהרוס ולהאביד והרע; כן אשקוד עליהם לבנות ולנטוע, נאום יהוה'' (ירמיהו ל''א, כ''ז). במקום להרים ידים תפשילי שרוולים ותתחילי להאבק למען תת תקווה לעם הזה. אחרת אין כל ערך ךכך האמנות שאת יוצרת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98834 | |
כבוד הציירת, אפילו נביא החורבן הותיר תקווה | |
גלי אופיר (יום חמישי, 24/05/2007 שעה 10:41) בתשובה לשמעון מנדס | |
אם הצלחתי לעורר את חמתך עלי אני מקוה שעוד רבים כמוך יקומו עלי ויוכיחו לי שיש תקוה לעם הזה לשינוי אמיתי, ישאו את נס המרד אל מול כל המושחתים היושבים על כסאתיהם בבית הנבחרים. אני בדרכי שלי ובכלים העומדים לרשותי עושה ואעשה הכל כדי להעיר ולעורר את העם הזה מתרדמתו. עם שרוצה לחיות בשקט ובשלוה עם שמכיר בצדקתו יצא וילחם עד חורמה במנהיגות המושחתת. עם שיוכיח למנהיגים טובים ונקיי כפיים שהוא ראוי להם. ולא! אני לא משלימה ולא נסה על נפשי ההוכחה לכך שאכפת לי, שאני כאן על המסך, שלא חיפשתי לי ארץ אחרת ותאמין לי זה קל מאוד לביצוע.והכל מתוך אמונה שאפשר גם אחרת.הא לך קורא יקר עוד שיר להתעוררות . עם הספר עם הספר. כיצד הפכת להיות עם אחר? כיצד הפכת להיות מה שהנך? עם הספר. האם החמר הוא זה אשר אחריך רדף? או אולי אתה הוא זה אשר אחריו רודף? עם הספר. האם הרוח היא זו אשר אותך נטשה? או אולי אתה הוא זה אשר אותה נטשת? עם הספר. האם טחו עיניך מראות כיצד הפכנו להיות ככל העמים? עם הספר. מתוך ספר השים התחברות | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98839 | |
עדר אדונַי | |
שמעון מנדס (יום חמישי, 24/05/2007 שעה 11:55) בתשובה לגלי אופיר | |
אני מזמין אותך לקרוא את שירו של י.ל. גורדון ''עדר אדונַי''' שם יל''ג אומר: ''לא עם אנחנו, רק עדר''. צריך לזכור שהדברים נכתבו לפני למעלה ממאה שנים. חפשתי את ספר שיריו של יל''ג, כדי לצטט לך את השיר. אבל הוא תקוע לי באיזה שהוא מקום בבית ואינני מוצא אותו. עצם העובדה שמערכת החנוך המהוללת שלנו הוציאה את יל''ג ו''אחד העם'', ביאליק וטשרניחובסקי, מתכנית הלמודים, מעידה עלינו אלף עדים: לאן פרנסינו מובילים אותנו. הטרגדיה היא, שלא היה פוצה פה ואיש גם לא צייץ. זה המחדל הגדול ביותר שלנו. זנחנו את הספרות שביסודה באה לעצב תרבותו ואופיו של עם, למען שירה מודרנית - כדי לצעוד, כאילו, עם הזמן. אז צעדנו עם הבנקים עם הזמן ובמזומן, כדבריו של שייק'ה אופיר, וכפי שהוא גם סיכם באחד ממערכוניו: ''עם הישגים כאלה יצא מאתנו מכסימום ''שוטר'' - ברמה הירודה ביותר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=98904 | |
עדר אדונַי | |
גלי אופיר (יום חמישי, 24/05/2007 שעה 22:26) בתשובה לשמעון מנדס | |
אם מאז ימיו של י.ל.גורדון ועד ימינו אנו נכתבים דברי התוכחה על העם הזה, אנה אנו באים.בעולם הפילו חומות של בטון, שרדו ימי קור ושלגים עלו על הבריקדות כדאי להוציא את הצדק לאור.חרדה אני מהאדישות העייפות ואולי האמונה העיורת, בה מצוי העם הזה. אסיים במילות תפילתו של רובין ריינהלד ''אלוהים, תן לנו את החסד לקבל בשלוה את מה שאי-אפשר לשנות, אומץ לשנות את מה שצריך ואת התבונה להבדיל בין השניים''. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |